T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:54:45
30.01.2012
Tommyk
-> m8rinek 30.01.12 20:25:21: a co když má doma Tčko na sporáku elektrický plotýnky? 3 1 1
21:29:35
30.01.2012
m8rinek
-> T: nooo plamen plynovýho hořáku má asi 1700°C.... Ale třeba to horkovzduškou stačí...
21:22:37
30.01.2012
Fifa
O víkendu jsem podobně řešil nestartujícího Favorita(čerstvě postavená 1.4) Všechno správně, předstih, palec, jiskra, benzín. A když už chytil a chtěl jsem syrovýmu motoru malinko snížit otáčky lehkým šlápnutím na plyn, chípl a už jsem nenatočil. Ulitý svíčky jak prase. Takže jsem vypálil ručním plynovým hořákem. A asi takto ještě 2x. Než došel benzín.. Pak jsem se teda uhodlal zkusit to na plyn a ejhle Favo běželo jak víno. Takže benzín zkusím až bude trochu ohřátej a něco bude mít natočené. Prostě je to plynofikátor a benzín se mu nelíbí4
20:50:07
30.01.2012
Milan 136
-> m8rinek: znám. Známej to tak praktikuje na Jawa 500 Seeley
20:47:30
30.01.2012
-> m8rinek: : tak to taky proběhlo, jen horkovzduškou 4 a dobře, nedá mi to a zítra to všechno zopakuju a zkusim 40
20:25:21
30.01.2012
m8rinek
-> T: vezmeš svíčku, hodíš na plynovej hořák a necháš ji chvíli ohřát...



Ulitá svíčka už prostě tak dobře nefunguje, po vypálení je to lepší. U motorek to je asi markantnější, přecijen tam jsou svíčky ještě o chlup jinde...



-> Milan 136: proč ne:)). Na motorech s vysokym KP používáš studený svíce, na který motor ani nenastartuješ. Dáš svíčky teplejší na prohřátí motoru a po zahřátí je vyměníš za ostrý :).
20:21:51
30.01.2012
-> vhml: : to jsem dělal než jsem startoval,ale zkoušel jsem to před chvilkou a to už se mi nechtělo moc zase rozebírat 8



-> m8rinek: : jako, že je jednou uleju a můžu je vyhodit jo? a jak vypálit?
20:20:25
30.01.2012
Milan 136
Jako Zdeněk Svěrák v Na samotě u lesa, jak nahříval tu svíčku do stabiláku3
20:16:02
30.01.2012
vhml
-> T: a co vyndat a vysusit svicky?
20:16:02
30.01.2012
m8rinek
-> T: tak aspoň tak, kdyžtak vytáhni svíčky a nech je vypálit. U moto svíček se obvykle uchcání = zničení svíce.
20:11:05
30.01.2012
tak tady fotka...tohle by mohlo být správně snad



jinak teda dneska to jen lehce blaflo jakoby bez sytiče, ikdyž tam byl a hned to chvíplo a už jsem to nenatočil...mylsím, že to je uchcaný až hrůza...nechám tomu zítra celý den a dam pokus ve středu....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.01.2012 20:11:05
14:49:24
30.01.2012
Péďa17
-> m8rinek 29.01.12 22:46:02: dokumentace je někdy potřeba
14:28:00
30.01.2012
-> m8rinek: : prd jak mě napadlo, prostě podle toho co znam z knížky...od čárky na víčku no

jinak už to tady i Eidy psal...je to prostě o 180st. dneska dam vědět jak jsem dopadl
14:10:40
30.01.2012
m8rinek
-> T: ale vždyť ty kabely jsou správně, jen jsi se nekoukl, kam směřuje palec, ale skládal jsi to jak Tě napadlo...



E: pokud z eidyho fotky identifikuješ odkud jde kabel pro 1V tak to podle toho slož a nemusíš nic řešit.
upraveno 1x, naposled 30.01.2012 14:16:53
13:23:25
30.01.2012
no chybama se člověk učí....do teď jsem o tom neslyšel a byl jsem u stavby 2 motorů a pokaždé kabely správně a teď zjišťuju, že to tu má pomalu půlka motorů 40 nojo no 3
12:13:51
30.01.2012
vhml
Taky mám kabely o jeden pootočené, protože nasadit to správně je voser.
11:54:08
30.01.2012
m8rinek
-> T: prostě motor zaklapneš, vezmeš komínek, nastavíš si čerpadlo, dáš těsnění a začneš ho tam cpát, když se Ti to po 15minutách nadávání povede (několikrát ho tam nacpeš a shrne se Ti těsnění atp), dotáhneš, cvakneš rozdělovač a zjistíš, že aby vůbec šel namontovat (podtlak) tak ho musíš natočit jinak než příručka káže, tak to tam prostě necháš a musíš zjistit kdy je v 1V HÚ, zapícháš káble, zjistíš, že to nechytá, tak milostivě prohodíš káble a hle ono to jede..., pak už s tim nikdo nikdy nehejbe :D (teda dokud to někdo nevyškube a nezapojí podle čísel na víčku :D). Takhle se to teda obvykle děje mě... Na to je hezkej ten BMM rozdělovač, kterym si můžu rotovat jak chci :D.
upraveno 1x, naposled 30.01.2012 12:06:43
11:42:59
30.01.2012
-> m8rinek: : slyšim po prvé...vědět, že tahle možnost existuje, tak jsem to samozřejmě tak neudělal 4 3

tak snad dneska teda to blafne no 8 5
11:40:00
30.01.2012
m8rinek
-> T: otočenej rozdělovač má možná 1/4motorů (stavěnejch), protože nasadit komínek do ozubu je dost pakárna. Aspoň si budeš pamatovat, že když měníš kabely, tak po jednom, ne že všechno vyškubeš a pak se divíš...
upraveno 1x, naposled 30.01.2012 11:40:43
11:32:49
30.01.2012
-> m8rinek: : šťoural znamená výměna kabelů...snažil jsem se nešťourat právě a tak jsem sahal na něco,co jsem čekal, že neni co zkazit...prostě ne každýmu je fuk, jak jeho motor vypadá a že budou kabely otočený o 180st. me nenapadlo jelikož jsem s Eidym mluvil o motoru a dělal si dost poznámek a o tomhle nepadla zmíňka, tak koho by to napadlo 8



-> Eidy: : a to teda takhle dal kdo stavěl motor? důvod? 131 jen mistr tesař ?
Extreme Tyres