skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:21:42
29.01.2012
29.01.2012
T
-> m8rinek: : tolikrát jsem to startoval a nic a dneska při přenastavování předstihu to bouchlo a tak se začlo laborovat s kabelama...ale teď pořád nevim jestli myslíš, že je to moje chyba nebo jsi si všimnul, že je nastavení kabelů posunutý o 180st.
19:26:19
29.01.2012
29.01.2012
m8rinek
-> T: já se ptal, jestli to aspoň nestřelí, řekl jsi že ne... To je příznak prohozenejch kabelů... Tak předpokládám, že tomu tak neni, akorát si ve skrytu duše myslim, že jsi to proházel... (měl jsi kabely dole z víčka, nebo sundaný víčko i s kabelama?)
19:20:56
29.01.2012
29.01.2012
T
-> m8rinek: : nemam zatím....naznačit? proč jsi to neřekl na rovinu?
edit : ale ty myslíš, že je mam špatně daný z mojí blbosti a nebo vidíš, že spíš ten motor nechce poslouchat na klasický rozmístění kabelů?
edit : ale ty myslíš, že je mam špatně daný z mojí blbosti a nebo vidíš, že spíš ten motor nechce poslouchat na klasický rozmístění kabelů?
19:16:44
29.01.2012
29.01.2012
m8rinek
-> T: no snažim se Ti to naznačit už 14dní... Kde máš fotku svýho motoru?
19:14:15
29.01.2012
29.01.2012
T
-> m8rinek: : no tak už tomu rozumim a máš pravdu.....ale kdo by si toho všimnul
-> Eidy: : jen mě zajímá důvod...nevíš proč to tak je?
-> Eidy: : jen mě zajímá důvod...nevíš proč to tak je?
19:08:41
29.01.2012
29.01.2012
m8rinek
-> T: na tohle nemusíš bejt motorář, beztak máš proházený kabely...
19:06:47
29.01.2012
29.01.2012
T
-> m8rinek: : no nejsem motorář jako vždy říkám,ale myslím, že asi jo
19:00:53
29.01.2012
29.01.2012
m8rinek
Když stříhá 1V, tak pálí 4V viď?
18:57:41
29.01.2012
29.01.2012
T
-> milanrejpid: : jé nazdárek předstih byl kolem 10 , tak jsem to stahnul na 7
ale to není největší problém...každý se podívejte na Eidyho kartu a na motor a hledejte, co je tam špatně....
jinak dneska asi uchlastáno, tak zítra další pokusy s dost podstatným poznatkem co by mohlo být špatně...
ale to není největší problém...každý se podívejte na Eidyho kartu a na motor a hledejte, co je tam špatně....
jinak dneska asi uchlastáno, tak zítra další pokusy s dost podstatným poznatkem co by mohlo být špatně...
17:40:54
29.01.2012
29.01.2012
milanrejpid
A co předstih ???
21:31:58
28.01.2012
28.01.2012
Eidy
-> m8rinek: Křivej není, ale těsnění prolínalo. A po celou dobu (5 let) jsem na karbec nemusel šáhnout.
-> T: A když párkrát sešlápneš pedál, aby to vstříklo benzín? Já standardně šlapal tak 4-5x před startem. A pak to chytalo na drcnutí.
-> T: A když párkrát sešlápneš pedál, aby to vstříklo benzín? Já standardně šlapal tak 4-5x před startem. A pak to chytalo na drcnutí.
17:52:14
28.01.2012
28.01.2012
m8rinek
-> T: to jo, ale jestli tam zaschly nějaký biosračky...
16:51:04
28.01.2012
28.01.2012
T
-> m8rinek: : no na karbec jsem nesahal sice,ale jak jsem dělal ty trumpetky atd, tak měl milion poloh a veškerej benzín vytekl, takže po napumpování je tam benzín novej...
stříknou a zkusit nastartovat nebo jak to myslíš?
zítra snad dorazí kamarád, tak zkusíme...
stříknou a zkusit nastartovat nebo jak to myslíš?
zítra snad dorazí kamarád, tak zkusíme...
15:54:50
28.01.2012
28.01.2012
m8rinek
-> Eidy: A jak to někde in natura zatěsníš? To je ten karbec tak křivej, že ho neutěsní papír?
-> T: Někde děláš chybu, nemáš někoho v okolí kdo ví jak oživit motor? Jestli máš jiskru a nemáš přehozený kabely tak zkus do sání stříknout třeba čistič brzd, či dej před sání hadr nasáklej ředidlem...
U motorek se stává, že při nevypuštění plovákovek na podzim je na jaře problém s prvním startem, tak třeba i tu...
-> T: Někde děláš chybu, nemáš někoho v okolí kdo ví jak oživit motor? Jestli máš jiskru a nemáš přehozený kabely tak zkus do sání stříknout třeba čistič brzd, či dej před sání hadr nasáklej ředidlem...
U motorek se stává, že při nevypuštění plovákovek na podzim je na jaře problém s prvním startem, tak třeba i tu...
15:46:54
28.01.2012
28.01.2012
T
takže co jsem zkoušel :
origo zapalko, kabely dát co tam byly,jiskry jsou všude...už nevim :-(
a teď jak jsem vyndaval ty svíčky, tak mi přišlo, že jsou všechny suchý...
nějaký kraviny jaký by to mohly ještě vyřešit? :-(
origo zapalko, kabely dát co tam byly,jiskry jsou všude...už nevim :-(
a teď jak jsem vyndaval ty svíčky, tak mi přišlo, že jsou všechny suchý...
nějaký kraviny jaký by to mohly ještě vyřešit? :-(
15:34:18
28.01.2012
28.01.2012
Eidy
-> m8rinek: Hmm, protože teklo? Tohle kdykoliv rozebereš a neteče to.
15:00:00
28.01.2012
28.01.2012
m8rinek
-> T: tak ono to taky nestřelí hned, ale až to řádně uleješ :D.
14:55:46
28.01.2012
28.01.2012
T
-> m8rinek: : nestřelí...točí,ale o chycení ani náznaku...
14:48:54
28.01.2012
28.01.2012
m8rinek
-> T: jestli to aspoň střelí tak máš proházený kabely...
E: hladina se může hnout i když na to nesáhneš, nebo se může uklepat plovák atp, tohle zatěsnění mi přijde dost na nic... ale neříkám, že máš něco s hladinou, filtr nasáklej benizinem je u horizontálů normální.
E: hladina se může hnout i když na to nesáhneš, nebo se může uklepat plovák atp, tohle zatěsnění mi přijde dost na nic... ale neříkám, že máš něco s hladinou, filtr nasáklej benizinem je u horizontálů normální.
14:47:00
28.01.2012
28.01.2012
T
spíš jak se ta hladina rozhází, když jsem na nic nesahal?
jdu do garáže, mam pár nápadů, tak uvidíme...
jdu do garáže, mam pár nápadů, tak uvidíme...