-> havlik: : no on ten karton to vsákne,ale i tak to nebylo asi málo oleje...
-> m8rinek: : nahoře otevřeno a hladina spíš menší, že byl motor po Mostě...
nebo natahnu menší hadičku až ven nohou....jako to měl před tím Eidy...zítra se snad dostanbu na sundání nohy, tak uvidím
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: Oleje máš správné množství? Horní odvětrání průchozí? Dole by měly jít jen páry... Jinak utěsnit, co jinýho s tim?
-> T: To neni uplně malá loužička
-> Eidy: : teď nevim jestli si myslíte , že tam nemam žádnou
jinak je tam ze 120 takhle nějak....zkusim ji ale ještě přitahnout
jinak tady "loužička" po tom jednom startu....myslíš utěsnit tu nohu pořádně nebo můžu to odvětrání klikovky ucpat?

jinak tady "loužička" po tom jednom startu....myslíš utěsnit tu nohu pořádně nebo můžu to odvětrání klikovky ucpat?
-> T:
1) Přidej vratnou pružinku. Měl jsem jí taky přímo na struně, je to vidět na fotkách.
2) To jsem nikdy nepozoroval. Karbec byl zespoda mokrej, ale fleky mi to (asi) nedělalo. Nevím, neřešil jsem.
3) Pořádně odvzdušnit. Postavit třeba čumákem z kopce a do kopce a nechat provrčet.
4) Zatěsnit celý. Pak ti tam nic nepoteče.
1) Přidej vratnou pružinku. Měl jsem jí taky přímo na struně, je to vidět na fotkách.
2) To jsem nikdy nepozoroval. Karbec byl zespoda mokrej, ale fleky mi to (asi) nedělalo. Nevím, neřešil jsem.
3) Pořádně odvzdušnit. Postavit třeba čumákem z kopce a do kopce a nechat provrčet.
4) Zatěsnit celý. Pak ti tam nic nepoteče.
-> Tommyk: : no to nevim 
ale kdo si počká, ten se dočká...možná po mě bude něco chtít kamadád do feldy, tak kdyby přeci, tak dam vědět...

ale kdo si počká, ten se dočká...možná po mě bude něco chtít kamadád do feldy, tak kdyby přeci, tak dam vědět...

-> T 12.02.12 19:27:34: mě se ho zachtělo, ale do feldy



kdyby se to někomu zachtělo budíku navíc a nevěděl kam s nim, tak za nějakou cenu jsem ochoten mu vyrobit tohle z lamina...
-> m8rinek: : nee, polepy ne...
já ho tam měl a tak jsem ho tam nechal, při zkoušce fungoval a během týdne nic :-( ale využívám z něj kontrolky
já ho tam měl a tak jsem ho tam nechal, při zkoušce fungoval a během týdne nic :-( ale využívám z něj kontrolky

-> T: já myslel, jestli to spíš není namachrovanej polep, tatrováckej budík, se dá zkousnout v poho :).
-> m8rinek: : no hádej, když si porovnáš originál tatrovácký kola a moje 13" 175/50
ale stejně mi nefinguje, proto mam tu sigmu....ale když občas naskočí, tak to stojí za to 


-> T:
Tatrováckej, 220kmph mě zarazilo....
Tatrováckej, 220kmph mě zarazilo....
-> m8rinek: :
2) to právě bylo všechno vysušený....ale nic, zkusim za provozu no...
3) to budu muset nejdřív najít kde, bezva :-D
jaký tacho myslíš ? sigmu nebo tatrováckej? jinak správně teplota oleje...
2) to právě bylo všechno vysušený....ale nic, zkusim za provozu no...
3) to budu muset nejdřív najít kde, bezva :-D
jaký tacho myslíš ? sigmu nebo tatrováckej? jinak správně teplota oleje...
-> T: teplota oleje?
btw.: co to máš za tacho a jak to ukazuje?
btw.: co to máš za tacho a jak to ukazuje?
-> T:
2. taky tam mohlo bejt palivo nastřádaný za dobu tvýho laborování, Eidy s tim problém neměl, tak neřeš, jezdi, uvidíš za provozu... Nebo tam dej sedra :D:D:D.
3. odvzdušni ten ropovod v předu, dolej a nazdar...
4. hloupost...
2. taky tam mohlo bejt palivo nastřádaný za dobu tvýho laborování, Eidy s tim problém neměl, tak neřeš, jezdi, uvidíš za provozu... Nebo tam dej sedra :D:D:D.
3. odvzdušni ten ropovod v předu, dolej a nazdar...
4. hloupost...
jinak mi něco díky motoru přibylo v interiéru...
to snad nebude tak těžká hádanka
to snad nebude tak těžká hádanka

-> m8rinek: :
1) mechanismus je od Eidyho, jen mam pružinku ze sedra vzadu na originál páce,ale ten volnoběh spadne na rozumnou hodnotu jen za mojí síly...
zkusim ještě natahnout víc pružinku,ale myslim, že to nebude ten problém :-(
2) no stál jsem na místě asi 10 minut a byl pode mnou docela flek a při zatáčkách to asi na kabely dolítne předpokládám...
3) takže při nastartovanym motoru dolívat?
já to dal jen po lamely podle knížky,ale pořád mi přijde , že by tam minimálně ještě litr měl být...motor,topení,trubky ,všechno bylo suché před nalitím...
4) přávě, že díra a ještě z ní trubka,takže by to muselo za těch 10 minut zaplnit se tak, že už to obteklo i dírou...to když dam těsnění, tak po 100km to bude vytékat už dírou v tý noze
1) mechanismus je od Eidyho, jen mam pružinku ze sedra vzadu na originál páce,ale ten volnoběh spadne na rozumnou hodnotu jen za mojí síly...

2) no stál jsem na místě asi 10 minut a byl pode mnou docela flek a při zatáčkách to asi na kabely dolítne předpokládám...

3) takže při nastartovanym motoru dolívat?
já to dal jen po lamely podle knížky,ale pořád mi přijde , že by tam minimálně ještě litr měl být...motor,topení,trubky ,všechno bylo suché před nalitím...
4) přávě, že díra a ještě z ní trubka,takže by to muselo za těch 10 minut zaplnit se tak, že už to obteklo i dírou...to když dam těsnění, tak po 100km to bude vytékat už dírou v tý noze

-> vhml: právě proto, aby to nevyšlo ven :D, zaplavený lamely stačí ;).
-> m8rinek: proc ne vic? Ja to leju zpravidla temer plny a co nechce, to si vyhazi...