skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
23:37:47
23.06.2010
23.06.2010
minno
-> T: ak to nie je také moc silné búchanie, ale skôr len také opakujúce sa klepkanie, tak to bude s najväčšou pravdepodobnosťou málo dotiahnutý spoj spodný držiak tlmiča-tlmič. Má to byť nafest, aby držiakom pri odkrútení od spodného ramena nešlo točiť do strán.
21:46:42
23.06.2010
23.06.2010
kubo980
-> T: Pozri či nemáš vypadnutu gumu zo stabilizátora.. Jedna z tych dvoch na ramenach.. Mne stabik minule mlatil...
21:21:28
23.06.2010
23.06.2010
T
-> minno: ,-> afro100: : tohle byla tak rychlejší varianta a jeslti to bude fungovat, tak nevim jestli nebude poslední varianta
21:03:07
23.06.2010
23.06.2010
T
-> afro100: . zatím sjem ho tam nedal, ještě to nemá nic najeto ale jinak jsi odpověděl....
-> minno: : termostat už víš a ta náprava...no minule jsem dojel a nic a dneska jedu a nejadnou to začné při nerovnostech mlátit,zdá se mi a doufám, že to bude nedotažený tlumič,ale to zjistím až zítra...jinak mě nic nenapadá
-> minno: : termostat už víš a ta náprava...no minule jsem dojel a nic a dneska jedu a nejadnou to začné při nerovnostech mlátit,zdá se mi a doufám, že to bude nedotažený tlumič,ale to zjistím až zítra...jinak mě nic nenapadá
21:02:25
23.06.2010
23.06.2010
afro100
-> minno: ja som to vravel tiez :D
21:01:40
23.06.2010
23.06.2010
minno
-> afro100: no ak mu už teplota nevyskakuje, nech tam teraz dá nejaký funkčný termostat :)
21:00:06
23.06.2010
23.06.2010
afro100
-> minno: lebo s termostatom vyskakovala teplota, dostal radu, ze nech skusi ci to robi aj bez termostatu a potom ho tam uz nedal :)
20:57:48
23.06.2010
23.06.2010
minno
-> T: prečo si vyhodil termostat z chladenia? to je predsa blbosť jazdiť bez termostatu..... A na prednej náprave - popíš bližšie ako a kedy ti to búcha.....s tým búchaním som sa ja už natrápil dosť, tak by som to mal vedieť identifikovať :)
20:29:39
23.06.2010
23.06.2010
T
tady jen takový sestřih podle popisu....
jinak nevim co mi klepe v tý přední nápravě najednou
a chlazení bez termostatu super,sice neni horko a jen 20 km,ale dobrý no, tak uvidíme, až pojedu dál zase...
jinak je to jen souhrn v jedný fotce,aby byl vidět ten nepořádek a špína míň
jinak nevim co mi klepe v tý přední nápravě najednou
a chlazení bez termostatu super,sice neni horko a jen 20 km,ale dobrý no, tak uvidíme, až pojedu dál zase...
jinak je to jen souhrn v jedný fotce,aby byl vidět ten nepořádek a špína míň
10:21:52
10.06.2010
10.06.2010
T
-> Tuner#2: : no vždyť já taky, tak mě teď čeká to laborování
21:55:09
09.06.2010
09.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.06.10 12:56:56: NJ začínal jsem na úplný nový sérii. Zadek byl snad půl metru nad zemí.
17:56:14
09.06.2010
09.06.2010
T
-> m8rinek: : a jsem rád
13:32:26
09.06.2010
09.06.2010
m8rinek
-> T: je to tvoje auto ;)
12:56:56
09.06.2010
09.06.2010
T
-> Tuner#2: : jo půl metru jsem říkal, ať se koukneš na starý fotky, jaká byla žlutka koza ale nobej,o víkendu se na to chystam,zatím tak o 2cm...
-> m8rinek: : velice díky a velice si cením připomínek, ikdyž u víčka asi neuspěješ a volant je jasnej...půjde buď potáhnout, nebo jinej úplně...
-> m8rinek: : velice díky a velice si cením připomínek, ikdyž u víčka asi neuspěješ a volant je jasnej...půjde buď potáhnout, nebo jinej úplně...
12:38:34
09.06.2010
09.06.2010
m8rinek
Volant to chce potáhnout profíkem, víčko bych dal lakovaný (tohle malinko ruší), ale jinak paráda :)))
09:38:56
08.06.2010
08.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: NZ a chce to prostě hodit o půl metru dolů no :-)
19:27:25
07.06.2010
07.06.2010
T
-> Tuner#2: . už jsem to stahnul, ještě jendou moc děkuju jsem dlužníkem...
fotky super,jen škoda, že nebylo auto umytý a nemluvě o těch zadních pružinách no :-D
fotky super,jen škoda, že nebylo auto umytý a nemluvě o těch zadních pružinách no :-D
23:39:34
06.06.2010
06.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Měl bys mít mail.
22:10:50
03.06.2010
03.06.2010
T
-> Eidy: : mě to baví,takže udělam cokoliv,ale tyhle velký věci už chtějí penízky jinak se chystam na zadní kapotu....časem...tak uvidíme
21:45:26
03.06.2010
03.06.2010
Eidy
-> T: Tyjo, mě se ten karbon tak líbí a pořád vymějšlím co by z něj šlo udělat, ale nic krom toho spoileru mě nenapadá. A ten si chci nechat v laku takže mám asi peška. Teda pokud se ti nechce do výroby kapot, blatníků a dveří