T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:01:53
12.02.2012
m8rinek
-> T:

2. taky tam mohlo bejt palivo nastřádaný za dobu tvýho laborování, Eidy s tim problém neměl, tak neřeš, jezdi, uvidíš za provozu... Nebo tam dej sedra :D:D:D.

3. odvzdušni ten ropovod v předu, dolej a nazdar...

4. hloupost...
19:01:18
12.02.2012
T
jinak mi něco díky motoru přibylo v interiéru...
to snad nebude tak těžká hádanka 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.02.2012 19:01:18
18:59:11
12.02.2012
T
-> m8rinek: :
1) mechanismus je od Eidyho, jen mam pružinku ze sedra vzadu na originál páce,ale ten volnoběh spadne na rozumnou hodnotu jen za mojí síly...8 zkusim ještě natahnout víc pružinku,ale myslim, že to nebude ten problém :-(

2) no stál jsem na místě asi 10 minut a byl pode mnou docela flek a při zatáčkách to asi na kabely dolítne předpokládám...8

3) takže při nastartovanym motoru dolívat?
já to dal jen po lamely podle knížky,ale pořád mi přijde , že by tam minimálně ještě litr měl být...motor,topení,trubky ,všechno bylo suché před nalitím...

4) přávě, že díra a ještě z ní trubka,takže by to muselo za těch 10 minut zaplnit se tak, že už to obteklo i dírou...to když dam těsnění, tak po 100km to bude vytékat už dírou v tý noze 3
17:40:26
12.02.2012
m8rinek
-> vhml: právě proto, aby to nevyšlo ven :D, zaplavený lamely stačí ;).
17:37:54
12.02.2012
vhml
-> m8rinek: proc ne vic? Ja to leju zpravidla temer plny a co nechce, to si vyhazi...
17:23:55
12.02.2012
m8rinek
-> T:
1. nevim jaký máš přepáčko, ale není od věci přidat vratnou pružinu, případně menší volnobžku.

2. Je to množství benzinu neunosný? Je to uplně normální stav, karbec máš na druhý straně od svodů a do elektriky to nekape, neřešit... Jinak to může bejt i rozházená hladina...

3. odvzdušnit topení, vodu dolejvat za pravozu a jen tak, aby byly zatopený lamely, ne víc...

4. Držák motoru máš s dírou? Jinak dát těsnění mezi nohu tak mezi blok...
16:29:13
12.02.2012
T
tak máme za sebou prvních 10 minut před garáží 40
ale s tím i nějaké otázky... 40
1) chytá parádně, po chvilce jsme stahnul sytič a krásně šlape, ale nějak moc otáček zůstává...stahnu to jedině, když držim klapky ručně....no moc se mi do karbecu sahat nechce

2) to tečení benzínu jak jsem psal při tom špatnym startování zůstává i teď....motor běží a stejně mi kape občas od toho carbonovýho udělátka na ty filtry...na zem...repsektive na palivovej filtr a kabely okolo 8

3) vodu jsem lil podle knížky,ale nějak se mi to nezdá....hladina je vidět v chladiči,ale při tom jsem tam nalil jen asi 6 L a podle knížky to má být skoro 7 a ještě mam k tomu topení vpředu....a kohout topení otevřený je

4) je spíš otázka na Eidyho.....kape mi olej u tý nohy větráku, jak je odvětrání klikovky a to znatelně....na to, že motor běžel jen asi 10 minut...mezi držákem a blokem asi nemam nic sice,ale mezi nohou a držákem je silikon...
09:30:05
11.02.2012
m8rinek
-> Eidy: ok, ale vzpěr je děj provázející tlakový působení sil. www.mitcalc.com/doc/.../b uckling_1.gif
D) docela hezky simuluje tuhle situaci...
07:21:13
11.02.2012
Eidy
-> m8rinek: No, tlak a vzpěr jsou poněkud rozdílné věci.
16:47:56
10.02.2012
m8rinek
-> Eidy: však píšu tah a tlak, později jsem to teda vypustil, jinak souhlas...
13:53:52
10.02.2012
Eidy
-> m8rinek: Ano, jenže tady nepůsobí jen tah ale i vzpěr a ten bude u jakýhokoliv profilu vyždycky lepší než u plocháče.
13:07:33
10.02.2012
T
-> m8rinek: : OK, projedu domácí sklad 40
13:02:12
10.02.2012
m8rinek
-> T: já bych dal ocel...
12:57:04
10.02.2012
T
-> m8rinek: : no já píšu, že jsem jezdil bez toho...takže nemám originál....tak buď tohle a nebo měděná trubka....a nebo možná najdu železnou trubku no...co vyhrává? 40
12:48:54
10.02.2012
m8rinek
-> Eidy: Ale pevnst v tahu je proti původní 0:). Teda pokud to nebude nějakej super dural, nebo něco lepšího:).

-> T: dej tam co tam bylo ;), musí li to být, tak do toho vyrob pár děr, ale úspora váhy bude stejně nic ;).

E: oni tam jsou síly docela velký, při prudký akceleraci a tak. Měl jsem nohu vyřízlou a zavařenou a při prudkym rozjezdu a houpnutí se to přerazilo... Nepodceňoval bych to...
upraveno 1x, naposled 10.02.2012 12:50:31
12:46:25
10.02.2012
T
-> m8rinek: , -> Eidy: : pak mam teda ještě v záloze měděnou trubku z topení...může být? 4

-> Eidy: : nálepku...radši nic, než nálepku carbonu 40 3

-> Jarinko: : OK, kdyžtak se zastav v Mostě na dny otevřených dveří 4 děkuju
12:09:43
10.02.2012
Eidy
-> T: Co se týká té vzpěry - když tam dáš tenkostěnnou hliníkovou trubku, tak bude lehčí a pevnější než tohle.

A gratuluju k roztočení motoru. Holt si na zapalování budeš muset dát jen karbonovou nálepku 3
11:32:44
10.02.2012
Jarinko
-> T: Tak za odmenu ma povozíš, keď pôjdeš náhodou okolo...
11:28:09
10.02.2012
m8rinek
-> T: plocháč není trubka, taky jsi jezdil s obyč motorem, jen řikám, že to rádo praská, ale klidně tam nech co tam máš ;)
11:23:45
10.02.2012
T
-> radekp: : no sklouzl bych se, neříkám, že ne 40 3

-> m8rinek: : nojo drobnost,ale koho by to napadlo, že 8 3
no to nevím,ale do teď jsem to jezdil bez jakékoliv vzpěry,myslíš, že takový kus železa by to neudržel? 8
Extreme Tyres