T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

17:46:42
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 30.03.11 16:02:16: Tak například já mám vyzkoušeno sérii 2P, sérii 4P, vrtaný kotouče podomácku na děličce pro 4P, 12,5mm kotouče a chlaďáky na 4P...
upraveno 1x, naposled 30.03.2011 17:47:13
17:05:45
30.03.2011
-> havlik: : nojo,ale pořád mají tady všichni vyzkoušeno víc jak já 40

jinak neboj nebudeš za vyvrhela, my víme, že někdo musí rejpat nejvíc 40 3 4

ale teď už mam nějaký podklady a tak se rozhodnu už snad sám 4 a pak to teprve bude...co jsi to koupil? atd 3
16:06:12
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 30.03.11 15:39:07: Doplněno, snad vše správně mrkni pro kontrolu.
16:02:23
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 30.03.11 15:55:45: Super.
16:02:16
30.03.2011
havlik
-> T: a kdo z nás je tady odborník ?:) všichni jsou laici co májí něco načteno něco vyzkoušeno, ale ani jeden z těch lidi nemá vyzkoušené kterékoliv dvě z těchto možností krom seriovych brzd a pak upravených brzdy... ale neřeš to zase budu za vyvrhela jako vždy40
16:00:45
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 30.03.11 15:51:16: Ale ono těch možností je taky nespočet. Může jít cestou Eidyho, přes 12,5mm kotouče až po chlaďák a tam je otázka zda se 4P Škodováckým nebo koupí lepší 4P jako pistaa, nebo Tichý a nebo půjde cestou chlaďáku a podložky pod něj + brzdič z Peugeot jako Petr Dnx a nebo brzdič Opel jako měl Slávek na modrém eMku s motorem z Hondy apod. apod. Řešeních má stejný nespočet jako ve všem...
upraveno 1x, naposled 30.03.2011 16:01:59
15:59:18
30.03.2011
-> Tuner#2: : přesně jak píšeš...za 1. jsem laik...a tak zjišťuju informace a za 2. máme každý jiný styl jízdy...jezdit jako Eidy tak koupim, to samé co má on,když vím, že to funguje,ale rád bych s tim autem najel víc km než po okruju a měl ty brzdy "okamžitě" rád k dispozici a to, že se to řeší déle, je tím, že mi sám m8rinek nabídnul další variantu o které jsem nevěděl, tak mě zajímají zkušenosti 4 a jinjak je to vlastně psané i pro havlíka 40 a s Tebou jen souhlas a dík za podporu 40
15:55:45
30.03.2011
vhml
-> Tuner#2: katalog Brembo
15:53:18
30.03.2011
-> havlik: : no to je mi fuk, co budu zač 3 jen chci líp brzdit 40 a neřešim to, jen zjišťuju nejlepší variantu za nejlepší peníze a vzhledem k tomu, že mam prd odježdíno na rozdíl od nějakých lidí tady, tak si rád vyslechnu všechny názory :-)
15:51:16
30.03.2011
havlik
-> Tuner#2: No ano pokud máš na výběr nespočet možností je potřeba řešit. Ale u věcí kde máš možnosti 2-3 není až tak o čem špekulovat tam už jde jen o finance.



Každopádně kdo brzdí nevyhrává...
15:47:15
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 30.03.11 15:39:07: Máš to nějak podloženo? Že bych to dal do toho článku.
15:46:10
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Souhlas s tím, že T vše moc řeší, ale já ho chápu. Vybírám teď okna a vybrat to nej v dané kategorii je problém jako laik se v tom zorientovat snad nemožné a nejsem z těch že koupí první na co narazí a neřeší to. Ano máme těžší život, ale povahu nezměníš...



A co se Tvé narážky týče, ono to taky není tak jednoznačné jak Ty píšeš a je to o jízdním stylu. Eidy brzdí málo, respektive intenzivně, ale krátce, má navíc lehké auto, menší kola a tím i menší rotační hmoty. To vše nahrává tomu, že to stačí, ale nevěřím tomu, že by to stačilo u mě a mé váze auta. Já zkroutil origo kotouče i s 2P brzdičema a 4P má tendenci kotouč zahřát ještě víc (proto byli origo kotouče silnější což ale dnes nekoupíš). To už si každý musí srovnat sám v sobě a zrovna brzdy používá každý prostě jinak a jiným způsobem.
upraveno 1x, naposled 30.03.2011 15:48:08
15:41:49
30.03.2011
havlik
288 brembo max na oktávku má 7.25kg
15:39:07
30.03.2011
vhml
-> Tuner#2: oplí váží 4,2 plnej, 4,5 20mm a 4,8 pro 23mm.
15:32:08
30.03.2011
havlik
-> T: já bych řekl že se všim se hrozně drběš a moc všechno řešíš:) musíš bejt mainstreamovej koupit 4 písty a chladáky a honit si triko a nebo bejt undergroundovej a jezdit 2písty s DS2500 a brzdit uplně stejně bez problémů vzádu s bubnama4
15:28:48
30.03.2011
-> Eidy: , -> Tuner#2: : no jestli se nepletu, tak rozdíl ceny je mnohem větší k nutnosti rozšiřovací sady a ještě úpravy náboje, popřípadě podložka...nebo ne? 4



jinak ty bremba se mi líbí,ale trošku mě zarazila zkušenost, co psal Honza po zkušenosti s rapidem na okruhu 8 takže zatím budou 4p a než je zrepásnu, tak musím rozmyslet jaké kotouče no 8 ale vzhledem k tomu, že mam pořád seriový motor, tak mam zatím čas na rozmyšlenou 8
12:28:46
30.03.2011
m8rinek
-> Tuner#2: já to složený s origo deskama měl a vyšlo to. Váha je snad dokonce obdobná jako 20mm chlaďák (má je ode mě Venni), 23mm jsou o chlup těžší.



Bohužel chlaďáky neumim komplet (rozšíření), otázka je cena kotouče, tam to je kolem 1500kus, nebo to chce pátrat po nějaký slevě...
12:24:15
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 30.03.11 12:20:43: JJ přesně a té váhy bych se zas tak nebál, není to drastický rozdíl: skoda-virt.cz/cz/.../6818 -rozdil-v-hmotnosti-kotouc u-na-predek



Škoda že jsem tenkrát nezvážil i ty 12,5mm, ale byli znatelně těžší než origa a dle mě to určitě leze výrazně přes 4kg.
12:21:21
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 30.03.11 12:02:09: Radil jsem mu u skládání: skoda-virt.cz/cz/.../5200 -mousebird-jerry a bez ubroušení desek o 1mm na každé straně to tam nedostaneš. Desky byli ATE je možné, že třeba Lucas nebo Ferodo jsou i fous nižší to jsem nezkoumal.
12:20:43
30.03.2011
Eidy
-> T: Já bych šel raději do chlaďáků. Hmotnost bude u obou kotoučů stejná, cena je sice skoro dvojnásobná, ale zase je to jenom 1500 rozdíl a funkce je u chlaďáků daleko lepší.
Extreme Tyres