T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

17:23:55
12.02.2012
m8rinek
-> T:

1. nevim jaký máš přepáčko, ale není od věci přidat vratnou pružinu, případně menší volnobžku.



2. Je to množství benzinu neunosný? Je to uplně normální stav, karbec máš na druhý straně od svodů a do elektriky to nekape, neřešit... Jinak to může bejt i rozházená hladina...



3. odvzdušnit topení, vodu dolejvat za pravozu a jen tak, aby byly zatopený lamely, ne víc...



4. Držák motoru máš s dírou? Jinak dát těsnění mezi nohu tak mezi blok...
16:29:13
12.02.2012
tak máme za sebou prvních 10 minut před garáží 40

ale s tím i nějaké otázky... 40

1) chytá parádně, po chvilce jsme stahnul sytič a krásně šlape, ale nějak moc otáček zůstává...stahnu to jedině, když držim klapky ručně....no moc se mi do karbecu sahat nechce



2) to tečení benzínu jak jsem psal při tom špatnym startování zůstává i teď....motor běží a stejně mi kape občas od toho carbonovýho udělátka na ty filtry...na zem...repsektive na palivovej filtr a kabely okolo 8



3) vodu jsem lil podle knížky,ale nějak se mi to nezdá....hladina je vidět v chladiči,ale při tom jsem tam nalil jen asi 6 L a podle knížky to má být skoro 7 a ještě mam k tomu topení vpředu....a kohout topení otevřený je



4) je spíš otázka na Eidyho.....kape mi olej u tý nohy větráku, jak je odvětrání klikovky a to znatelně....na to, že motor běžel jen asi 10 minut...mezi držákem a blokem asi nemam nic sice,ale mezi nohou a držákem je silikon...
09:30:05
11.02.2012
m8rinek
-> Eidy: ok, ale vzpěr je děj provázející tlakový působení sil. www.mitcalc.com/doc/.../b uckling_1.gif

D) docela hezky simuluje tuhle situaci...
07:21:13
11.02.2012
Eidy
-> m8rinek: No, tlak a vzpěr jsou poněkud rozdílné věci.
16:47:56
10.02.2012
m8rinek
-> Eidy: však píšu tah a tlak, později jsem to teda vypustil, jinak souhlas...
13:53:52
10.02.2012
Eidy
-> m8rinek: Ano, jenže tady nepůsobí jen tah ale i vzpěr a ten bude u jakýhokoliv profilu vyždycky lepší než u plocháče.
13:07:33
10.02.2012
-> m8rinek: : OK, projedu domácí sklad 40
13:02:12
10.02.2012
m8rinek
-> T: já bych dal ocel...
12:57:04
10.02.2012
-> m8rinek: : no já píšu, že jsem jezdil bez toho...takže nemám originál....tak buď tohle a nebo měděná trubka....a nebo možná najdu železnou trubku no...co vyhrává? 40
12:48:54
10.02.2012
m8rinek
-> Eidy: Ale pevnst v tahu je proti původní 0:). Teda pokud to nebude nějakej super dural, nebo něco lepšího:).



-> T: dej tam co tam bylo ;), musí li to být, tak do toho vyrob pár děr, ale úspora váhy bude stejně nic ;).



E: oni tam jsou síly docela velký, při prudký akceleraci a tak. Měl jsem nohu vyřízlou a zavařenou a při prudkym rozjezdu a houpnutí se to přerazilo... Nepodceňoval bych to...
upraveno 1x, naposled 10.02.2012 12:50:31
12:46:25
10.02.2012
-> m8rinek: , -> Eidy: : pak mam teda ještě v záloze měděnou trubku z topení...může být? 4



-> Eidy: : nálepku...radši nic, než nálepku carbonu 40 3



-> Jarinko: : OK, kdyžtak se zastav v Mostě na dny otevřených dveří 4 děkuju
12:09:43
10.02.2012
Eidy
-> T: Co se týká té vzpěry - když tam dáš tenkostěnnou hliníkovou trubku, tak bude lehčí a pevnější než tohle.



A gratuluju k roztočení motoru. Holt si na zapalování budeš muset dát jen karbonovou nálepku 3
11:32:44
10.02.2012
Jarinko
-> T: Tak za odmenu ma povozíš, keď pôjdeš náhodou okolo...
11:28:09
10.02.2012
m8rinek
-> T: plocháč není trubka, taky jsi jezdil s obyč motorem, jen řikám, že to rádo praská, ale klidně tam nech co tam máš ;)
11:23:45
10.02.2012
-> radekp: : no sklouzl bych se, neříkám, že ne 40 3



-> m8rinek: : nojo drobnost,ale koho by to napadlo, že 8 3

no to nevím,ale do teď jsem to jezdil bez jakékoliv vzpěry,myslíš, že takový kus železa by to neudržel? 8
11:11:43
10.02.2012
radekp
-> T: no paráda, teď šup to projet1
10:58:42
10.02.2012
m8rinek
-> T: láláá :))). Njn nešťourej do věcí, který fungujou :))). Tak konečně... Jen taková drobnost, myslíš, že ta vzpěra u vodní pumpy bude mít takovej účinek na tah a tlak oproti trubce? Přecijen ty nohy rády praskaj...
10:42:30
10.02.2012
-> Jarinko: : podle fotky je to myslím patrné.....ty bys zasloužil metál 156





taková pí...ina....díky všem zůčastněným 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 10.02.2012 10:42:30
14:40:30
09.02.2012
Eidy
-> T: -> T: Teď to máš zapojený dobře. Ale dej tam klasickou cívku a odpoj ten otáčkoměr. Ten mě sice nikdy nezlobil, ale ten karbon by mohl. A jaký víčko máš na rozdělovači? Původní nebo nový?
Extreme Tyres