T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

10:54:24
08.04.2011
havlik
-> T 08.04.11 10:51:06: já vim3
10:54:00
08.04.2011
Eidy
-> T: Kouzelnou hůlkou 1
10:51:06
08.04.2011
-> Tuner#2: : napravím 4 a koukam, že Ty máš asi o 2° víc 131 a Eidy ještě víc, to už je dosažený jak? kromě podložení kozlíků?



-> Norton: : děkuji 4
08:20:38
08.04.2011
Eidy
-> Pilot 105: A v čem je problém? Kotouč je středěnej přímo na náboji a na šroubech krom pevnosti nezáleží. Lícovaný jsou lepší, ale na funkci živočicháře to nemá vliv.
07:55:29
08.04.2011
Pilot 105
-> m8rinek: Snad není problém vyrobit lícovaný šroub, když už se vyrábí, ale ty si asi pouze zkracoval běžně dostupné, nebo se pletu?
00:33:40
08.04.2011
m8rinek
-> Pilot 105: ale jsou, díra je vrtána těsně a šroubky jsou 12,9 oproti 10,9. Nevidim v tom problém...
21:46:20
07.04.2011
Norton
-> T: moc pekna fotecka :o) uz ta sledujem peknu dobu :o)
21:42:43
07.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 07.04.11 21:34:34: Chybí Tě tam mínus, protože takhle je to plusová hodnota a to je do V
21:34:34
07.04.2011
-> Tuner#2: : nějak nevidim chybu 10 nebo tam chybí slovíčko "do A" ? jinak nevim 8 10
20:49:17
07.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 07.04.11 18:16:26: Ten odklon v popisu uprav, takhle máš v předu Tatru 4
18:23:08
07.04.2011
Pilot 105
m8rinek 29.03.11 18:32:44 napsal: → T: co tohle? www.sko­da110r.eu/ers e/.../5%20(1)­.JP G stačí seriovej držák, náboje, jen dodám kotouče a šroubky.

Ty šrouby nejsou moc košér.;)
18:16:26
07.04.2011
-> Tuner#2: : tak to jsem viděl správně a bylo tam myslim mezi 0°30" a 0°40" , dík hned poupravim 4
18:06:15
07.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 07.04.11 17:53:39: Podle snížení, který máš trochu menší než já tam bude tak 0°30" do A, já měl s 6mm pod kozlíkama 0°45" ale to mám 210mm.
17:53:39
07.04.2011
-> Eidy: : no to tam je napsaný tak, že to nevim :-( nejsem si jistej :-( kozlíky mam podložený 6mm a na oko jsem to nastavil na maximum a dolaďoval jen jedno kolo, tak kolik tam může být 8 10
23:46:54
06.04.2011
Eidy
-> T: Super, zadní kola už mají lidskou geometrii 1

A u přední nápravy máš jen půlku informací, kolik ° máš odklony? No šup.
17:58:32
06.04.2011
pár fotek jen tak jsem přidal a změnil popis náprav po dneštní geomterii....

geometri zase bezva hodka strávená s pánem, který dělá ve škoda servise přez 30 let a měl i eRko, takže bezva popovídání 6
09:38:09
31.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 30.03.11 19:00:55: Asi ano...
19:00:55
30.03.2011
havlik
-> Tuner#2: ach tak ty jsi proste genialní:) Pokud chces trvat na tom jak to řikáš ty tak krom těch 12.5mm se vyzkoušel taky všechny brzdy a krom vrtanych a stocených origo kotoučů sem žádné nezkroutil asi jezdim málo agresivně a nebo málo brzdim
18:13:08
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 30.03.11 17:49:05: A jaký to na to má vliv? To v tom případě jsi ještě rejpale vynechal jiné desky, brzdovku s jiným bodem varu, teplotu vzduchu a asfaltu, atd. atd a to asi neudělal ještě nikdo na světě kor ne na Škodovce. Ale prostě jsem došel k tomu, že agresivní jízdou 2 i 4P přehřeješ a začne to pak kopat do pedálu a vydávat hrozné zvuky hlavně při brždění na dálnici - takový to typický dudududududu a po 2 - 3 agresivních zabržděních brzdy vadnou. Vrtané kotouče měl TUNER a ještě jeden kamarád s kterým jsem jel na sraz, když to bylo studený, tak ještě OK, ale ohřátý to bylo dududu na 2 protože se to zkroutí ještě víc. Plné 12,5mm kotouče už na tohle tak netrpí, přece jen je to větší masa, ale pořád když na to šlapeš je přehřeješ a z toho mě prostě nejlépe vychází chlaďák, kde jsem jako jeden z mála vyzkoušel Ferodo, Lucas a naposled ATE desky u kterých jsem zůstal. Myslím, že zrovna v brzdách toho vím dost z vlastní zkušenosti a ne JPP. 2
upraveno 4x, naposled 30.03.2011 18:15:19
17:49:05
30.03.2011
havlik
-> Tuner#2: sám na svym autě?:) vždy se stejnými pneu, podvozkem motorem? ve stejných podmínkách honzíku nelži4
Extreme Tyres