T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:48:51
29.03.2011
T
-> m8rinek: : takže je tohle místo série prostě? tohel a k tomu desky ATE a to by mohlo stačit 40 cena? 4
18:32:44
29.03.2011
m8rinek
-> T: co tohle? www.skoda110r.eu/erse/... /5%20(1).JPG stačí seriovej držák, náboje, jen dodám kotouče a šroubky.
18:29:07
29.03.2011
Vojťas
-> T: zavolej a uvidis, treba se domluvite
18:22:06
29.03.2011
T
-> havlik: : sakra to je lákavé 8 40 ale poštou neposílá a mam to 300 km 8
jinakale rozhodnuto a budou 4p, od kamaráda je rapásnu a mezi tím sde rozhodnu jestli necham zatím normál kotouč a nebo chlaďák, když nemam ten motor pořád :-D
16:51:44
29.03.2011
havlik
18:25:27
28.03.2011
T
foto...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.03.2011 18:25:27
18:24:30
28.03.2011
T
tak josu pružiny taky v alkytonu už, ještě štíty, až budou jiný prasátka...

jinak teda po snížení 1cm, tak teď párkrát projet a šup na geometrii a snad připraveno na sezonu...
18:23:00
28.03.2011
T
těžký živod barvičkového tunera 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.03.2011 18:23:00
14:21:48
25.03.2011
T
zase jen tak nějaký stříbro 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.03.2011 14:21:48
11:40:40
25.03.2011
T
-> Eidy: : nojo ale to abych na tyhle "salámy" měl alespoň 6 palců 8 3 bych radši 14, ale nejsou 10 a nechci jinou rozteč 8
11:08:07
25.03.2011
Eidy
-> T: Ve 13" existuje i pár silničních gum. Buď 195/45 třeba od Dunlopu www.ityre.com/en/.../4274 nebo Continental SPORT CONTACT a nebo pak 205/60 pneumatiky.heureka.cz/fal ken-ze502-205-60-r13-87h .
10:26:00
25.03.2011
T
-> Eidy: : máš pravdu, že se mi to nelíbí, protože jsem si toho vědomej 40 10 ale pneu je nový a nechce se mi to moc řešit no 8 ale pokukuju pořád po nových kolech a když se mi povede starý prodat i s gumama za rozumný peníze, tak možná uvidíme 4 máš nějaký odkaz pro zajímavost? 4
ale jak jsem psal...teď jsou na řadě brzdy a když vyjdou dozadu tvrdší pružiny, tak předělat zadní pružiny jako předek podle HP a ne ten "beton" co tam je 4 což sám víš nejlíp 40
08:56:55
25.03.2011
Eidy
-> matoo: Ve 13" existuje spousta slicků 40.
23:33:26
24.03.2011
matoo
-> Tuner#2: nj, a co v 13"? tam ten vyber neni moc velky...toyo,yokohama,avo n, a co este?
23:18:13
24.03.2011
m8rinek
-> matoo: já je plánuju na 14...
22:55:02
24.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> matoo 24.03.11 21:52:23: V 15" jsou 40 2
21:52:23
24.03.2011
matoo
-> Tuner#2: v 13"? neviem, neviem
21:50:57
24.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.03.11 21:42:35: Regal nebo Federal souhlas 4

-> T 24.03.11 21:28:31: Viz. SZ snad pochopeno.
21:42:35
24.03.2011
Eidy
-> T: Já vím, že se ti to nebude líbit, ale když už podvozek, tak gumy. To je půlka podvozku. Na tvém místě, bych pokukoval po Regalech. Kamarád je teďko nazul dopředu na Nekru (kopii Caterhamu) a je maximálně spokojenej. A on zrovna není čepičář. Prohání to i když mrzne jak je na tom závislej. Takže první zkušenost z mého okolí na Regal Racing je dost pozitivní. Za ty peníze je to pecka.
21:28:31
24.03.2011
T
-> Tuner#2: : teď jsem to nějak asi nepochopil 8 10

-> Eidy: : no podvozek by asi tak byl...jen ty zadní pružiny mě trápí a teď se snažím posílit brzdy a nakonec motor, který mi pořád nějak neni no 12 postupně podle peněz a nechtělo se mi začínat motorem a pak dohánět věci okolo...viz podvozek a brzdy 8
Extreme Tyres