skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
11:08:07
25.03.2011
25.03.2011
Eidy
-> T: Ve 13" existuje i pár silničních gum. Buď 195/45 třeba od Dunlopu www.ityre.com/en/.../4274 nebo Continental SPORT CONTACT a nebo pak 205/60 pneumatiky.heureka.cz/fal
ken-ze502-205-60-r13-87h .
10:26:00
25.03.2011
25.03.2011
T
-> Eidy: : máš pravdu, že se mi to nelíbí, protože jsem si toho vědomej ale pneu je nový a nechce se mi to moc řešit no ale pokukuju pořád po nových kolech a když se mi povede starý prodat i s gumama za rozumný peníze, tak možná uvidíme máš nějaký odkaz pro zajímavost?
ale jak jsem psal...teď jsou na řadě brzdy a když vyjdou dozadu tvrdší pružiny, tak předělat zadní pružiny jako předek podle HP a ne ten "beton" co tam je což sám víš nejlíp
ale jak jsem psal...teď jsou na řadě brzdy a když vyjdou dozadu tvrdší pružiny, tak předělat zadní pružiny jako předek podle HP a ne ten "beton" co tam je což sám víš nejlíp
08:56:55
25.03.2011
25.03.2011
Eidy
-> matoo: Ve 13" existuje spousta slicků .
23:33:26
24.03.2011
24.03.2011
matoo
-> Tuner#2: nj, a co v 13"? tam ten vyber neni moc velky...toyo,yokohama,avo
n, a co este?
23:18:13
24.03.2011
24.03.2011
m8rinek
-> matoo: já je plánuju na 14...
22:55:02
24.03.2011
24.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> matoo 24.03.11 21:52:23: V 15" jsou
21:52:23
24.03.2011
24.03.2011
matoo
-> Tuner#2: v 13"? neviem, neviem
21:50:57
24.03.2011
24.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.03.11 21:42:35: Regal nebo Federal souhlas
-> T 24.03.11 21:28:31: Viz. SZ snad pochopeno.
-> T 24.03.11 21:28:31: Viz. SZ snad pochopeno.
21:42:35
24.03.2011
24.03.2011
Eidy
-> T: Já vím, že se ti to nebude líbit, ale když už podvozek, tak gumy. To je půlka podvozku. Na tvém místě, bych pokukoval po Regalech. Kamarád je teďko nazul dopředu na Nekru (kopii Caterhamu) a je maximálně spokojenej. A on zrovna není čepičář. Prohání to i když mrzne jak je na tom závislej. Takže první zkušenost z mého okolí na Regal Racing je dost pozitivní. Za ty peníze je to pecka.
21:28:31
24.03.2011
24.03.2011
T
-> Tuner#2: : teď jsem to nějak asi nepochopil
-> Eidy: : no podvozek by asi tak byl...jen ty zadní pružiny mě trápí a teď se snažím posílit brzdy a nakonec motor, který mi pořád nějak neni no postupně podle peněz a nechtělo se mi začínat motorem a pak dohánět věci okolo...viz podvozek a brzdy
-> Eidy: : no podvozek by asi tak byl...jen ty zadní pružiny mě trápí a teď se snažím posílit brzdy a nakonec motor, který mi pořád nějak neni no postupně podle peněz a nechtělo se mi začínat motorem a pak dohánět věci okolo...viz podvozek a brzdy
21:07:09
24.03.2011
24.03.2011
Eidy
-> T: No panečku, ty ses do toho zase pustil. Co bude dál?
20:32:06
24.03.2011
24.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 24.03.11 19:36:11: Tak mě taky strašili, že kola písek a komaxit 2500,- a pak to bylo za písek 800,- za komax 800,- obojí za děkuju pěkně vše je to o domluvě mezi 4 očima a tím tady nikoho nenavádím a neříkám že to někdo dělá aby bylo jasno...
19:36:11
24.03.2011
24.03.2011
T
-> havlik: : už jsem doma konečně teda
-> deathcat: : no bohužel jsem si všimnul
-> m8rinek: : až se to bude řešit tak mu napíšu,dík
-> Tuner#2: : jako že je možnost bez papíru?
jinak teda rozhodnutí padlo na 4p...už o jedněch vím, takže se s nima budu patlat na repas a do té doby se musim rozhodnout jestli dam obyč kotouče a nebo se rozšoupnu
-> deathcat: : no bohužel jsem si všimnul
-> m8rinek: : až se to bude řešit tak mu napíšu,dík
-> Tuner#2: : jako že je možnost bez papíru?
jinak teda rozhodnutí padlo na 4p...už o jedněch vím, takže se s nima budu patlat na repas a do té doby se musim rozhodnout jestli dam obyč kotouče a nebo se rozšoupnu
22:20:23
23.03.2011
23.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat 23.03.11 14:14:49: Nebo po česky bez papíru
14:19:21
23.03.2011
23.03.2011
m8rinek
-> T: rozšiřovací sada byla u sakyho tušim za 600Kč
14:14:49
23.03.2011
23.03.2011
deathcat
-> T: Abych tě ještě víc potěšil ta cena je bez DPH
13:48:41
23.03.2011
23.03.2011
havlik
-> T: kalmar je Kašpar
11:22:40
23.03.2011
23.03.2011
T
-> havlik: : kalmar je Kašpar? nebo zase něco jinýho? jinak tohle je na stránkách u těch kotoučů právě www.motorsportshop.cz/pro
duct/.../rozsireni_brzdice
.html
-> minno: : já tam měl původně delší a ty se řezaly, že se sekaly a teď asi necham ty 20,snad nejsou 2mm tak moc
-> minno: : já tam měl původně delší a ty se řezaly, že se sekaly a teď asi necham ty 20,snad nejsou 2mm tak moc
08:35:16
23.03.2011
23.03.2011
minno
-> T 22.03.11 19:04:32: origo tam idú šróby M8x22 a len pérovka pod maticu, nič viac. V dĺžke 22 mm ale skoro nikde namajú (aspoň u nás), obvykle mávajú len M8x20, tie sú mierne krátke, ja používam M8x25, tie kúsok pretŕčajú cez maticu.
22:39:06
22.03.2011
22.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 22.03.11 22:20:18: Je to asi na posouzení každého soudruha nicméně prostě čistá hlava šroubu se mě líbí víc.