tak koberce i na druhé straně...jen vyluxovat:-D
volant na svém místě.....není zasetak moc povedenej,ale je prozatimní...a tímto děkuji Eidymu zapotah na volant
a sedačka je i druhá :-) ale jen napůl...jsem zapoměl doma druhou stranu pojezdů , takze asi zítra...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:24:04
19.03.2010
19.03.2010
T
konečně koberce a sedačka...zas něco jiného než carbon
snad zítra druhá strana...
snad zítra druhá strana...
18:20:53
19.03.2010
19.03.2010
T
-> Eidy: : no to nevim,vyzkoušíme a uvidíme
23:42:03
18.03.2010
18.03.2010
Eidy
-> T: pěkné. A nepovolí to teplem? Epoxy 1200 moc nevydrží.
19:46:45
18.03.2010
18.03.2010
T
a tohle je pro Eidyho.....tady vidíš, že to jde někde a někde ne....je to jen o otm leštění :-)
19:43:41
17.03.2010
17.03.2010
T
-> Fifa: : no dohadovat se nebudu, že nejsem moc motorář, ale zatím jsem tohle už na pár autech viděl a nevšiml jsem si dalšího vývodu, jak říkáš ty
19:54:15
15.03.2010
15.03.2010
Fifa
-> T: já jsem pro zachování alespoň nějakého osávání z kartru. V bloku je třeba mít podltak. Třeba přemístěnou trubku do méně viditelného místa ale nechat. Má to každý motor a není to tam bezdůvodně. Určitě to jde vést přes nádobku o tom žádná. Jen to chce jeden konec z motoru a druhý zpět do sání.
11:42:38
13.03.2010
13.03.2010
T
-> milanrejpid: , -> ZdenoR: : dík kluci
09:45:23
13.03.2010
13.03.2010
ZdenoR
-> T: filtrbox uriznout zavarit a zatmelit.
19:51:08
12.03.2010
12.03.2010
milanrejpid
-> T: jojo pěkný...to zaslep by ti přisávalo jinak borec
17:56:41
12.03.2010
12.03.2010
T
takl a tady je trošku víc fotek pro zajímavost...neni to proste jako všechno od výrobce,ale na amatéra si mylsim, že to jde.... .-)
12:47:00
27.02.2010
27.02.2010
T
jinak teda pomaham brachovi s bydlenim,aby bylo jasno,ze opravdu něco dělám
12:45:50
27.02.2010
27.02.2010
T
ted to mam jen na zkousku prilozeny,abych to doladil,ale musel sjem to dat uz ted,aby bylo videt ze neco delam :-D
tohle by melo ochranit hadici pred vyfukem...
tohle by melo ochranit hadici pred vyfukem...
18:20:51
03.02.2010
03.02.2010
T
-> minno: : no neni to až tak precizní,ale mylsim si,že na to , že mi to šije máma všechno,která nikdy nic nečalounila to jde jinak je to jen potažený látkou,ona už má sama integrovaný molitan...stejný materiál,jako všude po autě
09:00:05
03.02.2010
03.02.2010
minno
-> T: pekné....je to len potiahnuté látkou, či si tam dával pod to aj nejaký molitan, či?