skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
13:22:50
23.02.2012
23.02.2012
m8rinek
-> T: tak ho tam nedávej s směle vpřed problémům s pumpou a ucpanym karbcem... Ona nějaký nekultura v nádrži bude...
12:16:16
23.02.2012
23.02.2012
T
-> m8rinek: : už se mi moc pod auto nechce,ale asi to nebude tak blbej nápad
10:47:58
23.02.2012
23.02.2012
m8rinek
-> T: Dej ten filtr až za stěnu...
10:07:05
23.02.2012
23.02.2012
T
-> Eidy: : tam já nemám místo :-(
-> Fifa: : nojo nesmíš toho mít tolik no
jinak svody nevim jestli plní svoji funkci...jen tu, že to spojí parohy s tlumičem, jinak víc myslim, že nedělají co mají...
budou jiné
-> Fifa: : nojo nesmíš toho mít tolik no
jinak svody nevim jestli plní svoji funkci...jen tu, že to spojí parohy s tlumičem, jinak víc myslim, že nedělají co mají...
budou jiné
23:29:20
21.02.2012
21.02.2012
Fifa
-> T: Pěkné pěkné, zachvilku vyrazíš na cesty. Líbí se mi to řešení svodu výfuku. Funkčně účinné řešení.
Já stihl na MB tak akorát přetahat elektriku větráku a všechny spoje udělat na oka a 6mm mosazný šrouby aby mi to už nehořelo. A vyměnit strunu plynu za lanko.. Většinu volného času žere dolaďování provozního Favorita
Já stihl na MB tak akorát přetahat elektriku větráku a všechny spoje udělat na oka a 6mm mosazný šrouby aby mi to už nehořelo. A vyměnit strunu plynu za lanko.. Většinu volného času žere dolaďování provozního Favorita
11:55:57
21.02.2012
21.02.2012
Eidy
-> T: Ne, od pumpy do karbecu jsem hadici nechal. Byl už před pumpou, abych si ji neničil.
11:38:35
21.02.2012
21.02.2012
T
-> Eidy: : takže lupič ale měl jsi ho mezi pumpou a karbecem, ne?
-> radekp: : no ještě bych nekřičel...jak jsem psal..do spokojenosti mi chybí dost drobností
-> havlik: :
-> radekp: : no ještě bych nekřičel...jak jsem psal..do spokojenosti mi chybí dost drobností
-> havlik: :
11:24:50
21.02.2012
21.02.2012
havlik
-> radekp: ale v tý čerevný u eidyho byl takovej libívější:)
11:23:15
21.02.2012
21.02.2012
radekp
-> T: gratulace, tady už někdo bude mít brzo jaro .
Jinak motor bych nepoznal a to je jen bílý...nebo vypraný v perwolu?
Jinak motor bych nepoznal a to je jen bílý...nebo vypraný v perwolu?
11:14:11
21.02.2012
21.02.2012
Eidy
-> T: To, žes ho tam neměl, neznamená, že tym nebyl. Holt jsem odpojil motor tak, že filtr zůstal u mě. Stejnak byl už zahnojenej.
10:59:09
21.02.2012
21.02.2012
T
-> havlik: : tak jsem psal včera...tak dneska musim přetěsnit pumpu a termostat, že je asi špatnej silikon, sice neteče,ale neni to suhý, je to jak plastelina :-(
pak drobnosti,co jsem odkládal...závit u plyn.pedálu asi v pr..li,no drobnosti
uchycení výfuku...no musim makat no
-> Eidy: : a kde? na motoru jsem ho neměl od tebe...
pak drobnosti,co jsem odkládal...závit u plyn.pedálu asi v pr..li,no drobnosti
uchycení výfuku...no musim makat no
-> Eidy: : a kde? na motoru jsem ho neměl od tebe...
10:51:05
21.02.2012
21.02.2012
Eidy
-> T: Já ale vždycky měl filtr paliva.
10:49:28
21.02.2012
21.02.2012
havlik
-> T: tak celo a naraznik tam das za vecer ne? nebo co ti este chybi
10:44:48
21.02.2012
21.02.2012
T
-> havlik: : nojo,ale teď to doskládat...takže potřebuju hezky spíš od příštího týdne a ne teď
10:41:44
21.02.2012
21.02.2012
havlik
-> T: dyt uz je hezky
10:35:44
21.02.2012
21.02.2012
T
-> Eidy: : no už se mi to myslím stalo jednou...koupím nový a uvidíme, kdyžtak ho vyhodim úplně jako jsi to jezdit ty a bude....
ale pořád se mi nezdají brzdy,spojka nějak změkla...no potřeboval bych hlavně počasí na otestování
ale pořád se mi nezdají brzdy,spojka nějak změkla...no potřeboval bych hlavně počasí na otestování
00:20:25
21.02.2012
21.02.2012
Eidy
-> T: Výborně, výborně, jsem rád, že to je jak to je. A ten filtr je teda divnej, ale co už. Hlavně, že tenhle neteče.
S pracema jsi mnohem dál než já. Já dneska zasunul a poprvé zavěsil motor na vlastní držáky. Jinak mi všechno chybí.
S pracema jsi mnohem dál než já. Já dneska zasunul a poprvé zavěsil motor na vlastní držáky. Jinak mi všechno chybí.
18:20:51
20.02.2012
20.02.2012
T
tak jsem to utěsnila dopřál motoru zase 10 minut běhu...tak olej ani kapka, jen ten benzín a to už je taky opraveno...teklo to z nového benzínového filtru,ani nevim proč :-O a tak jsem zkusil dát starej a už jen pár kapek z karbecu, takže taky OK
jen jsem zjistil, že mi neuschnul silikon na termostatu a pumpě,asi prošlej nebo co :-( takže zítra ještě pro jistotu přetěsnit a pak konečně vrátit čelo a nárazník
jen jsem zjistil, že mi neuschnul silikon na termostatu a pumpě,asi prošlej nebo co :-( takže zítra ještě pro jistotu přetěsnit a pak konečně vrátit čelo a nárazník
20:35:43
15.02.2012
15.02.2012
m8rinek
-> Bery: neměl jsem odvahu to říct :))).
20:32:01
15.02.2012
15.02.2012
Eidy
-> T: Utěsni to a vrzni tam hadici. Napoj to na svoji nádobku a bude klid.