skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:00:56
18.04.2010
18.04.2010
T
a jinak otázka na všechny......taky Vás tak baví, jak lidi koukají, když jedete?
21:00:18
18.04.2010
18.04.2010
T
-> afro100: : no karbec po pravdě je jediná věc, na kterou nebylo sáhnuto :-( ale jinak šlape a moc se v tom nevyznam,tak sjem s nim nic nedělal...ale asi budu muset :-) a lanko zkusím :-)
-> havlik: : jojo asi máš pravdu
-> Eidy: : filtr je za pumpou,jak vidno na předposlední fotce...
na pojistku kouknu,ale už jsem s ní strávil tolik čase,že už tomu moc nevěřim
a za palec nahoru dík teď už se jen dokopat a znova to vyndat a udělat pořádně carbonový
-> havlik: : jojo asi máš pravdu
-> Eidy: : filtr je za pumpou,jak vidno na předposlední fotce...
na pojistku kouknu,ale už jsem s ní strávil tolik čase,že už tomu moc nevěřim
a za palec nahoru dík teď už se jen dokopat a znova to vyndat a udělat pořádně carbonový
20:46:01
18.04.2010
18.04.2010
Eidy
-> T: Zní to slibně
Karbec - vyčistit a pokud nemáš, tak dej filtr před pumpu. Po roce měním a vždycky je plnej bordelu.
Pojistka - takhle občas zlobí neutažený spoj pod šroubem u pojistky nebo napůl vypadlej kabel. Mrkni na to.
Chlazení - palec nahoru
Karbec - vyčistit a pokud nemáš, tak dej filtr před pumpu. Po roce měním a vždycky je plnej bordelu.
Pojistka - takhle občas zlobí neutažený spoj pod šroubem u pojistky nebo napůl vypadlej kabel. Mrkni na to.
Chlazení - palec nahoru
20:29:56
18.04.2010
18.04.2010
havlik
-> T: tak si měl dát prostěradlo a přes to ten igelit tohle bude jak šmirgl stejně se pod to trošku napráší a jak se to bude hejbat ti to bude brousit lak
20:28:42
18.04.2010
18.04.2010
afro100
-> T: treba vycistit karbec, u tacha skus premazat lanko v bovdene, mne skakalo tacho do cca 60 do 40 neukazovalo nic .. premazal som a ukazuje stale ...
19:57:11
18.04.2010
18.04.2010
T
jo a brzdy zase po ovzdušnění dobrý....tak jsem zvědavej,co to bude dělat zase po pár dnech....
jo an ejde mi tachometr....jen když prudce zabrzdím,tak naskočí na chvilku a pak zase nic,kde je chyba?
jo an ejde mi tachometr....jen když prudce zabrzdím,tak naskočí na chvilku a pak zase nic,kde je chyba?
19:48:44
18.04.2010
18.04.2010
T
takže pěkné počasí a konečně jsem tedy auto projel dál než,kolem Příbrami.....takže poznatky :-)
najeto cca 80km, jízda pěkný, jede hezky,auto pěkně drží, prostě jsem se konečně zase svezl nějakym zadohrabem :-) ale teď teda ty špatný poznatky....
dojel jsem domu,ale....jednou auto po takový ostřejší zatáčce se začalo dusit při přidání plynu.....až úplně chcíplo,tak jsem ho ještě nadlábl a proste při přidání,zase dusilo se...motor šel,ale nesměl se přidat plyn,nicméně jsem ho přidal a auto chcíplo a pak po nastartování už bez problému....kde může být problém?
pak mi pořád vypadává pojistka číslo 2....z ničeho nic proste zhasne auto a konec,stačí jen na ní sáhnout a už jedu...ale konratky očištěny,obroušeny a pořád to zlobí.....a když jsem na ni sahal naposledy,tak byla teplá....je někde chyba?
a najo poslední věc je chlazení.....nejsou ještě žádná vedra,ale zdá se,že to funguje :-)
najeto cca 80km, jízda pěkný, jede hezky,auto pěkně drží, prostě jsem se konečně zase svezl nějakym zadohrabem :-) ale teď teda ty špatný poznatky....
dojel jsem domu,ale....jednou auto po takový ostřejší zatáčce se začalo dusit při přidání plynu.....až úplně chcíplo,tak jsem ho ještě nadlábl a proste při přidání,zase dusilo se...motor šel,ale nesměl se přidat plyn,nicméně jsem ho přidal a auto chcíplo a pak po nastartování už bez problému....kde může být problém?
pak mi pořád vypadává pojistka číslo 2....z ničeho nic proste zhasne auto a konec,stačí jen na ní sáhnout a už jedu...ale konratky očištěny,obroušeny a pořád to zlobí.....a když jsem na ni sahal naposledy,tak byla teplá....je někde chyba?
a najo poslední věc je chlazení.....nejsou ještě žádná vedra,ale zdá se,že to funguje :-)
13:45:01
11.04.2010
11.04.2010
T
-> Martin14: : no vždyť souhlas
22:49:16
10.04.2010
10.04.2010
Martin14
-> T: No ja ti to reknu na rovinu.VUBEC SE TI TO NEPOVEDLO :-D. Kdyz to porovnam se svym tak mas uplny vrak :-D :-D
10:14:51
08.04.2010
08.04.2010
T
-> Fifa: : děkuji za poklonu,ale dokud to někdo neuvidí na vlastní oči,tak nevěřim, že se to povedlo, jak to vypadá na fotkách
jinak výfuk by bodnul no :-D ale radši počkam,mam doma příčnák,jen svody časem udělat no....
jinak výfuk by bodnul no :-D ale radši počkam,mam doma příčnák,jen svody časem udělat no....
21:39:28
07.04.2010
07.04.2010
Fifa
-> T: Máš to pěkný. Carbonováním bysis skoro mohl slušně přivydělávat.
Ještě by to chtělo erkový svody a výfuk, abys měl kolem chladiče víc místa. Práce celkově pěkná, je vidět že tomu dáváš spoustu času.
Ještě by to chtělo erkový svody a výfuk, abys měl kolem chladiče víc místa. Práce celkově pěkná, je vidět že tomu dáváš spoustu času.
20:31:32
07.04.2010
07.04.2010
T
a konečně zase jedna venkovní....všechno jen z mobilu,ale přeci...jezdim a jezdim,abych testoval a testoval a vychytával mouchy...to bude zase témat s problémem
20:30:14
07.04.2010
07.04.2010
T
tady je to hůř vidět oč jde,ale zese co by mělo být vidět na stěně, že
11:05:52
31.03.2010
31.03.2010
T
-> Eidy: : no kéž by to tak chladilo.... už mam nervy,jak se to bude chovat jestli to bude konečně chladit
01:49:01
31.03.2010
31.03.2010
Eidy
Do mezery naskládáš lahváče, oni se za jízdy průvanem vychladí a na srazu můžeš kalit orosený pivčáky
21:44:02
30.03.2010
30.03.2010
T
-> Pavel P..: : super
20:59:55
30.03.2010
30.03.2010
Pavel P..
-> T: nějak nebyl čas a večer jsem ho už nechtěl otravovat... zejtra zavolám a domluvim se s nim, pokud to pujde, na víkend.
20:57:43
30.03.2010
30.03.2010
T
-> Pavel P..: : hahaha
hele ty staropramene.volal už jsi na ten vozík?
hele ty staropramene.volal už jsi na ten vozík?