T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

15:51:16
30.03.2011
havlik
-> Tuner#2: No ano pokud máš na výběr nespočet možností je potřeba řešit. Ale u věcí kde máš možnosti 2-3 není až tak o čem špekulovat tam už jde jen o finance.

Každopádně kdo brzdí nevyhrává...
15:47:15
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 30.03.11 15:39:07: Máš to nějak podloženo? Že bych to dal do toho článku.
15:46:10
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Souhlas s tím, že T vše moc řeší, ale já ho chápu. Vybírám teď okna a vybrat to nej v dané kategorii je problém jako laik se v tom zorientovat snad nemožné a nejsem z těch že koupí první na co narazí a neřeší to. Ano máme těžší život, ale povahu nezměníš...

A co se Tvé narážky týče, ono to taky není tak jednoznačné jak Ty píšeš a je to o jízdním stylu. Eidy brzdí málo, respektive intenzivně, ale krátce, má navíc lehké auto, menší kola a tím i menší rotační hmoty. To vše nahrává tomu, že to stačí, ale nevěřím tomu, že by to stačilo u mě a mé váze auta. Já zkroutil origo kotouče i s 2P brzdičema a 4P má tendenci kotouč zahřát ještě víc (proto byli origo kotouče silnější což ale dnes nekoupíš). To už si každý musí srovnat sám v sobě a zrovna brzdy používá každý prostě jinak a jiným způsobem.
upraveno 1x, naposled 30.03.2011 15:48:08
15:41:49
30.03.2011
havlik
288 brembo max na oktávku má 7.25kg
15:39:07
30.03.2011
vhml
-> Tuner#2: oplí váží 4,2 plnej, 4,5 20mm a 4,8 pro 23mm.
15:32:08
30.03.2011
havlik
-> T: já bych řekl že se všim se hrozně drběš a moc všechno řešíš:) musíš bejt mainstreamovej koupit 4 písty a chladáky a honit si triko a nebo bejt undergroundovej a jezdit 2písty s DS2500 a brzdit uplně stejně bez problémů vzádu s bubnama4
15:28:48
30.03.2011
T
-> Eidy: , -> Tuner#2: : no jestli se nepletu, tak rozdíl ceny je mnohem větší k nutnosti rozšiřovací sady a ještě úpravy náboje, popřípadě podložka...nebo ne? 4

jinak ty bremba se mi líbí,ale trošku mě zarazila zkušenost, co psal Honza po zkušenosti s rapidem na okruhu 8 takže zatím budou 4p a než je zrepásnu, tak musím rozmyslet jaké kotouče no 8 ale vzhledem k tomu, že mam pořád seriový motor, tak mam zatím čas na rozmyšlenou 8
12:28:46
30.03.2011
m8rinek
-> Tuner#2: já to složený s origo deskama měl a vyšlo to. Váha je snad dokonce obdobná jako 20mm chlaďák (má je ode mě Venni), 23mm jsou o chlup těžší.

Bohužel chlaďáky neumim komplet (rozšíření), otázka je cena kotouče, tam to je kolem 1500kus, nebo to chce pátrat po nějaký slevě...
12:24:15
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 30.03.11 12:20:43: JJ přesně a té váhy bych se zas tak nebál, není to drastický rozdíl: skoda-virt.cz/cz/.../6818 -rozdil-v-hmotnosti-kotouc u-na-predek

Škoda že jsem tenkrát nezvážil i ty 12,5mm, ale byli znatelně těžší než origa a dle mě to určitě leze výrazně přes 4kg.
12:21:21
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 30.03.11 12:02:09: Radil jsem mu u skládání: skoda-virt.cz/cz/.../5200 -mousebird-jerry a bez ubroušení desek o 1mm na každé straně to tam nedostaneš. Desky byli ATE je možné, že třeba Lucas nebo Ferodo jsou i fous nižší to jsem nezkoumal.
12:20:43
30.03.2011
Eidy
-> T: Já bych šel raději do chlaďáků. Hmotnost bude u obou kotoučů stejná, cena je sice skoro dvojnásobná, ale zase je to jenom 1500 rozdíl a funkce je u chlaďáků daleko lepší.
12:02:09
30.03.2011
m8rinek
-> Tuner#2: je to 12,5mm, ubrušovat nemusíš, ale vůle je minimální, takže musíš přesně vystředit brzdič, na což dost lidí peče, to je ten důvod....
10:39:55
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: 12mm kotouče má bratránek na Rapidu už nějaký ten čas, ale v Mostě je měl po jedné jízdě total fialový a dle mě jestli dát dvojku a nebo 3,5 už není takový rozdíl a v chlazení a výdrži brzd je to rozdíl pořád drastickej. Navíc nemusíš ubrušovat nový desky, což je prostě škoda.
19:21:39
29.03.2011
m8rinek
-> T: to, že to je Brembo není výhoda.... výhodou je větší tloušťka, tedy větší tepelná kapacita kotouče...
19:16:24
29.03.2011
T
-> m8rinek: : aha :-/ no a výhody? kromě toho, že to je Brembo 40 větší tloušťka a nemá se to zkroutit, nebo ještě něco?

-> vhml: : no já vím jak, ale nevim jak s kyvkou 8




jinak sjm dneska dolíval olej do převodovky asi půl litru a asi čtvrt mi vyteklo a ještě by teklo...mam nechat kontrolní šroub kapat třeba půl hoďky, nebo jak? teď sjem ho nechal asi 10 minut a pořád by klidně tekl :-/
19:02:07
29.03.2011
vhml
-> T: áčka ze stovkový kastle dostaneš horko těžko. Nevím proč, ale 120tková to umí líp
18:57:59
29.03.2011
m8rinek
-> T: dělal jsem to za 2ku celkem, problém je, že dáš li nový desky tak je to moc na těsno, takže jsem nový desky sundával o 0,7mm
18:56:58
29.03.2011
T
áčka pořád nikde, ale níž to dávat nechci 10 už teď jsem koukal jak nízko mam zadní stabík 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.03.2011 18:56:58
18:52:22
29.03.2011
T
konečný snížení....asi 8 3 poslední snížení o 1cm na obou nápravách...předek čekám, že ještě sedne a zadek až asi tak bude...zítra na geometrii snad a připraveno na sezonu...
jinak mam najeto prd,ale sedlo to o kousek vpředu, neva, že se uďelá teď geometrie a bude to sedat ještě? 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.03.2011 18:52:22
18:49:45
29.03.2011
T
-> Vojťas: : ee, stejně se mi asi moc do chlaďáků nechce 8 a taky pro poštu nejsem, při dražších věcech si na ně radši sáhnu 40 4
Extreme Tyres