skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> vhml 09.06.11 12:01:08: No vidíš, sám píšeš, že to má 10,5:1 a aby to chodilo jak má, musí to mít 98.
-> Tuner#2: však taky 1,4 16V má KP 10,5 a 98 oktanů předepsáno aby těch údajnejch 100koní měli alespoň malou šanci v tom motoru najít.
-> T: Osobně bych jezditl půl napůl 95 a 100vku a s předstihem šel malinko nahoru...
-> vhml 09.06.11 11:01:27: Ano tehdy byl, dnes není a taky většina aut aby dosahovalo oprimálního výkonu má předepanou 98čku a to počínaje Fabií 1,4 16V až po většinu motorů BMW a přitom mnohdy nemají zdale tak velký kompresní poměr... Ano umí to ject i 95tku, ale s menším výkonem a přenastaveným předstihem což umí ŘJ podle čidel klepání.
-> Tuner#2: samozřejmě mě to na 100vku při tý kompresy jede líp, protože se to využije, ale umí to ject i na 95tku.
96tka byla předepsaná, protože se prodávala. Stejně jako dneska máš předepsaný 95tky.
Já osobně bych do takového motoru lil Carreru 95, nebo jinou z nabízených lepších 95tek. Obsahuje to aditiva čistící, snižující tření atd, věci které využiješ víc než 100oktanů u sériovýho motoru. Na škodu to není, ale zase na druhou stranu je to i trošku zbytečný
96tka byla předepsaná, protože se prodávala. Stejně jako dneska máš předepsaný 95tky.
Já osobně bych do takového motoru lil Carreru 95, nebo jinou z nabízených lepších 95tek. Obsahuje to aditiva čistící, snižující tření atd, věci které využiješ víc než 100oktanů u sériovýho motoru. Na škodu to není, ale zase na druhou stranu je to i trošku zbytečný
-> T 09.06.11 10:36:59: Co myslíš?
viz. 08:21:04... Těch 5°neber jako dogma, ale prostě to chce přidat. Pokud tam má být základ 2 - 4° (nevím, plácám odhaduju do 5k nedělám) tak dej 6 - 8° a uvidíš... Ideálně testovat do kopce v různých zátěžích a poslouchat co to dělá. To že tam 100octan nepatří zas tak neposloucej, např. do 130tky byl určen benzín SUPER, což byla 96tka. Otázka je zda to bude mít nějaký přínos? Pokud ne, tak je to skutečně házení peněz do kanálu. U mě 100octan funguje a to mám "jen" 10,6:1 a na 95tku to zdaleka tak nejede.
EDIT: Na škodu to může být pokud to pojedeš na sériové nastavení, pak hrozí podpálení ventilů...

EDIT: Na škodu to může být pokud to pojedeš na sériové nastavení, pak hrozí podpálení ventilů...
-> vhml: : odpoledne zjistím, nafotím...
jinak jsem to tam nalil jednou a přišlo mi to svižnější ( možná placebo, nevim
) tak rozmazluju autíčko pořád no
na škodu to neni ne? 
jinak jsem to tam nalil jednou a přišlo mi to svižnější ( možná placebo, nevim




-> T: právě aby to nemělo zase třeba jinou regulaci.
Jinak lejt do ,,série" stovku je zbytečný. S KP 10,8 jezdím v zimě bez problémů na 95tku.
Jinak lejt do ,,série" stovku je zbytečný. S KP 10,8 jezdím v zimě bez problémů na 95tku.
-> vhml: : vačka je podle mě 130,ale rozdělovač už jsem přendaval z předešlýho LS, kounu dneska na číslo...
-> Tuner#2: : předpokládam, že + ?
-> Tuner#2: : předpokládam, že + ?

-> T 09.06.11 08:30:33: Oproti sérii cca. o 5° ale chce to vyzkoušet.
-> T: kompresy, vačku i rozdělovač máš Š130, nebo to máš nějak nakombinovaný?
-> Tuner#2: , -> saSaT: : no někde jsem to četl, tak se ptám no,cca kolik?
-> T: souhlasím s-> Tuner#2: jestli máš 100oktan, tak přidej předstihu.

-> T 09.06.11 08:09:30: I na serii pokud budeš jezdit 100octan výhradně bych šoupnul předstih do plusu...
-> havlik: : serie vačka no, OK takže to jen zkontroluju a kdyžtak na seriovy hodnoty...
-> vhml: : to bych asi doma našel, zkusim taky vyměnit, dík
-> vhml: : to bych asi doma našel, zkusim taky vyměnit, dík
-> T: střílení do výfuku může dělat nefunkční podtlaková regulace rozdelovace.
-> T: vůle určitě ne a vzhledem k tomu že předpokládam máš seriovou vačku tak předstih bych taky nechal.
tak celý výfuk jsem projel a nikde nic očouzenýho a příruba je taky na všech 3 šroubech, tak asi bohatost...uvidíme, o víkendu to všehcno zkontroluju včetně přredstihu, ventilů,svíček atd... tak uvidíme
jinak kolik předstih cca? jinak jezdim 100 oktan, má se dělat jiný předstih a vůle , než podle knížky?
jinak kolik předstih cca? jinak jezdim 100 oktan, má se dělat jiný předstih a vůle , než podle knížky?
-> havlik: : takže děravý výfuk? a bohatost je nějaký ten šroub nebo šroubeček na karbecu že?
-> Eidy: : dobře, bublá


-> Eidy: : dobře, bublá


-> T: Co je "budebla"?
A jinak jako havlik.

A jinak jako havlik.