skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
10:27:09
09.02.2012
09.02.2012
T
-> vhml: : no bylo mi řečeno o 180 st. takže to je takhle správně, ne?
07:40:31
09.02.2012
09.02.2012
vhml
-> T: neposunul jsi ty kabely o 180stupnu misto 90 a naopak?
07:17:19
09.02.2012
09.02.2012
T
-> Eidy: :
ještě dneska tam stříknu do toho sání a pak dam vědět a popřípadě hodím flintu do žita
ještě dneska tam stříknu do toho sání a pak dam vědět a popřípadě hodím flintu do žita
22:58:41
08.02.2012
08.02.2012
Minik03
-> Eidy: Přesto bych zkusil jinou cívku a případně i kondik. Jestli to teda, vzhledem k úpravě, je jednoduše možné.
22:48:04
08.02.2012
08.02.2012
m8rinek
-> Eidy: Myslim, že by to vyřešilo řadu problémů :D.
22:46:36
08.02.2012
08.02.2012
Eidy
-> T: Já tam snad za tebou budu muset zajet nebo už nevím. To není možný.
19:19:01
08.02.2012
08.02.2012
m8rinek
Voňavku, čistič brzd, ředidlo...
19:17:49
08.02.2012
08.02.2012
T
-> Majklsto: : všechno je komplet z fungujícího auta...
-> m8rinek: : do sání? takže otevřít klaply a přez karbec do sání jo? a něco,co bych mohl mít doma voňavka třeba?
-> m8rinek: : do sání? takže otevřít klaply a přez karbec do sání jo? a něco,co bych mohl mít doma voňavka třeba?
18:48:42
08.02.2012
08.02.2012
m8rinek
-> T: tak mu foukni eter do sání...
18:45:32
08.02.2012
08.02.2012
Majklsto
-> T: cievka je ok? rozdelovač funguje ako má? skús vymenit kondenzátor
17:29:54
08.02.2012
08.02.2012
T
další pokusy o oživení 0...byl jsme pryč teď 4 dny, takže jsem to nechal a svíčky vypálil nad hořákem a zase nic a když by někdo něco, že je to málo nad sporákem, tak jsem pro jistotu koupil ještě nové obyč svíčky a pořád ani ťuk...předstih kolem 7,benzín jde,svíčky pálí,kabely už jsou správně...už nevím kde by mohla být chyba
00:18:02
01.02.2012
01.02.2012
Fifa
Hořák je velmi dobrá věc. Dá se s ním udělat od topení z mědi po celým baráku, chlazení na autě, ohřejvání zarezlejch šroubů, třeba až po upalování čarodějnic
23:04:46
30.01.2012
30.01.2012
m8rinek
-> Tommyk: pořídil jsem si malou 2kg bombu a hořák ;).
22:28:35
30.01.2012
30.01.2012
Tommyk
-> m8rinek: šel si k sousedům?
22:21:23
30.01.2012
30.01.2012
m8rinek
-> Tommyk: podobný dilemato jsem kdysi taky řešil.... a vyřešil... :D
21:54:45
30.01.2012
30.01.2012
Tommyk
-> m8rinek 30.01.12 20:25:21: a co když má doma Tčko na sporáku elektrický plotýnky?
21:29:35
30.01.2012
30.01.2012
m8rinek
-> T: nooo plamen plynovýho hořáku má asi 1700°C.... Ale třeba to horkovzduškou stačí...
21:22:37
30.01.2012
30.01.2012
Fifa
O víkendu jsem podobně řešil nestartujícího Favorita(čerstvě postavená 1.4) Všechno správně, předstih, palec, jiskra, benzín. A když už chytil a chtěl jsem syrovýmu motoru malinko snížit otáčky lehkým šlápnutím na plyn, chípl a už jsem nenatočil. Ulitý svíčky jak prase. Takže jsem vypálil ručním plynovým hořákem. A asi takto ještě 2x. Než došel benzín.. Pak jsem se teda uhodlal zkusit to na plyn a ejhle Favo běželo jak víno. Takže benzín zkusím až bude trochu ohřátej a něco bude mít natočené. Prostě je to plynofikátor a benzín se mu nelíbí
20:50:07
30.01.2012
30.01.2012
Milan 136
-> m8rinek: znám. Známej to tak praktikuje na Jawa 500 Seeley
20:47:30
30.01.2012
30.01.2012
T
-> m8rinek: : tak to taky proběhlo, jen horkovzduškou a dobře, nedá mi to a zítra to všechno zopakuju a zkusim