T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

07:40:31
09.02.2012
vhml
-> T: neposunul jsi ty kabely o 180stupnu misto 90 a naopak?
07:17:19
09.02.2012
-> Eidy: : 42 40

ještě dneska tam stříknu do toho sání a pak dam vědět a popřípadě hodím flintu do žita 8
22:58:41
08.02.2012
Minik03
-> Eidy: Přesto bych zkusil jinou cívku a případně i kondik. Jestli to teda, vzhledem k úpravě, je jednoduše možné.
22:48:04
08.02.2012
m8rinek
-> Eidy: Myslim, že by to vyřešilo řadu problémů :D.
22:46:36
08.02.2012
Eidy
-> T: Já tam snad za tebou budu muset zajet nebo už nevím. To není možný.
19:19:01
08.02.2012
m8rinek
Voňavku, čistič brzd, ředidlo...
19:17:49
08.02.2012
-> Majklsto: : všechno je komplet z fungujícího auta...



-> m8rinek: : do sání? takže otevřít klaply a přez karbec do sání jo? a něco,co bych mohl mít doma 8 voňavka třeba?
18:48:42
08.02.2012
m8rinek
-> T: tak mu foukni eter do sání...
18:45:32
08.02.2012
Majklsto
-> T: cievka je ok? rozdelovač funguje ako má? skús vymenit kondenzátor
17:29:54
08.02.2012
další pokusy o oživení 0...byl jsme pryč teď 4 dny, takže jsem to nechal a svíčky vypálil nad hořákem a zase nic a když by někdo něco, že je to málo nad sporákem, tak jsem pro jistotu koupil ještě nové obyč svíčky a pořád ani ťuk...předstih kolem 7,benzín jde,svíčky pálí,kabely už jsou správně...už nevím kde by mohla být chyba 12
00:18:02
01.02.2012
Fifa
Hořák je velmi dobrá věc. Dá se s ním udělat od topení z mědi po celým baráku, chlazení na autě, ohřejvání zarezlejch šroubů, třeba až po upalování čarodějnic4
23:04:46
30.01.2012
m8rinek
-> Tommyk: pořídil jsem si malou 2kg bombu a hořák ;).
22:28:35
30.01.2012
Tommyk
-> m8rinek: šel si k sousedům? 47
22:21:23
30.01.2012
m8rinek
-> Tommyk: podobný dilemato jsem kdysi taky řešil.... a vyřešil... :D
21:54:45
30.01.2012
Tommyk
-> m8rinek 30.01.12 20:25:21: a co když má doma Tčko na sporáku elektrický plotýnky? 3 1 1
21:29:35
30.01.2012
m8rinek
-> T: nooo plamen plynovýho hořáku má asi 1700°C.... Ale třeba to horkovzduškou stačí...
21:22:37
30.01.2012
Fifa
O víkendu jsem podobně řešil nestartujícího Favorita(čerstvě postavená 1.4) Všechno správně, předstih, palec, jiskra, benzín. A když už chytil a chtěl jsem syrovýmu motoru malinko snížit otáčky lehkým šlápnutím na plyn, chípl a už jsem nenatočil. Ulitý svíčky jak prase. Takže jsem vypálil ručním plynovým hořákem. A asi takto ještě 2x. Než došel benzín.. Pak jsem se teda uhodlal zkusit to na plyn a ejhle Favo běželo jak víno. Takže benzín zkusím až bude trochu ohřátej a něco bude mít natočené. Prostě je to plynofikátor a benzín se mu nelíbí4
20:50:07
30.01.2012
Milan 136
-> m8rinek: znám. Známej to tak praktikuje na Jawa 500 Seeley
20:47:30
30.01.2012
-> m8rinek: : tak to taky proběhlo, jen horkovzduškou 4 a dobře, nedá mi to a zítra to všechno zopakuju a zkusim 40
20:25:21
30.01.2012
m8rinek
-> T: vezmeš svíčku, hodíš na plynovej hořák a necháš ji chvíli ohřát...



Ulitá svíčka už prostě tak dobře nefunguje, po vypálení je to lepší. U motorek to je asi markantnější, přecijen tam jsou svíčky ještě o chlup jinde...



-> Milan 136: proč ne:)). Na motorech s vysokym KP používáš studený svíce, na který motor ani nenastartuješ. Dáš svíčky teplejší na prohřátí motoru a po zahřátí je vyměníš za ostrý :).
Extreme Tyres