T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

15:55:15
17.02.2011
-> Minik03: : to chce klid , to zvladnes 4 kolik jis nakonec sundaval z pružin?
13:05:21
17.02.2011
Minik03
-> T: Řezání T2 pružin už mám zasebou ješte na nápravě Evo1. Teď mě čeká zavařit spodní výztuhy a dorazy a pak celá spodní ramena dát někde k opískování a na komaxit. Jsem docela pozadu a dost práce přede mnou8
11:52:12
17.02.2011
-> Minik03: : na kolech by to bylo,ale ještě se to musí projet a pak asi ještě níž 40 a pak znova geometrie a pak až mohu říci....DOBRÉ 40 4
11:03:22
17.02.2011
Minik03
-> T: Mno jo sem se zase jednou připlet praseti do žrádla. 3 A co ty, už to máš hotový, komplet na kolech (nečetl jsem komenty, tak nevím jestli jsi to už nepsal)?
10:54:17
17.02.2011
-> Minik03: : tohle vše lze vyčíst na virtu, já mu jen psal na odpověď, že jsem předpokládal, že se ptá na můj podvozek....a tímto teda ještě dodávám, že já je nemám nové a nevím teď jaký je to typ...4
10:52:48
17.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
HP dnes na Škodovky dělá už jen Racing verze se silnou pístnicí (Sporting jedeny z posledních jsem kupoval 5 let zpět), na rallye určitě lepší řešení jak GAZ, SPAX



Jako extraligu bych jmenoval Proflex, Reiger racing apod. a ne Protlum, kterej je na úrovni HP +/-



skoda-virt.cz/cz/.../6715 -databaza-tlmicov-s1000-13 6

upraveno 2x, naposled 17.02.2011 10:53:53
10:48:36
17.02.2011
Minik03
-> havlik: Tak v tom případě se omlouvám. Mluvil jsem nedávno s jedním zavodníkem, který mi říkal, že ty HP na velký zavodění nejsou. Tak ale asi mluvil o těch sportingách. A proti sportingum si myslím, spaxy a gazy jsou lepší, mají alespoň stavitelnou tohost.
10:43:02
17.02.2011
havlik
-> Minik03: hp naopak sporting nedela dela uz jen racing tzn ty s tlustou pistnicí
10:42:57
17.02.2011
m8rinek
-> Minik03: GAZ a SPAX nejsou proti HP tuningový?



HP dělá i vyloženě racingový tlumiče, stejně jako Protlum...
10:40:00
17.02.2011
Minik03
-> T: Co se týče tlumičů tak HP sporting na tyhle auta jsou jen "tuningovy". Pokud bych chtěl něco lepšího, tak GAZ nebo SPAX. Pak už je jen extraliga v podobě Protlumu ale to jsou jiny cenovky
10:34:41
17.02.2011
-> kenny89: : pružiny pohledej na tady na virt od T2 a tlumiče hledej na hpsporting.cz myslim 40
22:54:52
16.02.2011
kenny89
na kolik prijdou ty tlumiče? a pruziny?2
15:16:08
14.02.2011
-> minno: : no zkracoval dráhu řazení a máš pravdu, že auto stálo pár měsíců a projel jsem jen opravdu asi 4 km, tak počkám, až se projedu dál 4 a děkuji za pochvalu 4



-> stika87: : taky si myslim,ono z toho osobáka sednout sem.....nebe a dudy 3
00:11:23
11.02.2011
stika87 - Maschinenführer
-> T: parada ;-) taky jsem to dnes vytahl a jak rikas kdyz se nekdo ohlidne je to parada pocit 3



jinak se mi to zdalo taky nak moc tvrdy ale to bude asi tim houpavim favem 3
08:47:14
10.02.2011
minno
-> T: si robil aj niečo s radením? Jednička tam ide vždy ťahšie. Ale skús to prebehnúť na dlhšej trase, keď je olej v prevodovke ohriaty na prevádzkovú teplotu, tak jednička tam už obvykle ide sama. Ináč autíčko vyzerá krásne.
21:21:20
09.02.2011
-> Pavel P..: : já bych toho chtěl 40 3
21:09:38
09.02.2011
Pavel P..
-> T: nemám ale chtěl bych1
21:08:09
09.02.2011
-> havlik: : OK, ještě počkám,ale i tak to asi bude muset níž 40



-> Pavel P..: . loukotě nechci,ale jitrnice beru, máš? 40 ale radši bych nějaký 14" 40
18:47:17
09.02.2011
Pavel P..
-> T: chtělo by to jiný kola...2 takový loukotě nebo jitrnice by tomu jistě sekli1
17:11:42
09.02.2011
havlik
-> T: jo eště sedno trošku
Extreme Tyres