skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> m8rinek: Hmm, protože teklo? Tohle kdykoliv rozebereš a neteče to.
-> T: tak ono to taky nestřelí hned, ale až to řádně uleješ :D.
-> m8rinek: : nestřelí...točí,ale o chycení ani náznaku...
-> T: jestli to aspoň střelí tak máš proházený kabely...
E: hladina se může hnout i když na to nesáhneš, nebo se může uklepat plovák atp, tohle zatěsnění mi přijde dost na nic... ale neříkám, že máš něco s hladinou, filtr nasáklej benizinem je u horizontálů normální.
E: hladina se může hnout i když na to nesáhneš, nebo se může uklepat plovák atp, tohle zatěsnění mi přijde dost na nic... ale neříkám, že máš něco s hladinou, filtr nasáklej benizinem je u horizontálů normální.
spíš jak se ta hladina rozhází, když jsem na nic nesahal?
jdu do garáže, mam pár nápadů, tak uvidíme...

jdu do garáže, mam pár nápadů, tak uvidíme...
-> Eidy: proč jsi nepoužil standardní těsnění? Jak se pak řeší rozházená hladina? (Blbě?)
-> m8rinek: Víko je utěsněný acetonovou barvou.
-> m8rinek: : tak kde je problém sakra už :-( ach jo...
nevím,na karbec jsem nesahal....
nevím,na karbec jsem nesahal....
-> T: to je normální... Teda do jistý míry...
Čim je zatěsněná ta plovákovka?
Čim je zatěsněná ta plovákovka?
takže nechytá :-( ale nevim proč,ale myslim, že to má něco společného s benzínem,ale nevím co :-( a to, že mam tady benzín je normální? asi těžko, ne?
-> m8rinek: : jojo, i vnitřek vypadá hezky, jestli se mi to povede vyfotit a nezapomenu, tak zítra ukážu...
jinak spoje ocínovaný,prostě to vypadá dobře, tak uvidíme funkčnost...
samotná práce jako taková mi přišel doklad 700,-
jinak spoje ocínovaný,prostě to vypadá dobře, tak uvidíme funkčnost...
samotná práce jako taková mi přišel doklad 700,-
-> T: Vypadá to hezky, kolik to nakonec stálo?
tak dneska dorazil...prý skoro polovina chladících trubiček zanesená...tak pak , že to nechladí....
nástřik zvenku a vnitřek jako novej, jsem tedy zvědav...
svíčky taky doma a nedalo mi to a ještě jsem to všechno nasadil...tak zítra pokus o start....


nástřik zvenku a vnitřek jako novej, jsem tedy zvědav...
svíčky taky doma a nedalo mi to a ještě jsem to všechno nasadil...tak zítra pokus o start....
-> Jirik_Tuňák: : tak beru pusu od přítulky
ale za carbon jen peníze




Fotky mám někde zazálohované a v práci, první je pět let stará. Ale i tak si můžeš vybrat.
Akorát ona má teď jinej účes a já jsem teď skoro 32letej dědek.
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_4_12207__2007- 02-03_19-53-55_84.jpg
A tady výřez
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_4_12207__2012- 01-27_00-19-36_45.jpg

img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_4_12207__2007- 02-03_19-53-55_84.jpg
A tady výřez

img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_4_12207__2012- 01-27_00-19-36_45.jpg
-> Jirik_Tuňák: : nevim jak vypadáš a a ni jak vypadá Tvoje mladá,ale už ted vim, že bych tu pusu radši od ní



-> T: Dám ti za to pusinku
.

-> m8rinek: : po pravdě nevim,ale jezdily tam a měl je, takže už je mam, tak uvidíme...
-> Jirik_Tuňák: : já bych toho chtěl
-> Jirik_Tuňák: : já bych toho chtěl

-> T: Ty jsi fufínek šikovnej, já chci taky nějaký věcičky z karbonitu. 

-> T: hmm svíčka pro LPG? Kvuli vysunutýmu jiskřišti či co?
Volil bych NGK BP6HS případně o stupeň studenější BP7HS.
Volil bych NGK BP6HS případně o stupeň studenější BP7HS.