T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

12:16:16
23.02.2012
-> m8rinek: : už se mi moc pod auto nechce,ale asi to nebude tak blbej nápad 8
10:47:58
23.02.2012
m8rinek
-> T: Dej ten filtr až za stěnu...
10:07:05
23.02.2012
-> Eidy: : tam já nemám místo :-(



-> Fifa: : nojo nesmíš toho mít tolik no 40

jinak svody nevim jestli plní svoji funkci...jen tu, že to spojí parohy s tlumičem, jinak víc myslim, že nedělají co mají...8

budou jiné 40
23:29:20
21.02.2012
Fifa
-> T: Pěkné pěkné, zachvilku vyrazíš na cesty. Líbí se mi to řešení svodu výfuku. Funkčně účinné řešení.

Já stihl na MB tak akorát přetahat elektriku větráku a všechny spoje udělat na oka a 6mm mosazný šrouby aby mi to už nehořelo. A vyměnit strunu plynu za lanko.. Většinu volného času žere dolaďování provozního Favorita 8
11:55:57
21.02.2012
Eidy
-> T: Ne, od pumpy do karbecu jsem hadici nechal. Byl už před pumpou, abych si ji neničil.
11:38:35
21.02.2012
-> Eidy: : takže lupič 40 ale měl jsi ho mezi pumpou a karbecem, ne?



-> radekp: : no ještě bych nekřičel...jak jsem psal..do spokojenosti mi chybí dost drobností 4



-> havlik: : 51 137 1 3
11:24:50
21.02.2012
havlik
-> radekp: ale v tý čerevný u eidyho byl takovej libívější:)
11:23:15
21.02.2012
radekp
-> T: gratulace, tady už někdo bude mít brzo jaro1 .

Jinak motor bych nepoznal a to je jen bílý...nebo vypraný v perwolu?
11:14:11
21.02.2012
Eidy
-> T: To, žes ho tam neměl, neznamená, že tym nebyl.4 Holt jsem odpojil motor tak, že filtr zůstal u mě. Stejnak byl už zahnojenej.
10:59:09
21.02.2012
-> havlik: : tak jsem psal včera...tak dneska musim přetěsnit pumpu a termostat, že je asi špatnej silikon, sice neteče,ale neni to suhý, je to jak plastelina :-(

pak drobnosti,co jsem odkládal...závit u plyn.pedálu asi v pr..li,no drobnosti 8

uchycení výfuku...no musim makat no 3



-> Eidy: : a kde? 131 na motoru jsem ho neměl od tebe...
10:51:05
21.02.2012
Eidy
-> T: Já ale vždycky měl filtr paliva.
10:49:28
21.02.2012
havlik
-> T: tak celo a naraznik tam das za vecer ne? nebo co ti este chybi
10:44:48
21.02.2012
-> havlik: : nojo,ale teď to doskládat...takže potřebuju hezky spíš od příštího týdne a ne teď 40
10:41:44
21.02.2012
havlik
-> T: dyt uz je hezky
10:35:44
21.02.2012
-> Eidy: : no už se mi to myslím stalo jednou...koupím nový a uvidíme, kdyžtak ho vyhodim úplně jako jsi to jezdit ty a bude....

ale pořád se mi nezdají brzdy,spojka nějak změkla...no potřeboval bych hlavně počasí na otestování 10
00:20:25
21.02.2012
Eidy
-> T: Výborně, výborně, jsem rád, že to je jak to je. A ten filtr je teda divnej, ale co už. Hlavně, že tenhle neteče.

S pracema jsi mnohem dál než já. Já dneska zasunul a poprvé zavěsil motor na vlastní držáky. Jinak mi všechno chybí. 1
18:20:51
20.02.2012
tak jsem to utěsnila dopřál motoru zase 10 minut běhu...tak olej ani kapka, jen ten benzín a to už je taky opraveno...teklo to z nového benzínového filtru,ani nevim proč :-O a tak jsem zkusil dát starej a už jen pár kapek z karbecu, takže taky OK

jen jsem zjistil, že mi neuschnul silikon na termostatu a pumpě,asi prošlej nebo co :-( takže zítra ještě pro jistotu přetěsnit a pak konečně vrátit čelo a nárazník
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.02.2012 18:20:51
20:35:43
15.02.2012
m8rinek
-> Bery: neměl jsem odvahu to říct :))).
20:32:01
15.02.2012
Eidy
-> T: Utěsni to a vrzni tam hadici. Napoj to na svoji nádobku a bude klid.
20:24:18
15.02.2012
Bery
já to tu tiše pozoruju a za tu dobu už bych to i já přetěsnil,hodil na tu trubičku hadici,natáhl ji do odpařovací nádobky a poprdeli.mě to bez hadice lítá až na stěnu v garáži)
Extreme Tyres