no moc mi toho ale motor nenechal
jinak teda jen jsem kouknul na přední nápravu po výměně brzd a utahnul kola, zítra ještě zadní a nasadit čelo s nárazníkem a vymyslet držák na výfuk, tak snad se v neděli svezu...
jen se mi pořád nelíbí ty vysoké otáčky a pružinkou to není...když zatlařim na páčku já,tak to spadne...takže možná vůle na klapce nebo jen stahnout otáčky zkusit na šroubu? a když,tak kterej to je
a myslím, že to tak bude...jestli se nepletu, tak jsi je po cestě do Mostu zvedal Eidy...nebo jsi je pak stahoval?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
17:27:53
02.03.2012
02.03.2012
T
-> radekp: : přiznám se, že nevím proč
-> Radek Retro eLeSo: : dneska po výměně oleje...nechtěl jsem,ale když tak machruješ
-> Radek Retro eLeSo: : dneska po výměně oleje...nechtěl jsem,ale když tak machruješ
16:02:59
02.03.2012
02.03.2012
Radek Retro eLeSo
-> T 28.02.12 13:30:05: nemáš zač,když to dokážu tak rád helfnu
jinak si teda rejpnu=já už od včera taky vrčim
jinak si teda rejpnu=já už od včera taky vrčim
15:50:02
02.03.2012
02.03.2012
radekp
-> T: jsem si vzpoměl na tebe při pohledu na tohle řešení:
i135.photobucket.com/albu ms/.../bilde-69.jpg
i135.photobucket.com/albu ms/.../bilde-69.jpg
09:35:38
02.03.2012
02.03.2012
T
-> stika87: : tak držim palce
23:44:54
01.03.2012
01.03.2012
stika87 - Maschinenführer
-> T: prvni pokus se nezdaril:) snad ten druhy v nedeli vyjde :)
14:21:11
01.03.2012
01.03.2012
T
-> Tommyk: : no a musel bych asi hodne přemlouvat prasátko,abych si tenhle nákup dovolil
-> stika87: : no ale jak jsem psal...tento týden jsem ležel:-(tak snad te´d o víkendu a jak to, že ty nevrčíš už?
-> stika87: : no ale jak jsem psal...tento týden jsem ležel:-(tak snad te´d o víkendu a jak to, že ty nevrčíš už?
07:12:00
01.03.2012
01.03.2012
stika87 - Maschinenführer
no to budu muset pohnout :) tady uz se vrci a ja jeste nezaburacel i kdyz uz je vse hotove :)
22:20:49
28.02.2012
28.02.2012
Tommyk
-> T: aha, já myslel že jsou to 4L kanystry právě si říkám, to má zásobu na 5 let..??
22:18:36
28.02.2012
28.02.2012
T
-> Nepér: : tak, tak...měla to býl 4L a 1L a pak koukám, že jich je nějak moc
-> Tommyk: : 5L nevim jestli by uživilo dva motory
-> Tommyk: : 5L nevim jestli by uživilo dva motory
21:48:12
28.02.2012
28.02.2012
Nepér
Haha, taky měli jen litrovky, žejo?
21:42:29
28.02.2012
28.02.2012
Tommyk
-> T: k čemu tolik oleje? zanedlouho budu mít výměnu, tak že bych se stavil?
15:57:33
28.02.2012
28.02.2012
T
-> Eidy: : to nee, jen olej ve friťáku už byl nějakej přešlej...
14:07:11
28.02.2012
28.02.2012
Eidy
-> T: To bude ale spousta míchaných vajíček .
13:30:05
28.02.2012
28.02.2012
T
tak olej doma a řemenice s výztuhou čeká na komaxit,ale nic není růžové jak se zdá...že momentálně mě dostihla "rýmička" takže práce stojí :-(
jinak díky ZdrubT za origo výztuhu na nohu větráku a Jamesovi1991 za řemenici, která mi leží na poště... a dodatečné díky vlastně ještě z loňského roku Radkovi Retro LS za krytky na šrouby pásů...je hezký, když to funguje a najde se pár takových lidí
jinak díky ZdrubT za origo výztuhu na nohu větráku a Jamesovi1991 za řemenici, která mi leží na poště... a dodatečné díky vlastně ještě z loňského roku Radkovi Retro LS za krytky na šrouby pásů...je hezký, když to funguje a najde se pár takových lidí
10:33:23
24.02.2012
24.02.2012
T
-> Eidy: : nechval dne před večerem a nestahuj kalhoty, dokud je brod dost daleko
-> Fifa: : občas nejsme pánem času no
-> Fifa: : občas nejsme pánem času no
22:57:41
23.02.2012
23.02.2012
Nepér
Já mám s Mostem zásadní problém. Karburátor, potřebný k dopravě auta ke mně, budu mít až někdy v půlce března. Do tý doby s tím nehnu. Maximálně připravím maximum věcí předem, abych to pak už jen přehodil. Když se nepodaří nějak rozumně naladit ten karbec, nebo se něco zásadního nebude stíhat, nebudu to lámat přes koleno a protáhnu Forda na dvě jízdy a čus.
22:52:19
23.02.2012
23.02.2012
Eidy
-> T: Tak to budeš asi jedinej připravenej do Mostu.
18:44:40
23.02.2012
23.02.2012
T
filtr na místě za stěnou, voda zpět po přetěsnění pumpy a termostatu, koupený olejový filtr a začátkem týdne má dorazit i olej, takže v příštím týdnu nastartovat,dolít vodu,vyměnit olej a nahodit čelo s nárazníkem a udělat uchycení výfuku a hurá na silnice...
no a ještě pár drobností
no a ještě pár drobností
14:20:23
23.02.2012
23.02.2012
T
-> m8rinek: : ale o je jasný, že ho tam dám...jen mě nenapadlo už před pumpu,ale zní do logicky