T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:21:51
30.01.2012
-> vhml: : to jsem dělal než jsem startoval,ale zkoušel jsem to před chvilkou a to už se mi nechtělo moc zase rozebírat 8



-> m8rinek: : jako, že je jednou uleju a můžu je vyhodit jo? a jak vypálit?
20:20:25
30.01.2012
Milan 136
Jako Zdeněk Svěrák v Na samotě u lesa, jak nahříval tu svíčku do stabiláku3
20:16:02
30.01.2012
vhml
-> T: a co vyndat a vysusit svicky?
20:16:02
30.01.2012
m8rinek
-> T: tak aspoň tak, kdyžtak vytáhni svíčky a nech je vypálit. U moto svíček se obvykle uchcání = zničení svíce.
20:11:05
30.01.2012
tak tady fotka...tohle by mohlo být správně snad



jinak teda dneska to jen lehce blaflo jakoby bez sytiče, ikdyž tam byl a hned to chvíplo a už jsem to nenatočil...mylsím, že to je uchcaný až hrůza...nechám tomu zítra celý den a dam pokus ve středu....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.01.2012 20:11:05
14:49:24
30.01.2012
Péďa17
-> m8rinek 29.01.12 22:46:02: dokumentace je někdy potřeba
14:28:00
30.01.2012
-> m8rinek: : prd jak mě napadlo, prostě podle toho co znam z knížky...od čárky na víčku no

jinak už to tady i Eidy psal...je to prostě o 180st. dneska dam vědět jak jsem dopadl
14:10:40
30.01.2012
m8rinek
-> T: ale vždyť ty kabely jsou správně, jen jsi se nekoukl, kam směřuje palec, ale skládal jsi to jak Tě napadlo...



E: pokud z eidyho fotky identifikuješ odkud jde kabel pro 1V tak to podle toho slož a nemusíš nic řešit.
upraveno 1x, naposled 30.01.2012 14:16:53
13:23:25
30.01.2012
no chybama se člověk učí....do teď jsem o tom neslyšel a byl jsem u stavby 2 motorů a pokaždé kabely správně a teď zjišťuju, že to tu má pomalu půlka motorů 40 nojo no 3
12:13:51
30.01.2012
vhml
Taky mám kabely o jeden pootočené, protože nasadit to správně je voser.
11:54:08
30.01.2012
m8rinek
-> T: prostě motor zaklapneš, vezmeš komínek, nastavíš si čerpadlo, dáš těsnění a začneš ho tam cpát, když se Ti to po 15minutách nadávání povede (několikrát ho tam nacpeš a shrne se Ti těsnění atp), dotáhneš, cvakneš rozdělovač a zjistíš, že aby vůbec šel namontovat (podtlak) tak ho musíš natočit jinak než příručka káže, tak to tam prostě necháš a musíš zjistit kdy je v 1V HÚ, zapícháš káble, zjistíš, že to nechytá, tak milostivě prohodíš káble a hle ono to jede..., pak už s tim nikdo nikdy nehejbe :D (teda dokud to někdo nevyškube a nezapojí podle čísel na víčku :D). Takhle se to teda obvykle děje mě... Na to je hezkej ten BMM rozdělovač, kterym si můžu rotovat jak chci :D.
upraveno 1x, naposled 30.01.2012 12:06:43
11:42:59
30.01.2012
-> m8rinek: : slyšim po prvé...vědět, že tahle možnost existuje, tak jsem to samozřejmě tak neudělal 4 3

tak snad dneska teda to blafne no 8 5
11:40:00
30.01.2012
m8rinek
-> T: otočenej rozdělovač má možná 1/4motorů (stavěnejch), protože nasadit komínek do ozubu je dost pakárna. Aspoň si budeš pamatovat, že když měníš kabely, tak po jednom, ne že všechno vyškubeš a pak se divíš...
upraveno 1x, naposled 30.01.2012 11:40:43
11:32:49
30.01.2012
-> m8rinek: : šťoural znamená výměna kabelů...snažil jsem se nešťourat právě a tak jsem sahal na něco,co jsem čekal, že neni co zkazit...prostě ne každýmu je fuk, jak jeho motor vypadá a že budou kabely otočený o 180st. me nenapadlo jelikož jsem s Eidym mluvil o motoru a dělal si dost poznámek a o tomhle nepadla zmíňka, tak koho by to napadlo 8



-> Eidy: : a to teda takhle dal kdo stavěl motor? důvod? 131 jen mistr tesař ?
22:46:02
29.01.2012
m8rinek
-> Eidy: No já, když měnim kabely a nechci nic řešit, měnim je postupně, stejně tak, když nechci řešit jak má bejt něco zapojený, tak si to pofotim a zpět zapojuju dle fotky...
22:33:39
29.01.2012
Eidy
-> m8rinek: Jo, s komínkem máš pravdu, nedošlo mi to.

Tak T si chtěl vyměnit kabely a pak to dal logicky dle standardu. Podívat se mohl, ale asi ho to nenapadlo.
22:20:21
29.01.2012
m8rinek
-> Eidy: že neseděj čísla na víčku či co? Tak to snad není směrodatný, taky mam takhle fůru motorů, stačí koukat víčkem na ventily 1V a když začnou střihat tak musim mít palec ukazující na 4V, jak prosté... Kdyby se T nešťoural do věcí co fungujou, už mu to mohlo vrčet...



E: mmch. nemusej se rozdělávat rozvody, stačí vyndat komínek rozdělovače....
upraveno 1x, naposled 29.01.2012 22:22:43
22:14:37
29.01.2012
Eidy
-> m8rinek? T: Ano, káble jsou o 180° přehozený a není to mojí vinou. A rozdělávat kvůli tomu rozvody bylo tehdá zbytečný. Jen jsem na to za 5 let zapomněl a pak už to neřekl dál.

Takže dát to "správně" a zítra musí chytit.4
21:30:22
29.01.2012
m8rinek
-> T: jak jsem si mohl něčeho všimnout, když tu nemáš jedinou fotku, nebo popis :/. Jestli jsi kabely měl vyndaný tak jsi je tutově přeházel...
21:21:42
29.01.2012
-> m8rinek: : tolikrát jsem to startoval a nic a dneska při přenastavování předstihu to bouchlo a tak se začlo laborovat s kabelama...ale teď pořád nevim jestli myslíš, že je to moje chyba nebo jsi si všimnul, že je nastavení kabelů posunutý o 180st. 4
Extreme Tyres