T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

10:46:18
09.06.2011
-> vhml: : odpoledne zjistím, nafotím...

jinak jsem to tam nalil jednou a přišlo mi to svižnější ( možná placebo, nevim 3 ) tak rozmazluju autíčko pořád no 8 5 na škodu to neni ne? 8
10:40:44
09.06.2011
vhml
-> T: právě aby to nemělo zase třeba jinou regulaci.

Jinak lejt do ,,série" stovku je zbytečný. S KP 10,8 jezdím v zimě bez problémů na 95tku.
10:36:59
09.06.2011
-> vhml: : vačka je podle mě 130,ale rozdělovač už jsem přendaval z předešlýho LS, kounu dneska na číslo...



-> Tuner#2: : předpokládam, že + ? 4
08:44:20
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.06.11 08:30:33: Oproti sérii cca. o 5° ale chce to vyzkoušet.
08:43:53
09.06.2011
vhml
-> T: kompresy, vačku i rozdělovač máš Š130, nebo to máš nějak nakombinovaný?
08:30:33
09.06.2011
-> Tuner#2: , -> saSaT: : no někde jsem to četl, tak se ptám no,cca kolik?
08:25:13
09.06.2011
saSaT
-> T: souhlasím s-> Tuner#2: jestli máš 100oktan, tak přidej předstihu.118
08:21:04
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.06.11 08:09:30: I na serii pokud budeš jezdit 100octan výhradně bych šoupnul předstih do plusu...
08:09:30
09.06.2011
-> havlik: : serie vačka no, OK takže to jen zkontroluju a kdyžtak na seriovy hodnoty...



-> vhml: : to bych asi doma našel, zkusim taky vyměnit, dík
20:20:38
08.06.2011
vhml
-> T: střílení do výfuku může dělat nefunkční podtlaková regulace rozdelovace.
20:18:56
08.06.2011
havlik
-> T: vůle určitě ne a vzhledem k tomu že předpokládam máš seriovou vačku tak předstih bych taky nechal.
20:17:04
08.06.2011
tak celý výfuk jsem projel a nikde nic očouzenýho a příruba je taky na všech 3 šroubech, tak asi bohatost...uvidíme, o víkendu to všehcno zkontroluju včetně přredstihu, ventilů,svíček atd... tak uvidíme

jinak kolik předstih cca? jinak jezdim 100 oktan, má se dělat jiný předstih a vůle , než podle knížky?
07:08:08
08.06.2011
-> havlik: : takže děravý výfuk? a bohatost je nějaký ten šroub nebo šroubeček na karbecu že? 40



-> Eidy: : dobře, bublá40 3
23:12:39
07.06.2011
Eidy
-> T: Co je "budebla"? 3

A jinak jako havlik.
21:31:26
07.06.2011
havlik
-> T: prisává faleš do výfuku? Případně chudá směs
21:30:11
07.06.2011
jinak jsem zase se projizdel dneska a pri podrazeni a brzdeni motrem to budebla,ale obcas docela vystreli z vyfuku, co mam špatně nastavenýho? 8 10 3
20:57:55
07.06.2011
Péďa17
-> Vojťas: krásná cena9
17:05:23
07.06.2011
Vojťas
-> havlik: jojo sirokou ven, ja si za sirokou trhal vlasy kdyz sem uvidel tohle :( skoda-virt.cz/cz/.../1479 78-4x108-r13-6palcu-alu-kr ize-ford . ty by se mi moc libily :(
15:17:37
07.06.2011
-> havlik: : no že by se mi chtělo teď vyndavat tuhle a shánět úzkou a ještě ji repasovat kvůli kolům 10
15:12:05
07.06.2011
havlik
-> T: sirokou nápravu ven všechno špatně41
Extreme Tyres