skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
12:20:43
30.03.2011
30.03.2011
Eidy
-> T: Já bych šel raději do chlaďáků. Hmotnost bude u obou kotoučů stejná, cena je sice skoro dvojnásobná, ale zase je to jenom 1500 rozdíl a funkce je u chlaďáků daleko lepší.
12:02:09
30.03.2011
30.03.2011
m8rinek
-> Tuner#2: je to 12,5mm, ubrušovat nemusíš, ale vůle je minimální, takže musíš přesně vystředit brzdič, na což dost lidí peče, to je ten důvod....
10:39:55
30.03.2011
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: 12mm kotouče má bratránek na Rapidu už nějaký ten čas, ale v Mostě je měl po jedné jízdě total fialový a dle mě jestli dát dvojku a nebo 3,5 už není takový rozdíl a v chlazení a výdrži brzd je to rozdíl pořád drastickej. Navíc nemusíš ubrušovat nový desky, což je prostě škoda.
19:21:39
29.03.2011
29.03.2011
m8rinek
-> T: to, že to je Brembo není výhoda.... výhodou je větší tloušťka, tedy větší tepelná kapacita kotouče...
19:16:24
29.03.2011
29.03.2011
T
-> m8rinek: : aha :-/ no a výhody? kromě toho, že to je Brembo větší tloušťka a nemá se to zkroutit, nebo ještě něco?
-> vhml: : no já vím jak, ale nevim jak s kyvkou
jinak sjm dneska dolíval olej do převodovky asi půl litru a asi čtvrt mi vyteklo a ještě by teklo...mam nechat kontrolní šroub kapat třeba půl hoďky, nebo jak? teď sjem ho nechal asi 10 minut a pořád by klidně tekl :-/
-> vhml: : no já vím jak, ale nevim jak s kyvkou
jinak sjm dneska dolíval olej do převodovky asi půl litru a asi čtvrt mi vyteklo a ještě by teklo...mam nechat kontrolní šroub kapat třeba půl hoďky, nebo jak? teď sjem ho nechal asi 10 minut a pořád by klidně tekl :-/
19:02:07
29.03.2011
29.03.2011
vhml
-> T: áčka ze stovkový kastle dostaneš horko těžko. Nevím proč, ale 120tková to umí líp
18:57:59
29.03.2011
29.03.2011
m8rinek
-> T: dělal jsem to za 2ku celkem, problém je, že dáš li nový desky tak je to moc na těsno, takže jsem nový desky sundával o 0,7mm
18:56:58
29.03.2011
29.03.2011
T
áčka pořád nikde, ale níž to dávat nechci už teď jsem koukal jak nízko mam zadní stabík
18:52:22
29.03.2011
29.03.2011
T
konečný snížení....asi poslední snížení o 1cm na obou nápravách...předek čekám, že ještě sedne a zadek až asi tak bude...zítra na geometrii snad a připraveno na sezonu...
jinak mam najeto prd,ale sedlo to o kousek vpředu, neva, že se uďelá teď geometrie a bude to sedat ještě?
jinak mam najeto prd,ale sedlo to o kousek vpředu, neva, že se uďelá teď geometrie a bude to sedat ještě?
18:49:45
29.03.2011
29.03.2011
T
-> Vojťas: : ee, stejně se mi asi moc do chlaďáků nechce a taky pro poštu nejsem, při dražších věcech si na ně radši sáhnu
18:48:51
29.03.2011
29.03.2011
T
-> m8rinek: : takže je tohle místo série prostě? tohel a k tomu desky ATE a to by mohlo stačit cena?
18:32:44
29.03.2011
29.03.2011
m8rinek
-> T: co tohle? www.skoda110r.eu/erse/...
/5%20(1).JPG stačí seriovej držák, náboje, jen dodám kotouče a šroubky.
18:29:07
29.03.2011
29.03.2011
Vojťas
-> T: zavolej a uvidis, treba se domluvite
18:22:06
29.03.2011
29.03.2011
T
-> havlik: : sakra to je lákavé ale poštou neposílá a mam to 300 km
jinakale rozhodnuto a budou 4p, od kamaráda je rapásnu a mezi tím sde rozhodnu jestli necham zatím normál kotouč a nebo chlaďák, když nemam ten motor pořád :-D
jinakale rozhodnuto a budou 4p, od kamaráda je rapásnu a mezi tím sde rozhodnu jestli necham zatím normál kotouč a nebo chlaďák, když nemam ten motor pořád :-D
16:51:44
29.03.2011
29.03.2011
havlik
18:24:30
28.03.2011
28.03.2011
T
tak josu pružiny taky v alkytonu už, ještě štíty, až budou jiný prasátka...
jinak teda po snížení 1cm, tak teď párkrát projet a šup na geometrii a snad připraveno na sezonu...
jinak teda po snížení 1cm, tak teď párkrát projet a šup na geometrii a snad připraveno na sezonu...
11:40:40
25.03.2011
25.03.2011
T
-> Eidy: : nojo ale to abych na tyhle "salámy" měl alespoň 6 palců bych radši 14, ale nejsou a nechci jinou rozteč