skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
10:58:53
08.04.2011
08.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 08.04.11 10:54:00:
10:54:24
08.04.2011
08.04.2011
havlik
-> T 08.04.11 10:51:06: já vim
10:54:00
08.04.2011
08.04.2011
Eidy
-> T: Kouzelnou hůlkou
10:51:06
08.04.2011
08.04.2011
T
-> Tuner#2: : napravím a koukam, že Ty máš asi o 2° víc a Eidy ještě víc, to už je dosažený jak? kromě podložení kozlíků?
-> Norton: : děkuji
-> Norton: : děkuji
08:20:38
08.04.2011
08.04.2011
Eidy
-> Pilot 105: A v čem je problém? Kotouč je středěnej přímo na náboji a na šroubech krom pevnosti nezáleží. Lícovaný jsou lepší, ale na funkci živočicháře to nemá vliv.
07:55:29
08.04.2011
08.04.2011
Pilot 105
-> m8rinek: Snad není problém vyrobit lícovaný šroub, když už se vyrábí, ale ty si asi pouze zkracoval běžně dostupné, nebo se pletu?
00:33:40
08.04.2011
08.04.2011
m8rinek
-> Pilot 105: ale jsou, díra je vrtána těsně a šroubky jsou 12,9 oproti 10,9. Nevidim v tom problém...
21:46:20
07.04.2011
07.04.2011
Norton
-> T: moc pekna fotecka :o) uz ta sledujem peknu dobu :o)
21:42:43
07.04.2011
07.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 07.04.11 21:34:34: Chybí Tě tam mínus, protože takhle je to plusová hodnota a to je do V
21:34:34
07.04.2011
07.04.2011
T
-> Tuner#2: : nějak nevidim chybu nebo tam chybí slovíčko "do A" ? jinak nevim
20:49:17
07.04.2011
07.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 07.04.11 18:16:26: Ten odklon v popisu uprav, takhle máš v předu Tatru
18:23:08
07.04.2011
07.04.2011
Pilot 105
m8rinek 29.03.11 18:32:44 napsal: → T: co tohle? www.skoda110r.eu/ers
e/.../5%20(1).JP G stačí seriovej držák, náboje, jen dodám kotouče a šroubky.
Ty šrouby nejsou moc košér.;)
Ty šrouby nejsou moc košér.;)
18:16:26
07.04.2011
07.04.2011
T
-> Tuner#2: : tak to jsem viděl správně a bylo tam myslim mezi 0°30" a 0°40" , dík hned poupravim
18:06:15
07.04.2011
07.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 07.04.11 17:53:39: Podle snížení, který máš trochu menší než já tam bude tak 0°30" do A, já měl s 6mm pod kozlíkama 0°45" ale to mám 210mm.
17:53:39
07.04.2011
07.04.2011
T
-> Eidy: : no to tam je napsaný tak, že to nevim :-( nejsem si jistej :-( kozlíky mam podložený 6mm a na oko jsem to nastavil na maximum a dolaďoval jen jedno kolo, tak kolik tam může být
23:46:54
06.04.2011
06.04.2011
Eidy
-> T: Super, zadní kola už mají lidskou geometrii
A u přední nápravy máš jen půlku informací, kolik ° máš odklony? No šup.
A u přední nápravy máš jen půlku informací, kolik ° máš odklony? No šup.
17:58:32
06.04.2011
06.04.2011
T
pár fotek jen tak jsem přidal a změnil popis náprav po dneštní geomterii....
geometri zase bezva hodka strávená s pánem, který dělá ve škoda servise přez 30 let a měl i eRko, takže bezva popovídání
geometri zase bezva hodka strávená s pánem, který dělá ve škoda servise přez 30 let a měl i eRko, takže bezva popovídání
09:38:09
31.03.2011
31.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 30.03.11 19:00:55: Asi ano...
19:00:55
30.03.2011
30.03.2011
havlik
-> Tuner#2: ach tak ty jsi proste genialní:) Pokud chces trvat na tom jak to řikáš ty tak krom těch 12.5mm se vyzkoušel taky všechny brzdy a krom vrtanych a stocených origo kotoučů sem žádné nezkroutil asi jezdim málo agresivně a nebo málo brzdim
18:13:08
30.03.2011
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 30.03.11 17:49:05: A jaký to na to má vliv? To v tom případě jsi ještě rejpale vynechal jiné desky, brzdovku s jiným bodem varu, teplotu vzduchu a asfaltu, atd. atd a to asi neudělal ještě nikdo na světě kor ne na Škodovce. Ale prostě jsem došel k tomu, že agresivní jízdou 2 i 4P přehřeješ a začne to pak kopat do pedálu a vydávat hrozné zvuky hlavně při brždění na dálnici - takový to typický dudududududu a po 2 - 3 agresivních zabržděních brzdy vadnou. Vrtané kotouče měl TUNER a ještě jeden kamarád s kterým jsem jel na sraz, když to bylo studený, tak ještě OK, ale ohřátý to bylo dududu na 2 protože se to zkroutí ještě víc. Plné 12,5mm kotouče už na tohle tak netrpí, přece jen je to větší masa, ale pořád když na to šlapeš je přehřeješ a z toho mě prostě nejlépe vychází chlaďák, kde jsem jako jeden z mála vyzkoušel Ferodo, Lucas a naposled ATE desky u kterých jsem zůstal. Myslím, že zrovna v brzdách toho vím dost z vlastní zkušenosti a ne JPP.