skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
13:53:52
10.02.2012
10.02.2012
Eidy
-> m8rinek: Ano, jenže tady nepůsobí jen tah ale i vzpěr a ten bude u jakýhokoliv profilu vyždycky lepší než u plocháče.
13:07:33
10.02.2012
10.02.2012
T
-> m8rinek: : OK, projedu domácí sklad
13:02:12
10.02.2012
10.02.2012
m8rinek
-> T: já bych dal ocel...
12:57:04
10.02.2012
10.02.2012
T
-> m8rinek: : no já píšu, že jsem jezdil bez toho...takže nemám originál....tak buď tohle a nebo měděná trubka....a nebo možná najdu železnou trubku no...co vyhrává?
12:48:54
10.02.2012
10.02.2012
m8rinek
-> Eidy: Ale pevnst v tahu je proti původní 0:). Teda pokud to nebude nějakej super dural, nebo něco lepšího:).
-> T: dej tam co tam bylo ;), musí li to být, tak do toho vyrob pár děr, ale úspora váhy bude stejně nic ;).
E: oni tam jsou síly docela velký, při prudký akceleraci a tak. Měl jsem nohu vyřízlou a zavařenou a při prudkym rozjezdu a houpnutí se to přerazilo... Nepodceňoval bych to...
-> T: dej tam co tam bylo ;), musí li to být, tak do toho vyrob pár děr, ale úspora váhy bude stejně nic ;).
E: oni tam jsou síly docela velký, při prudký akceleraci a tak. Měl jsem nohu vyřízlou a zavařenou a při prudkym rozjezdu a houpnutí se to přerazilo... Nepodceňoval bych to...
12:46:25
10.02.2012
10.02.2012
T
-> m8rinek: , -> Eidy: : pak mam teda ještě v záloze měděnou trubku z topení...může být?
-> Eidy: : nálepku...radši nic, než nálepku carbonu
-> Jarinko: : OK, kdyžtak se zastav v Mostě na dny otevřených dveří děkuju
-> Eidy: : nálepku...radši nic, než nálepku carbonu
-> Jarinko: : OK, kdyžtak se zastav v Mostě na dny otevřených dveří děkuju
12:09:43
10.02.2012
10.02.2012
Eidy
-> T: Co se týká té vzpěry - když tam dáš tenkostěnnou hliníkovou trubku, tak bude lehčí a pevnější než tohle.
A gratuluju k roztočení motoru. Holt si na zapalování budeš muset dát jen karbonovou nálepku
A gratuluju k roztočení motoru. Holt si na zapalování budeš muset dát jen karbonovou nálepku
11:32:44
10.02.2012
10.02.2012
Jarinko
-> T: Tak za odmenu ma povozíš, keď pôjdeš náhodou okolo...
11:28:09
10.02.2012
10.02.2012
m8rinek
-> T: plocháč není trubka, taky jsi jezdil s obyč motorem, jen řikám, že to rádo praská, ale klidně tam nech co tam máš ;)
11:23:45
10.02.2012
10.02.2012
T
-> radekp: : no sklouzl bych se, neříkám, že ne
-> m8rinek: : nojo drobnost,ale koho by to napadlo, že
no to nevím,ale do teď jsem to jezdil bez jakékoliv vzpěry,myslíš, že takový kus železa by to neudržel?
-> m8rinek: : nojo drobnost,ale koho by to napadlo, že
no to nevím,ale do teď jsem to jezdil bez jakékoliv vzpěry,myslíš, že takový kus železa by to neudržel?
11:11:43
10.02.2012
10.02.2012
radekp
-> T: no paráda, teď šup to projet
10:58:42
10.02.2012
10.02.2012
m8rinek
-> T: láláá :))). Njn nešťourej do věcí, který fungujou :))). Tak konečně... Jen taková drobnost, myslíš, že ta vzpěra u vodní pumpy bude mít takovej účinek na tah a tlak oproti trubce? Přecijen ty nohy rády praskaj...
10:42:30
10.02.2012
10.02.2012
T
-> Jarinko: : podle fotky je to myslím patrné.....ty bys zasloužil metál
taková pí...ina....díky všem zůčastněným
taková pí...ina....díky všem zůčastněným
14:40:30
09.02.2012
09.02.2012
Eidy
-> T: -> T: Teď to máš zapojený dobře. Ale dej tam klasickou cívku a odpoj ten otáčkoměr. Ten mě sice nikdy nezlobil, ale ten karbon by mohl. A jaký víčko máš na rozdělovači? Původní nebo nový?
13:32:58
09.02.2012
09.02.2012
Jarinko
Mňa len tak napadlo, nieje náhodou karbon vodivý? či pri vysokom napetí nespôsobuje tá skrinka nejaký prechod a oslabenie iskry...
13:17:55
09.02.2012
09.02.2012
fido06
-> T: zkus odpojit od cívky otáčkoměr... už se mi 2x stalo, ze to kvůli němu stávkovalo i když to pálilo normálně....
pokud ani tohle nepomůže, tak ještě zkus normální cívku....
pokud ani tohle nepomůže, tak ještě zkus normální cívku....
12:36:21
09.02.2012
09.02.2012
T
-> vhml: : jak píše m8...je to podle Eidyho fotky a jestli se nepletu, tak mi to sám Eidy potvrdil,ale dneska sundavam víko ventilů a ještě stříknu do sání...pak už asi nevim
12:27:41
09.02.2012
09.02.2012
m8rinek
-> vhml: o tohle už jsem se snažil... Ale pokud to zapojil dle Eidyho fotky, tak za předpokladu, že s tim nikdo nehnul by to mělo fungovat...
12:25:12
09.02.2012
09.02.2012
vhml
-> T: proste nastav motor do kompresni uvrate prvniho valce, podivej se kde je palec, flakni tam prvni kabel a podle toho zapoj zbytek. Ja je treba mam pootocene o 90 stupnu.