T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:00:18
18.04.2010
-> afro100: : no karbec po pravdě je jediná věc, na kterou nebylo sáhnuto :-( ale jinak šlape a moc se v tom nevyznam,tak sjem s nim nic nedělal...ale asi budu muset :-) a lanko zkusím :-)



-> havlik: : jojo asi máš pravdu 4





-> Eidy: : filtr je za pumpou,jak vidno na předposlední fotce...

na pojistku kouknu,ale už jsem s ní strávil tolik čase,že už tomu moc nevěřim 8 40

a za palec nahoru dík 4 teď už se jen dokopat a znova to vyndat a udělat pořádně carbonový 40
20:46:01
18.04.2010
Eidy
-> T: Zní to slibně 4

Karbec - vyčistit a pokud nemáš, tak dej filtr před pumpu. Po roce měním a vždycky je plnej bordelu.

Pojistka - takhle občas zlobí neutažený spoj pod šroubem u pojistky nebo napůl vypadlej kabel. Mrkni na to.

Chlazení - palec nahoru 1
20:29:56
18.04.2010
havlik
-> T: tak si měl dát prostěradlo a přes to ten igelit tohle bude jak šmirgl stejně se pod to trošku napráší a jak se to bude hejbat ti to bude brousit lak
20:28:42
18.04.2010
afro100
-> T: treba vycistit karbec, u tacha skus premazat lanko v bovdene, mne skakalo tacho do cca 60 do 40 neukazovalo nic .. premazal som a ukazuje stale ...
19:57:11
18.04.2010
jo a brzdy zase po ovzdušnění dobrý....tak jsem zvědavej,co to bude dělat zase po pár dnech....

jo an ejde mi tachometr....jen když prudce zabrzdím,tak naskočí na chvilku a pak zase nic,kde je chyba? 8
19:48:44
18.04.2010
takže pěkné počasí a konečně jsem tedy auto projel dál než,kolem Příbrami.....takže poznatky :-)

najeto cca 80km, jízda pěkný, jede hezky,auto pěkně drží, prostě jsem se konečně zase svezl nějakym zadohrabem :-) ale teď teda ty špatný poznatky....

dojel jsem domu,ale....jednou auto po takový ostřejší zatáčce se začalo dusit při přidání plynu.....až úplně chcíplo,tak jsem ho ještě nadlábl a proste při přidání,zase dusilo se...motor šel,ale nesměl se přidat plyn,nicméně jsem ho přidal a auto chcíplo a pak po nastartování už bez problému....kde může být problém?

pak mi pořád vypadává pojistka číslo 2....z ničeho nic proste zhasne auto a konec,stačí jen na ní sáhnout a už jedu...ale konratky očištěny,obroušeny a pořád to zlobí.....a když jsem na ni sahal naposledy,tak byla teplá....je někde chyba?

a najo poslední věc je chlazení.....nejsou ještě žádná vedra,ale zdá se,že to funguje :-)
13:45:01
11.04.2010
-> Martin14: : no vždyť souhlas 3 4 40
22:49:16
10.04.2010
Martin14
-> T: No ja ti to reknu na rovinu.VUBEC SE TI TO NEPOVEDLO :-D. Kdyz to porovnam se svym tak mas uplny vrak :-D :-D
10:14:51
08.04.2010
-> Fifa: : děkuji za poklonu,ale dokud to někdo neuvidí na vlastní oči,tak nevěřim, že se to povedlo, jak to vypadá na fotkách 4

jinak výfuk by bodnul no :-D ale radši počkam,mam doma příčnák,jen svody časem udělat no....
21:39:28
07.04.2010
Fifa
-> T: Máš to pěkný. Carbonováním bysis skoro mohl slušně přivydělávat.

Ještě by to chtělo erkový svody a výfuk, abys měl kolem chladiče víc místa. Práce celkově pěkná, je vidět že tomu dáváš spoustu času.
20:31:32
07.04.2010
a konečně zase jedna venkovní....všechno jen z mobilu,ale přeci...jezdim a jezdim,abych testoval a testoval a vychytával mouchy...to bude zase témat s problémem 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.04.2010 20:31:32
20:30:14
07.04.2010
tady je to hůř vidět oč jde,ale zese co by mělo být vidět na stěně, že 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.04.2010 20:30:14
20:29:06
07.04.2010
fotky z mobilu,ale myslim, že je vše poznat...ikdyž hůř 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.04.2010 20:29:06
20:28:19
07.04.2010
tak je to tam....postup prací lehce....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.04.2010 20:28:19
11:05:52
31.03.2010
-> Eidy: : no kéž by to tak chladilo....4 3 už mam nervy,jak se to bude chovat jestli to bude konečně chladit 8
01:49:01
31.03.2010
Eidy
Do mezery naskládáš lahváče, oni se za jízdy průvanem vychladí a na srazu můžeš kalit orosený pivčáky 3
21:44:02
30.03.2010
-> Pavel P..: : super 4
20:59:55
30.03.2010
Pavel P..
-> T: nějak nebyl čas a večer jsem ho už nechtěl otravovat... zejtra zavolám a domluvim se s nim, pokud to pujde, na víkend.
20:57:43
30.03.2010
-> Pavel P..: : hahaha 3

hele ty staropramene.volal už jsi na ten vozík? 4
20:57:14
30.03.2010
a psoledni...tak co? to sna staci ne? 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.03.2010 20:57:14
Extreme Tyres