T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:30:20
02.03.2012
-> afro100: : no tak na to ještě zítra kouknu,ale abych to pak přetlačil pedálem 3



-> radekp: : aha, to mě jediný napadlo,ale zase jsem si říkal, že napínák a vzpěra je rozdíl...ale jak píšeš no, mam origo od ZdrubT, jen čekam na komax 4
18:25:51
02.03.2012
radekp
-> T: tak na fotce je zajímavě vyřešený držák altíku,mohlo by to fungovat i jako vzpěra nohy větráku,ale teď jsem četl, že už Tě ZbrubT vybavil1
18:25:23
02.03.2012
afro100
-> T: tak dat ine, alebo inam
18:17:26
02.03.2012
-> m8rinek: : nojo,ale když sundam pérko a natahuju a natahuju, tak nic, až moji rukou to spadne...
17:38:58
02.03.2012
m8rinek
-> T: Pokud zatlačíš na páčku a spadne to, tak to přeci ničím jiným než špatným dotlačením na doraz být nemůže...
17:32:05
02.03.2012
no moc mi toho ale motor nenechal 3 40



jinak teda jen jsem kouknul na přední nápravu po výměně brzd a utahnul kola, zítra ještě zadní a nasadit čelo s nárazníkem a vymyslet držák na výfuk, tak snad se v neděli svezu...



jen se mi pořád nelíbí ty vysoké otáčky a pružinkou to není...když zatlařim na páčku já,tak to spadne...takže možná vůle na klapce nebo jen stahnout otáčky zkusit na šroubu? a když,tak kterej to je 3

a myslím, že to tak bude...jestli se nepletu, tak jsi je po cestě do Mostu zvedal Eidy...nebo jsi je pak stahoval?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.03.2012 17:32:05
17:27:53
02.03.2012
-> radekp: : přiznám se, že nevím proč 10 8



-> Radek Retro eLeSo: : dneska po výměně oleje...nechtěl jsem,ale když tak machruješ 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.03.2012 17:27:53
16:02:59
02.03.2012
Radek Retro eLeSo
-> T 28.02.12 13:30:05: nemáš zač,když to dokážu tak rád helfnu4



jinak si teda rejpnu=já už od včera taky vrčim1 1 4
15:50:02
02.03.2012
radekp
-> T: jsem si vzpoměl na tebe při pohledu na tohle řešení:

i135.photobucket.com/albu ms/.../bilde-69.jpg
09:35:38
02.03.2012
-> stika87: : tak držim palce 4
23:44:54
01.03.2012
stika87 - Maschinenführer
-> T: prvni pokus se nezdaril:) snad ten druhy v nedeli vyjde :)
14:21:11
01.03.2012
-> Tommyk: : no a musel bych asi hodne přemlouvat prasátko,abych si tenhle nákup dovolil 3



-> stika87: : no ale jak jsem psal...tento týden jsem ležel:-(tak snad te´d o víkendu 14 a jak to, že ty nevrčíš už? 9
07:12:00
01.03.2012
stika87 - Maschinenführer
no to budu muset pohnout :) tady uz se vrci a ja jeste nezaburacel i kdyz uz je vse hotove :)
22:20:49
28.02.2012
Tommyk
-> T: aha, já myslel že jsou to 4L kanystry 3 právě si říkám, to má zásobu na 5 let..?? 40
22:18:36
28.02.2012
-> Nepér: : tak, tak...měla to býl 4L a 1L a pak koukám, že jich je nějak moc 3

-> Tommyk: : 5L nevim jestli by uživilo dva motory 4 40
21:48:12
28.02.2012
Nepér
Haha, taky měli jen litrovky, žejo? 3
21:42:29
28.02.2012
Tommyk
-> T: k čemu tolik oleje? zanedlouho budu mít výměnu, tak že bych se stavil?3
15:57:33
28.02.2012
-> Eidy: : to nee, jen olej ve friťáku už byl nějakej přešlej...3
14:07:11
28.02.2012
Eidy
-> T: To bude ale spousta míchaných vajíček 3 .
13:30:05
28.02.2012
tak olej doma a řemenice s výztuhou čeká na komaxit,ale nic není růžové jak se zdá...že momentálně mě dostihla "rýmička" takže práce stojí :-(

jinak díky ZdrubT za origo výztuhu na nohu větráku 4 a Jamesovi1991 za řemenici, která mi leží na poště... 8 a dodatečné díky vlastně ještě z loňského roku Radkovi Retro LS za krytky na šrouby pásů...je hezký, když to funguje a najde se pár takových lidí 4 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.02.2012 13:30:05
Extreme Tyres