skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: ja to mam len dorvane a nic sa zatial nepovolilo, ale je pravda, ze som to smrcnul lepidlom na zavity ...
-> minno: : dík
-> Karel.: : no dal jsem nové pérovky a uvidíme no,kdyžtak seženu momenťák někde

-> Karel.: : no dal jsem nové pérovky a uvidíme no,kdyžtak seženu momenťák někde

-> T: mně to udělalo po složení taky, pak jsem to znova dotáhl pořádně a už dobrý, ale nechápu to

-> T: prečo sa nepozrieš do katalógu?
rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=showp...
Má tam ísť M8x14 alebo M8x16 záleží od roku výroby. Pod šrób pérovú podložku a dotiahnúť momenťákom a nie je šanca, aby sa to povolilo.
rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=showp...
Má tam ísť M8x14 alebo M8x16 záleží od roku výroby. Pod šrób pérovú podložku a dotiahnúť momenťákom a nie je šanca, aby sa to povolilo.
-> kubo980: ,-> minno: : tak všichni vedle...stálo mě to asi hodinu času a 20 km
ale přišel jsem n to...povolený ty 4 šrouby držáku bzdiče
co tam patří za šrouby a mají být podložky?atd...já mám 8 šroub,tělo asi 1,4cm a pevnost 8.8 a mam tam jen pérovku...teď jsem to jen dotahnul,ale bojim aby se to neudělalo znova...a na obou kolech...levé teda víc a to bude asi, že jsem ještě nedal vyvážit kolo,co jsem tam dal magnet na tachometr...vadí?


co tam patří za šrouby a mají být podložky?atd...já mám 8 šroub,tělo asi 1,4cm a pevnost 8.8 a mam tam jen pérovku...teď jsem to jen dotahnul,ale bojim aby se to neudělalo znova...a na obou kolech...levé teda víc a to bude asi, že jsem ještě nedal vyvážit kolo,co jsem tam dal magnet na tachometr...vadí?

-> T: ak to nie je také moc silné búchanie, ale skôr len také opakujúce sa klepkanie, tak to bude s najväčšou pravdepodobnosťou málo dotiahnutý spoj spodný držiak tlmiča-tlmič. Má to byť nafest, aby držiakom pri odkrútení od spodného ramena nešlo točiť do strán.
-> T: Pozri či nemáš vypadnutu gumu zo stabilizátora.. Jedna z tych dvoch na ramenach.. Mne stabik minule mlatil...
-> minno: ,-> afro100: : tohle byla tak rychlejší varianta a jeslti to bude fungovat, tak nevim jestli nebude poslední varianta



-> afro100: . zatím sjem ho tam nedal, ještě to nemá nic najeto
ale jinak jsi odpověděl....
-> minno: : termostat už víš a ta náprava...no minule jsem dojel a nic a dneska jedu a nejadnou to začné při nerovnostech mlátit,zdá se mi a doufám, že to bude nedotažený tlumič,ale to zjistím až zítra...jinak mě nic nenapadá


-> minno: : termostat už víš a ta náprava...no minule jsem dojel a nic a dneska jedu a nejadnou to začné při nerovnostech mlátit,zdá se mi a doufám, že to bude nedotažený tlumič,ale to zjistím až zítra...jinak mě nic nenapadá

-> minno: ja som to vravel tiez :D
-> afro100: no ak mu už teplota nevyskakuje, nech tam teraz dá nejaký funkčný termostat :)
-> minno: lebo s termostatom vyskakovala teplota, dostal radu, ze nech skusi ci to robi aj bez termostatu a potom ho tam uz nedal :)
-> T: prečo si vyhodil termostat z chladenia? to je predsa blbosť jazdiť bez termostatu..... A na prednej náprave - popíš bližšie ako a kedy ti to búcha.....s tým búchaním som sa ja už natrápil dosť, tak by som to mal vedieť identifikovať :)
tady jen takový sestřih podle popisu....
jinak nevim co mi klepe v tý přední nápravě najednou
a chlazení bez termostatu super,sice neni horko a jen 20 km,ale dobrý no, tak uvidíme, až pojedu dál zase...
jinak je to jen souhrn v jedný fotce,aby byl vidět ten nepořádek a špína míň
jinak nevim co mi klepe v tý přední nápravě najednou

a chlazení bez termostatu super,sice neni horko a jen 20 km,ale dobrý no, tak uvidíme, až pojedu dál zase...
jinak je to jen souhrn v jedný fotce,aby byl vidět ten nepořádek a špína míň

-> Tuner#2: : no vždyť já taky, tak mě teď čeká to laborování



-> T 09.06.10 12:56:56: NJ začínal jsem na úplný nový sérii. Zadek byl snad půl metru nad zemí. 

-> m8rinek: : a jsem rád



-> T: je to tvoje auto ;)
-> Tuner#2: : jo půl metru
jsem říkal, ať se koukneš na starý fotky, jaká byla žlutka koza
ale nobej,o víkendu se na to chystam,zatím tak o 2cm...
-> m8rinek: : velice díky
a velice si cením připomínek, ikdyž u víčka asi neuspěješ a volant je jasnej...půjde buď potáhnout, nebo jinej úplně... 


-> m8rinek: : velice díky


Volant to chce potáhnout profíkem, víčko bych dal lakovaný (tohle malinko ruší), ale jinak paráda :)))