skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
23:24:26
04.05.2011
04.05.2011
Eidy
-> T: No, chce to polykarbonát prodávaný pod názvem Lexan nebo Makrolon. Plexi je fakt na pytel.
17:02:27
04.05.2011
04.05.2011
T
-> vhml: , -> Eidy: : no takhle to vypada, kdyz jednou neco koupim,aniž bych se s někym poradil
16:34:53
04.05.2011
04.05.2011
Eidy
-> vhml: Jo takhle. To jo, ale nějak jsě předpokládal, že je pořád řeč o makrolonu. Jinak souhlas. Plexi bych si do auta nedal.
16:30:39
04.05.2011
04.05.2011
vhml
-> Eidy: tříští se na ostré kousky
16:29:18
04.05.2011
04.05.2011
Eidy
-> vhml: A próč?
16:27:36
04.05.2011
04.05.2011
vhml
-> T: neděláš dobře s tím plexi
07:47:53
04.05.2011
04.05.2011
T
-> castrol: , -> Eidy: : jak píše -> afro100: , někde tu jsou fotky už asi z listopadu, nebo tak nějak... ale už je konečně v laku a na autě...teda spíš zítra bude komplet až...
-> Eidy: : jinak neboj, nějaká moje výroba se chystá...snad se to povede...vydrž tak ještě týden
-> Eidy: : jinak neboj, nějaká moje výroba se chystá...snad se to povede...vydrž tak ještě týden
22:05:07
03.05.2011
03.05.2011
Eidy
-> afro100: Myslíš? Možná jo.
22:02:21
03.05.2011
03.05.2011
m8rinek
-> afro100:
21:59:19
03.05.2011
03.05.2011
afro100
-> Eidy: nebude to ta kupena laminatka od laminataka ? :)
21:58:26
03.05.2011
03.05.2011
Eidy
-> T: Nová kapota? Koupená nebo vlastní výroba? Chci víc info
20:45:06
03.05.2011
03.05.2011
afro100
-> castrol: zadna
20:19:59
03.05.2011
03.05.2011
castrol
-> T: coto zadna kapota? alebo predna ?
20:08:46
03.05.2011
03.05.2011
T
a po konečně...tohle je jen na zkoušku, že jsem předělával držáky,ale do konce týdne je tam....a další 4 kg jsou dole :-P ale hlavně nějak vypadá zvenku taky :-)
jinak díky Milanovy za zařízení laku
jinak díky Milanovy za zařízení laku
18:15:34
29.04.2011
29.04.2011
T
-> m8rinek: : uvidím, co to bude dělat s tímhle víčkem
a víš co všechno nemá na seriovym autě na silnici dělat?
a víš co všechno nemá na seriovym autě na silnici dělat?
21:01:35
28.04.2011
28.04.2011
m8rinek
-> T: sežeň si víčko na žigo nebo fiata 127 autodilykrc.cz/eshop/.../
zatka-chladice:10b01bda07c
933bf
Makrolon nemá na seriovym autě na silnici co dělat. Další věc je těsnění vyklápěček...
Makrolon nemá na seriovym autě na silnici co dělat. Další věc je těsnění vyklápěček...
20:53:11
28.04.2011
28.04.2011
T
-> m8rinek: : plexi....a proč zbytečné? pomalu,ale jistě ne?
-> Eidy: : no stejná značka,ale šlo tam hůř, tak snad jo...
brousím, brousíš, brousíme pořád něco
ale foto nebude, že se mi to už několikrát nějak nepovedlo podle představ, tak počkam, jestli to konečně dokončim :-)
-> Eidy: : no stejná značka,ale šlo tam hůř, tak snad jo...
brousím, brousíš, brousíme pořád něco
ale foto nebude, že se mi to už několikrát nějak nepovedlo podle představ, tak počkam, jestli to konečně dokončim :-)
20:42:24
28.04.2011
28.04.2011
Eidy
-> T: Jsem zvědavej na víčko, jestli zmizí úkapy. Měly by.
A co to zase vymejšlíš s broušením, co to bude?
A co to zase vymejšlíš s broušením, co to bude?
20:06:07
28.04.2011
28.04.2011
m8rinek
-> T: Mrkvolon? A není to zbytečné?