skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
tak josu pružiny taky v alkytonu už, ještě štíty, až budou jiný prasátka...
jinak teda po snížení 1cm, tak teď párkrát projet a šup na geometrii a snad připraveno na sezonu...
jinak teda po snížení 1cm, tak teď párkrát projet a šup na geometrii a snad připraveno na sezonu...
-> Eidy: : nojo ale to abych na tyhle "salámy" měl alespoň 6 palců
bych radši 14, ale nejsou
a nechci jinou rozteč 




-> T: Ve 13" existuje i pár silničních gum. Buď 195/45 třeba od Dunlopu www.ityre.com/en/.../4274 nebo Continental SPORT CONTACT a nebo pak 205/60 pneumatiky.heureka.cz/fal
ken-ze502-205-60-r13-87h .
-> Eidy: : máš pravdu, že se mi to nelíbí, protože jsem si toho vědomej
ale pneu je nový a nechce se mi to moc řešit no
ale pokukuju pořád po nových kolech a když se mi povede starý prodat i s gumama za rozumný peníze, tak možná uvidíme
máš nějaký odkaz pro zajímavost?
ale jak jsem psal...teď jsou na řadě brzdy a když vyjdou dozadu tvrdší pružiny, tak předělat zadní pružiny jako předek podle HP a ne ten "beton" co tam je
což sám víš nejlíp 





ale jak jsem psal...teď jsou na řadě brzdy a když vyjdou dozadu tvrdší pružiny, tak předělat zadní pružiny jako předek podle HP a ne ten "beton" co tam je


-> matoo: Ve 13" existuje spousta slicků
.

-> Tuner#2: nj, a co v 13"? tam ten vyber neni moc velky...toyo,yokohama,avo
n, a co este?
-> matoo: já je plánuju na 14...
-> matoo 24.03.11 21:52:23: V 15" jsou



-> Tuner#2: v 13"? neviem, neviem
-> Eidy 24.03.11 21:42:35: Regal nebo Federal souhlas
-> T 24.03.11 21:28:31: Viz. SZ snad pochopeno.

-> T 24.03.11 21:28:31: Viz. SZ snad pochopeno.
-> T: Já vím, že se ti to nebude líbit, ale když už podvozek, tak gumy. To je půlka podvozku. Na tvém místě, bych pokukoval po Regalech. Kamarád je teďko nazul dopředu na Nekru (kopii Caterhamu) a je maximálně spokojenej. A on zrovna není čepičář. Prohání to i když mrzne jak je na tom závislej. Takže první zkušenost z mého okolí na Regal Racing je dost pozitivní. Za ty peníze je to pecka.
-> Tuner#2: : teď jsem to nějak asi nepochopil
-> Eidy: : no podvozek by asi tak byl...jen ty zadní pružiny mě trápí a teď se snažím posílit brzdy a nakonec motor, který mi pořád nějak neni no
postupně podle peněz a nechtělo se mi začínat motorem a pak dohánět věci okolo...viz podvozek a brzdy 


-> Eidy: : no podvozek by asi tak byl...jen ty zadní pružiny mě trápí a teď se snažím posílit brzdy a nakonec motor, který mi pořád nějak neni no


-> T: No panečku, ty ses do toho zase pustil. Co bude dál?
-> T 24.03.11 19:36:11: Tak mě taky strašili, že kola písek a komaxit 2500,- a pak to bylo za písek 800,- za komax 800,- obojí za děkuju pěkně
vše je to o domluvě mezi 4 očima a tím tady nikoho nenavádím a neříkám že to někdo dělá aby bylo jasno...

-> havlik: : už jsem doma konečně teda
-> deathcat: : no bohužel jsem si všimnul
-> m8rinek: : až se to bude řešit tak mu napíšu,dík
-> Tuner#2: : jako že je možnost bez papíru?
jinak teda rozhodnutí padlo na 4p...už o jedněch vím, takže se s nima budu patlat na repas a do té doby se musim rozhodnout jestli dam obyč kotouče a nebo se rozšoupnu

-> deathcat: : no bohužel jsem si všimnul

-> m8rinek: : až se to bude řešit tak mu napíšu,dík

-> Tuner#2: : jako že je možnost bez papíru?

jinak teda rozhodnutí padlo na 4p...už o jedněch vím, takže se s nima budu patlat na repas a do té doby se musim rozhodnout jestli dam obyč kotouče a nebo se rozšoupnu

-> deathcat 23.03.11 14:14:49: Nebo po česky bez papíru 

-> T: rozšiřovací sada byla u sakyho tušim za 600Kč