T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:57:23
04.03.2012
-> vhml: : prej jede...z tohodle jsem se málem pos..., kdybych si sednul za volant toho tvojeho povozu, tak se poseru doslova 3 zatím stačí 4

jinak Eidy se střílení taky divil,takže jemu to nedělalo 8



-> m8rinek: : no taky mě napadlo, že by v tom mohla být chyba, zítra to shodim a kouknu jestli tam nejsou někdy vůle a kdyžtak dam vědět...



-> Tommyk: : no krásnej nápad 3 ale asi ne radši 40 4
18:51:45
04.03.2012
Tommyk
-> T: tak tam namonti nějakej servomotorek aby ti dovíral tu klapku 1
18:50:57
04.03.2012
m8rinek
-> T: tady je vidět ovládání plynu dle mě...

skoda110r.eu/110r/cerven1 120005.jpg

skoda110r.eu/110r/duben11 60006.jpg



To funguje dobře... Někde tu někde mám výpalky...
18:50:55
04.03.2012
vhml
-> T: a to tam jeste nemas mtor kterej opravdu jede :-D



Rána z výfuku po vypnutí motoru je u Webrů normální
18:47:38
04.03.2012
-> Shader: : viz. 04.03.12 18:13:32

paráda, jen pár much vychytat 4
18:43:38
04.03.2012
Shader
-> T: Tak jak to šlape pane, vypadá to pěkně 4
18:14:33
04.03.2012
+ tohle a sebevětší natahování pérka k ničemu...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 04.03.2012 18:14:33
18:13:32
04.03.2012
-> m8rinek: : no málem jsem se pos..l 3 40 no prostě neskutečný oproti tomu,co jsem měl no 4 super zážitek se zase svézt a ještě s tímhle 40 ale......

najeto cca 15 km a voda se zastavila pod 80 na budíku a nehla se, takže chlazení vypadá dobře...

a teď motor 40 otáčky mam prostě kolem 2t. a spadnou jen pomocí mojí síly a všechno,co sjem vymyslel, tak nepomohlo...viz.fotky

takže se na to musim pořádně podívat klde by to mohlo být + snížit ještě otáčky, které Eidy zvednul před mostem

no a po zastavení a chcípnutí motoru rána 3jedna varianta je výfuk, že jsem nechal můj a druhá, že je tam toho prostě moc díky těm otáčkám, tak to pak musí ven 40 vyzkoušíme, uvidíme...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 04.03.2012 18:13:32
18:00:53
04.03.2012
m8rinek
-> T: a co jak to jede?
17:44:17
04.03.2012
dnešek 40 156 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 04.03.2012 17:44:17
17:10:43
03.03.2012
-> Eidy: : no jasný, já myslel abych věděl kde hledat 3 neva, něco zkusim najít 4
15:59:32
03.03.2012
Eidy
-> T: To fakt netuším. Prostě nějaká.
09:01:43
03.03.2012
-> Eidy: : jojo,to jsem si všimnul na fotkách, jak to bylo řešený...z čeho byla pružinka nemáš zdání ?
20:56:13
02.03.2012
Eidy
-> T: Já měl totiž ještě jednu vychytávku. Na struně jsem měl mezi bovdenem a páčkou na karbu navlečenou dlouhou tlačnou pružinku, která to pomáhala vracet. Ono se to nezdá, ale tření v bovdenu je na takhle malej pohyb už velký. 4

Sice jsem otáčky do Mostu v tom mrazu zvedal, ale to nesmí mít vliv na spadnutí otáček nedovřením klapky.
upraveno 1x, naposled 02.03.2012 20:57:03
18:30:20
02.03.2012
-> afro100: : no tak na to ještě zítra kouknu,ale abych to pak přetlačil pedálem 3



-> radekp: : aha, to mě jediný napadlo,ale zase jsem si říkal, že napínák a vzpěra je rozdíl...ale jak píšeš no, mam origo od ZdrubT, jen čekam na komax 4
18:25:51
02.03.2012
radekp
-> T: tak na fotce je zajímavě vyřešený držák altíku,mohlo by to fungovat i jako vzpěra nohy větráku,ale teď jsem četl, že už Tě ZbrubT vybavil1
18:25:23
02.03.2012
afro100
-> T: tak dat ine, alebo inam
18:17:26
02.03.2012
-> m8rinek: : nojo,ale když sundam pérko a natahuju a natahuju, tak nic, až moji rukou to spadne...
17:38:58
02.03.2012
m8rinek
-> T: Pokud zatlačíš na páčku a spadne to, tak to přeci ničím jiným než špatným dotlačením na doraz být nemůže...
17:32:05
02.03.2012
no moc mi toho ale motor nenechal 3 40



jinak teda jen jsem kouknul na přední nápravu po výměně brzd a utahnul kola, zítra ještě zadní a nasadit čelo s nárazníkem a vymyslet držák na výfuk, tak snad se v neděli svezu...



jen se mi pořád nelíbí ty vysoké otáčky a pružinkou to není...když zatlařim na páčku já,tak to spadne...takže možná vůle na klapce nebo jen stahnout otáčky zkusit na šroubu? a když,tak kterej to je 3

a myslím, že to tak bude...jestli se nepletu, tak jsi je po cestě do Mostu zvedal Eidy...nebo jsi je pak stahoval?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.03.2012 17:32:05
Extreme Tyres