skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:24:18
15.02.2012
15.02.2012
Bery
já to tu tiše pozoruju a za tu dobu už bych to i já přetěsnil,hodil na tu trubičku hadici,natáhl ji do odpařovací nádobky a poprdeli.mě to bez hadice lítá až na stěnu v garáži)
16:51:38
15.02.2012
15.02.2012
T
tak jen jsem to na chvilku nastartoval a takhle to prská...našel jsem kapky až na podběhu
napadlo mě jestli to jen neni ten vývod krátký...přecijen Eidy to měl na hadici a muselo to překonat nějaký odpor...tak mě napadlo prostě v tý noze zrušit tu vyvedenou trubku a protahnout jen hadici ven do nádobky no....
mám správné teorie?
-> stika87: : nojo vrčí, jen dovychytat mouchy a třes se
napadlo mě jestli to jen neni ten vývod krátký...přecijen Eidy to měl na hadici a muselo to překonat nějaký odpor...tak mě napadlo prostě v tý noze zrušit tu vyvedenou trubku a protahnout jen hadici ven do nádobky no....
mám správné teorie?
-> stika87: : nojo vrčí, jen dovychytat mouchy a třes se
15:40:13
15.02.2012
15.02.2012
stika87 - Maschinenführer
a uz je tam uz vrci ? :)
12:17:41
15.02.2012
15.02.2012
Eidy
-> T: Vyteklo trochu emulze, to by mohlo být mrazem a nějakýma pokusama s motorem.
Co se týká množství vyteklé kapaliny, tak nevím, jak je to možný. Takovýmhle tempem by vytekla kompletní náplň motoru za 50km. Snad to bylo opravdu jen nějakou manipulací.
Co se týká množství vyteklé kapaliny, tak nevím, jak je to možný. Takovýmhle tempem by vytekla kompletní náplň motoru za 50km. Snad to bylo opravdu jen nějakou manipulací.
10:51:39
15.02.2012
15.02.2012
afro100
-> ZdrubT: normalny drziak zo 120 ... a nevidim v tom problem, preco by to tam nemohlo byt, mam to tak v aute tiez
10:33:06
15.02.2012
15.02.2012
ZdrubT
Co to tam máš za držák???? V přívadě, kda tam je noha pro vrtuli, tak se tam dává jinej držák motoru a mezi nohou a blokem je takový plechová destička a těsnění.
18:14:37
14.02.2012
14.02.2012
fido06
-> T: tohle je nějaká velká louže, neotočil si ten motor při přepravě či jiné manipulaci na stranu vrtule?
a jinak upusť si trochu oleje z vany a uvidíš jestli bude olej čistý nebo ne......
a jinak upusť si trochu oleje z vany a uvidíš jestli bude olej čistý nebo ne......
18:11:44
14.02.2012
14.02.2012
m8rinek
-> T: A co si myslíš, že to je? Z Fotky je prd vidět, nepředpokládám, že myslíš ty špony v rohu...
17:06:50
14.02.2012
14.02.2012
T
no a jak jsem to povolil, tak ještě vesele vyteklo....ale tohle :-( snad to neí co myslím...to by bylo přeci už před tím ne? a před tím to byla čístá louže....
jinak snad se dostanu zítra na start a kouknu co to dělá bez nohy...
jinak snad se dostanu zítra na start a kouknu co to dělá bez nohy...
17:03:57
14.02.2012
14.02.2012
T
a opravdu bylo těsnění jen u nohy...teda silikon a u bloku nee....
10:47:07
14.02.2012
14.02.2012
T
-> Eidy: : přijde mi to tak...tam to bylo omatlaný a s jinym "východem" oleje jsem nic nedělal...vana,prsa nebo cokoliv jinýho...
dneska nebo zítra to schodim a zkusim to nastartovat bez nohy....
dneska nebo zítra to schodim a zkusim to nastartovat bez nohy....
10:11:14
14.02.2012
14.02.2012
Eidy
-> T: To je divný. Motor si samozřejmě kápnul, ale tohle teče. A je to všechno jen z pod nohy větráku?
08:36:50
14.02.2012
14.02.2012
T
-> Eidy: : olej
22:38:45
13.02.2012
13.02.2012
Eidy
-> T: Teď nechápu, jestli ta louže je olej nebo benzín. Každopádně tohle je dost.
20:03:23
13.02.2012
13.02.2012
T
-> havlik: : no on ten karton to vsákne,ale i tak to nebylo asi málo oleje...
-> m8rinek: : nahoře otevřeno a hladina spíš menší, že byl motor po Mostě...
nebo natahnu menší hadičku až ven nohou....jako to měl před tím Eidy...zítra se snad dostanbu na sundání nohy, tak uvidím
-> m8rinek: : nahoře otevřeno a hladina spíš menší, že byl motor po Mostě...
nebo natahnu menší hadičku až ven nohou....jako to měl před tím Eidy...zítra se snad dostanbu na sundání nohy, tak uvidím
19:50:54
13.02.2012
13.02.2012
m8rinek
-> T: Oleje máš správné množství? Horní odvětrání průchozí? Dole by měly jít jen páry... Jinak utěsnit, co jinýho s tim?
19:47:11
13.02.2012
13.02.2012
havlik
-> T: To neni uplně malá loužička