-> Tuner#2: : no kupodivu v pohodě než jsem jel,tak jsem s tim jen trošku zacloumal a po cestě zpět na to koukal tak 5x určitě a v pohodě,tak nevím , kde byla chyba jinak dobrý,jen škoda, že jsme museli jet tak brzo...žena šla do práce no....ale každopádně jsem rád, že jsem jel a udělal si premiéru tady ,než v Blatný
a co mi řekneš na auto,když už jsi ho viděl na živo? jinak tvoje super, jen bych se rád svezl, když by to bylo možný
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
11:43:35
31.05.2010
31.05.2010
T
11:33:52
31.05.2010
31.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak jak jsi dojel? Buben to vydržel?
15:49:07
27.05.2010
27.05.2010
T
-> Eidy: : snad jo na odměne se domluvíme necham to tak,že ti to pošlu až budeš něco dělat,abych ti poslal třeba větší kus, abys to měl prostě v celku kdyžtak...stačí napsat
-> minno: : tak já teprve po 3,ale pořád ta jedna strana,tak snad už naposledy...tahle strana
-> minno: : tak já teprve po 3,ale pořád ta jedna strana,tak snad už naposledy...tahle strana
13:05:47
27.05.2010
27.05.2010
minno
-> kubo980: no veď práve o to ide, mne uz tých 5 či 6x rozoberaná kyvka za posledného 1,5 roku úplne stačilo
12:50:16
27.05.2010
27.05.2010
kubo980
-> minno: pohlad sa da zniesť horšie je ked to treba robiť
08:23:27
27.05.2010
27.05.2010
minno
-> T: nerád vidím pohľad opravy kyvky, dúfam, že ja to robiť už nebudem musieť aspoň najbližšísh 5 rokov :)
00:20:36
27.05.2010
27.05.2010
Eidy
-> T: Hlavně když poslouží.
18:50:47
26.05.2010
26.05.2010
T
ale,já jsem prase,takže to takhle vypadá v průběhu
ale už je zase na kolech....
ale už je zase na kolech....
18:48:21
26.05.2010
26.05.2010
T
tak pro klid duše jsem vyndal tu nabodoovanou polosu a dal jinou...ještě jednou díky Eidy
18:45:24
26.05.2010
26.05.2010
T
-> m8rinek: : pak je všechno v pořádku váha i funkce
17:48:02
26.05.2010
26.05.2010
m8rinek
-> T: lízátko svoji funkci jistě má, aneb čim míň vzduchu pod autem, tim líp...
11:01:00
26.05.2010
26.05.2010
T
-> m8rinek: . no nějaký gram to ušetří,ale kdyby mi šlo o váhu, tak tam nedávam žádný lízo
22:09:40
25.05.2010
25.05.2010
m8rinek
-> havlik: si rikam, ze by to bylo nejak malo :D
21:18:35
25.05.2010
25.05.2010
havlik
-> m8rinek: ses posunutej o desetinou čárku
21:16:52
25.05.2010
25.05.2010
m8rinek
-> T: to má origo lízo jen 100g? :oO Jinak úspora skoro jak když vyměníš starter :D.