T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

10:35:44
21.02.2012
-> Eidy: : no už se mi to myslím stalo jednou...koupím nový a uvidíme, kdyžtak ho vyhodim úplně jako jsi to jezdit ty a bude....

ale pořád se mi nezdají brzdy,spojka nějak změkla...no potřeboval bych hlavně počasí na otestování 10
00:20:25
21.02.2012
Eidy
-> T: Výborně, výborně, jsem rád, že to je jak to je. A ten filtr je teda divnej, ale co už. Hlavně, že tenhle neteče.

S pracema jsi mnohem dál než já. Já dneska zasunul a poprvé zavěsil motor na vlastní držáky. Jinak mi všechno chybí. 1
18:20:51
20.02.2012
tak jsem to utěsnila dopřál motoru zase 10 minut běhu...tak olej ani kapka, jen ten benzín a to už je taky opraveno...teklo to z nového benzínového filtru,ani nevim proč :-O a tak jsem zkusil dát starej a už jen pár kapek z karbecu, takže taky OK

jen jsem zjistil, že mi neuschnul silikon na termostatu a pumpě,asi prošlej nebo co :-( takže zítra ještě pro jistotu přetěsnit a pak konečně vrátit čelo a nárazník
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.02.2012 18:20:51
20:35:43
15.02.2012
m8rinek
-> Bery: neměl jsem odvahu to říct :))).
20:32:01
15.02.2012
Eidy
-> T: Utěsni to a vrzni tam hadici. Napoj to na svoji nádobku a bude klid.
20:24:18
15.02.2012
Bery
já to tu tiše pozoruju a za tu dobu už bych to i já přetěsnil,hodil na tu trubičku hadici,natáhl ji do odpařovací nádobky a poprdeli.mě to bez hadice lítá až na stěnu v garáži)
16:51:38
15.02.2012
tak jen jsem to na chvilku nastartoval a takhle to prská...našel jsem kapky až na podběhu 8

napadlo mě jestli to jen neni ten vývod krátký...přecijen Eidy to měl na hadici a muselo to překonat nějaký odpor...tak mě napadlo prostě v tý noze zrušit tu vyvedenou trubku a protahnout jen hadici ven do nádobky no....

mám správné teorie? 4





-> stika87: : nojo vrčí, jen dovychytat mouchy a třes se 40 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 15.02.2012 16:51:38
15:40:13
15.02.2012
stika87 - Maschinenführer
a uz je tam uz vrci ? :)
12:17:41
15.02.2012
Eidy
-> T: Vyteklo trochu emulze, to by mohlo být mrazem a nějakýma pokusama s motorem.

Co se týká množství vyteklé kapaliny, tak nevím, jak je to možný. Takovýmhle tempem by vytekla kompletní náplň motoru za 50km.8 Snad to bylo opravdu jen nějakou manipulací.
10:51:39
15.02.2012
afro100
-> ZdrubT: normalny drziak zo 120 ... a nevidim v tom problem, preco by to tam nemohlo byt, mam to tak v aute tiez
10:33:06
15.02.2012
ZdrubT
Co to tam máš za držák???? V přívadě, kda tam je noha pro vrtuli, tak se tam dává jinej držák motoru a mezi nohou a blokem je takový plechová destička a těsnění.
18:14:37
14.02.2012
fido06
-> T: tohle je nějaká velká louže, neotočil si ten motor při přepravě či jiné manipulaci na stranu vrtule?

a jinak upusť si trochu oleje z vany a uvidíš jestli bude olej čistý nebo ne......
18:11:44
14.02.2012
m8rinek
-> T: A co si myslíš, že to je? Z Fotky je prd vidět, nepředpokládám, že myslíš ty špony v rohu...
17:06:50
14.02.2012
no a jak jsem to povolil, tak ještě vesele vyteklo....ale tohle :-( snad to neí co myslím...to by bylo přeci už před tím ne? a před tím to byla čístá louže....



jinak snad se dostanu zítra na start a kouknu co to dělá bez nohy...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.02.2012 17:06:50
17:03:57
14.02.2012
a opravdu bylo těsnění jen u nohy...teda silikon a u bloku nee....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.02.2012 17:03:57
17:02:37
14.02.2012
potvrzeno...je to tam určitě...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.02.2012 17:02:37
10:47:07
14.02.2012
-> Eidy: : přijde mi to tak...tam to bylo omatlaný a s jinym "východem" oleje jsem nic nedělal...vana,prsa nebo cokoliv jinýho...

dneska nebo zítra to schodim a zkusim to nastartovat bez nohy....
10:11:14
14.02.2012
Eidy
-> T: To je divný. Motor si samozřejmě kápnul, ale tohle teče. A je to všechno jen z pod nohy větráku?
08:36:50
14.02.2012
-> Eidy: : olej 8
22:38:45
13.02.2012
Eidy
-> T: Teď nechápu, jestli ta louže je olej nebo benzín. Každopádně tohle je dost.
Extreme Tyres