takže pokusy mam za sebou.....
1) jiskra je všude., kde má být...
2) přišlo mi, že benzín tam nejde,ale 2 a 3 svíčka byla mokrá,takže benzín asi jde...
3) 1 a 4 svíčka suchá
4) tekl mi benzín u přístupu do karbece a když jsem odmontoval to "koleno" kudy jde benzín do karbece, tak mi z něj benzín vytekl...přetlakováno ?
takže závěr asi zatím vyměnit svíčky a pak se uvidí co dál nebo jiné návrhy?
teď jaké svíčky? koukal jsem, že jsou po zašroubování méně v hlavě než třeba ty moje...nějaký důvod nebo je to fuk
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
12:27:54
21.01.2012
21.01.2012
T
22:38:27
20.01.2012
20.01.2012
m8rinek
-> T: to, že svíčka vypadá jako nová, neznamená, že funguje jako nová...
18:55:37
20.01.2012
20.01.2012
T
-> m8rinek: : no pokud říkáš, že vypadají jak nové...tak nějak nevím důvod...
-> Eidy: : to souhlasí a podle toho,co jsi říkal to vypadá na předstih cca 10...
jinak kabely nevim,ale ty josu snad správně...ale taky mě právě zaráží kontrolka :-/
zítra zkusím tu jiskru na svíčce a uvidíme no...
-> Eidy: : to souhlasí a podle toho,co jsi říkal to vypadá na předstih cca 10...
jinak kabely nevim,ale ty josu snad správně...ale taky mě právě zaráží kontrolka :-/
zítra zkusím tu jiskru na svíčce a uvidíme no...
18:27:10
20.01.2012
20.01.2012
bezmozekk - zrušená registrace
-> m8rinek: já jenom že si řikal aby svíčku zkusil jinou když se jim ven moc nechce
00:43:47
20.01.2012
20.01.2012
Eidy
-> T: Jiskra přeskakuje, když dioda zhasne, pokud mě pamět neklame. A pokud dioda při ráčnování bliká, je zapalování ok. Kabely Ke svíčkám máš správně? Jen mi vrtá hlavou kontrolka dobíjení.
-> m8rinek: Kladívka dávají jen signál v mA. Zbytek je ovládán výkonovým tranzistorem.
-> m8rinek: Kladívka dávají jen signál v mA. Zbytek je ovládán výkonovým tranzistorem.
21:22:25
19.01.2012
19.01.2012
m8rinek
-> T: měnim, přestože svíčky jsou krásný, někdy vyfotim, tak po 2-3tkm pujdou, přecijen těch 80kč/kus za NGK není takovej boj...
20:58:13
19.01.2012
19.01.2012
T
-> m8rinek: : měníš nebo kontroluješ?
20:43:58
19.01.2012
19.01.2012
m8rinek
-> bezmozekk: já svíčky měním po nájezdu pár km, mě to neříkej...
20:38:02
19.01.2012
19.01.2012
bezmozekk - zrušená registrace
-> m8rinek: je lepší je vyndat teď špatně než za pár měsíců ještě hůř a zkurvit závity v palici
20:32:22
19.01.2012
19.01.2012
T
-> m8rinek: : ano, jako vždy...já a motory
zítra zkusím
zítra zkusím
20:18:18
19.01.2012
19.01.2012
m8rinek
-> T: tak ji nevyndávej a vem jakoukoli jinou...
20:11:34
19.01.2012
19.01.2012
T
-> m8rinek: : to jsem nekoukal, jen to zkusil natočit...ale zítra to zkusím klasicky se svíčkou...až nějakou vyndam, že se jim moc nechce
20:09:37
19.01.2012
19.01.2012
m8rinek
-> T: a s obyč cívkou na kladivech jiskra je? Možná ten udělátor odlehčuje kladívkům natolik, že jiskra není patrná, nicméně zkus teda otočit motorem se svíčkou připojenou k rozdělovači, kostru si chyť třeba o altík a koukej na jiskřiště...
20:02:45
19.01.2012
19.01.2012
T
-> m8rinek: : no snad ne :-( nevím ani jak...kabely byly zapojené dobře a i ta dioda funguje na předstih podle mě....
no když zasunu kabel do cívky bez toho gumového převleku, tak tam skáče jiskra...
startovat na obyč cívku jsem už zkoušel....
no když zasunu kabel do cívky bez toho gumového převleku, tak tam skáče jiskra...
startovat na obyč cívku jsem už zkoušel....
19:58:20
19.01.2012
19.01.2012
m8rinek
-> T: jak jako v cívce? nezprznil jsi nějak ten Eidyho udělátor? Zkus obyč cívku...
19:28:53
19.01.2012
19.01.2012
T
-> m8rinek: : a nic....jen mi přeskakuje jiskra cívce...když jsem sundal tu gumu okolo, tak byla zřetelná....ale v rozdělovači nic....
-> fido06: : na ten jsem nesáhl,ale podle téhle kouzelné krabičky jestli jsem to odbře pochopil, tak předstih kolem 10
-> fido06: : na ten jsem nesáhl,ale podle téhle kouzelné krabičky jestli jsem to odbře pochopil, tak předstih kolem 10
19:00:22
19.01.2012
19.01.2012
fido06
-> T: měl si rozdělovač vyndanej ven? Neotočil si ho?
18:58:01
19.01.2012
19.01.2012
m8rinek
-> T: otevřeš rozdělovač, sundáš palec, zapneš klíček, točíš ráčnou motorem a koukáš na kladiva...
18:56:47
19.01.2012
19.01.2012
T
-> vhml: : to jsem si říkal, že by mohlo jít,ale nedělal jsem to, tak teda zkusím no
18:55:49
19.01.2012
19.01.2012
Minik03
-> T: nemas prehozene dratky na altiku - ze nesvitli kontrolka?