T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

16:51:38
15.02.2012
tak jen jsem to na chvilku nastartoval a takhle to prská...našel jsem kapky až na podběhu 8

napadlo mě jestli to jen neni ten vývod krátký...přecijen Eidy to měl na hadici a muselo to překonat nějaký odpor...tak mě napadlo prostě v tý noze zrušit tu vyvedenou trubku a protahnout jen hadici ven do nádobky no....

mám správné teorie? 4





-> stika87: : nojo vrčí, jen dovychytat mouchy a třes se 40 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 15.02.2012 16:51:38
15:40:13
15.02.2012
stika87 - Maschinenführer
a uz je tam uz vrci ? :)
12:17:41
15.02.2012
Eidy
-> T: Vyteklo trochu emulze, to by mohlo být mrazem a nějakýma pokusama s motorem.

Co se týká množství vyteklé kapaliny, tak nevím, jak je to možný. Takovýmhle tempem by vytekla kompletní náplň motoru za 50km.8 Snad to bylo opravdu jen nějakou manipulací.
10:51:39
15.02.2012
afro100
-> ZdrubT: normalny drziak zo 120 ... a nevidim v tom problem, preco by to tam nemohlo byt, mam to tak v aute tiez
10:33:06
15.02.2012
ZdrubT
Co to tam máš za držák???? V přívadě, kda tam je noha pro vrtuli, tak se tam dává jinej držák motoru a mezi nohou a blokem je takový plechová destička a těsnění.
18:14:37
14.02.2012
fido06
-> T: tohle je nějaká velká louže, neotočil si ten motor při přepravě či jiné manipulaci na stranu vrtule?

a jinak upusť si trochu oleje z vany a uvidíš jestli bude olej čistý nebo ne......
18:11:44
14.02.2012
m8rinek
-> T: A co si myslíš, že to je? Z Fotky je prd vidět, nepředpokládám, že myslíš ty špony v rohu...
17:06:50
14.02.2012
no a jak jsem to povolil, tak ještě vesele vyteklo....ale tohle :-( snad to neí co myslím...to by bylo přeci už před tím ne? a před tím to byla čístá louže....



jinak snad se dostanu zítra na start a kouknu co to dělá bez nohy...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.02.2012 17:06:50
17:03:57
14.02.2012
a opravdu bylo těsnění jen u nohy...teda silikon a u bloku nee....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.02.2012 17:03:57
17:02:37
14.02.2012
potvrzeno...je to tam určitě...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.02.2012 17:02:37
10:47:07
14.02.2012
-> Eidy: : přijde mi to tak...tam to bylo omatlaný a s jinym "východem" oleje jsem nic nedělal...vana,prsa nebo cokoliv jinýho...

dneska nebo zítra to schodim a zkusim to nastartovat bez nohy....
10:11:14
14.02.2012
Eidy
-> T: To je divný. Motor si samozřejmě kápnul, ale tohle teče. A je to všechno jen z pod nohy větráku?
08:36:50
14.02.2012
-> Eidy: : olej 8
22:38:45
13.02.2012
Eidy
-> T: Teď nechápu, jestli ta louže je olej nebo benzín. Každopádně tohle je dost.
20:03:23
13.02.2012
-> havlik: : no on ten karton to vsákne,ale i tak to nebylo asi málo oleje...



-> m8rinek: : nahoře otevřeno a hladina spíš menší, že byl motor po Mostě...

nebo natahnu menší hadičku až ven nohou....jako to měl před tím Eidy...zítra se snad dostanbu na sundání nohy, tak uvidím
19:50:54
13.02.2012
m8rinek
-> T: Oleje máš správné množství? Horní odvětrání průchozí? Dole by měly jít jen páry... Jinak utěsnit, co jinýho s tim?
19:47:11
13.02.2012
havlik
-> T: To neni uplně malá loužička
19:46:35
13.02.2012
19:45:21
13.02.2012
-> Eidy: : teď nevim jestli si myslíte , že tam nemam žádnou 131 jinak je tam ze 120 takhle nějak....zkusim ji ale ještě přitahnout

jinak tady "loužička" po tom jednom startu....myslíš utěsnit tu nohu pořádně nebo můžu to odvětrání klikovky ucpat?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.02.2012 19:45:21
16:11:42
13.02.2012
Eidy
-> T:

1) Přidej vratnou pružinku. Měl jsem jí taky přímo na struně, je to vidět na fotkách.

2) To jsem nikdy nepozoroval. Karbec byl zespoda mokrej, ale fleky mi to (asi) nedělalo. Nevím, neřešil jsem.

3) Pořádně odvzdušnit. Postavit třeba čumákem z kopce a do kopce a nechat provrčet.

4) Zatěsnit celý. Pak ti tam nic nepoteče.
Extreme Tyres