T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

13:07:33
10.02.2012
-> m8rinek: : OK, projedu domácí sklad 40
13:02:12
10.02.2012
m8rinek
-> T: já bych dal ocel...
12:57:04
10.02.2012
-> m8rinek: : no já píšu, že jsem jezdil bez toho...takže nemám originál....tak buď tohle a nebo měděná trubka....a nebo možná najdu železnou trubku no...co vyhrává? 40
12:48:54
10.02.2012
m8rinek
-> Eidy: Ale pevnst v tahu je proti původní 0:). Teda pokud to nebude nějakej super dural, nebo něco lepšího:).



-> T: dej tam co tam bylo ;), musí li to být, tak do toho vyrob pár děr, ale úspora váhy bude stejně nic ;).



E: oni tam jsou síly docela velký, při prudký akceleraci a tak. Měl jsem nohu vyřízlou a zavařenou a při prudkym rozjezdu a houpnutí se to přerazilo... Nepodceňoval bych to...
upraveno 1x, naposled 10.02.2012 12:50:31
12:46:25
10.02.2012
-> m8rinek: , -> Eidy: : pak mam teda ještě v záloze měděnou trubku z topení...může být? 4



-> Eidy: : nálepku...radši nic, než nálepku carbonu 40 3



-> Jarinko: : OK, kdyžtak se zastav v Mostě na dny otevřených dveří 4 děkuju
12:09:43
10.02.2012
Eidy
-> T: Co se týká té vzpěry - když tam dáš tenkostěnnou hliníkovou trubku, tak bude lehčí a pevnější než tohle.



A gratuluju k roztočení motoru. Holt si na zapalování budeš muset dát jen karbonovou nálepku 3
11:32:44
10.02.2012
Jarinko
-> T: Tak za odmenu ma povozíš, keď pôjdeš náhodou okolo...
11:28:09
10.02.2012
m8rinek
-> T: plocháč není trubka, taky jsi jezdil s obyč motorem, jen řikám, že to rádo praská, ale klidně tam nech co tam máš ;)
11:23:45
10.02.2012
-> radekp: : no sklouzl bych se, neříkám, že ne 40 3



-> m8rinek: : nojo drobnost,ale koho by to napadlo, že 8 3

no to nevím,ale do teď jsem to jezdil bez jakékoliv vzpěry,myslíš, že takový kus železa by to neudržel? 8
11:11:43
10.02.2012
radekp
-> T: no paráda, teď šup to projet1
10:58:42
10.02.2012
m8rinek
-> T: láláá :))). Njn nešťourej do věcí, který fungujou :))). Tak konečně... Jen taková drobnost, myslíš, že ta vzpěra u vodní pumpy bude mít takovej účinek na tah a tlak oproti trubce? Přecijen ty nohy rády praskaj...
10:42:30
10.02.2012
-> Jarinko: : podle fotky je to myslím patrné.....ty bys zasloužil metál 156





taková pí...ina....díky všem zůčastněným 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 10.02.2012 10:42:30
14:40:30
09.02.2012
Eidy
-> T: -> T: Teď to máš zapojený dobře. Ale dej tam klasickou cívku a odpoj ten otáčkoměr. Ten mě sice nikdy nezlobil, ale ten karbon by mohl. A jaký víčko máš na rozdělovači? Původní nebo nový?
13:32:58
09.02.2012
Jarinko
Mňa len tak napadlo, nieje náhodou karbon vodivý? či pri vysokom napetí nespôsobuje tá skrinka nejaký prechod a oslabenie iskry...
13:17:55
09.02.2012
fido06
-> T: zkus odpojit od cívky otáčkoměr... už se mi 2x stalo, ze to kvůli němu stávkovalo i když to pálilo normálně....

pokud ani tohle nepomůže, tak ještě zkus normální cívku....
12:36:21
09.02.2012
-> vhml: : jak píše m8...je to podle Eidyho fotky a jestli se nepletu, tak mi to sám Eidy potvrdil,ale dneska sundavam víko ventilů a ještě stříknu do sání...pak už asi nevim 8
12:27:41
09.02.2012
m8rinek
-> vhml: o tohle už jsem se snažil... Ale pokud to zapojil dle Eidyho fotky, tak za předpokladu, že s tim nikdo nehnul by to mělo fungovat...
12:25:12
09.02.2012
vhml
-> T: proste nastav motor do kompresni uvrate prvniho valce, podivej se kde je palec, flakni tam prvni kabel a podle toho zapoj zbytek. Ja je treba mam pootocene o 90 stupnu.
10:27:09
09.02.2012
-> vhml: : no bylo mi řečeno o 180 st. takže to je takhle správně, ne?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 09.02.2012 10:27:09
Extreme Tyres