T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:24:04
19.03.2010
konečně koberce a sedačka...zas něco jiného než carbon 3

snad zítra druhá strana...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 19.03.2010 18:24:04
18:20:53
19.03.2010
-> Eidy: : no to nevim,vyzkoušíme a uvidíme 3 4
23:42:03
18.03.2010
Eidy
-> T: pěkné. A nepovolí to teplem? Epoxy 1200 moc nevydrží.
19:47:53
18.03.2010
a tady hůř no... :-/
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 18.03.2010 19:47:53
19:46:45
18.03.2010
a tohle je pro Eidyho.....tady vidíš, že to jde někde a někde ne....je to jen o otm leštění :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 18.03.2010 19:46:45
19:44:22
18.03.2010
tak pokračuju dál....kryt na hadice,proti výfuku....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 18.03.2010 19:44:22
19:43:41
17.03.2010
-> Fifa: : no dohadovat se nebudu, že nejsem moc motorář, ale zatím jsem tohle už na pár autech viděl a nevšiml jsem si dalšího vývodu, jak říkáš ty 8
19:54:15
15.03.2010
Fifa
-> T: já jsem pro zachování alespoň nějakého osávání z kartru. V bloku je třeba mít podltak. Třeba přemístěnou trubku do méně viditelného místa ale nechat. Má to každý motor a není to tam bezdůvodně. Určitě to jde vést přes nádobku o tom žádná. Jen to chce jeden konec z motoru a druhý zpět do sání.
upraveno 1x, naposled 15.03.2010 19:56:12
11:42:38
13.03.2010
-> milanrejpid: , -> ZdenoR: : dík kluci 4
09:45:23
13.03.2010
ZdenoR
-> T: filtrbox uriznout zavarit a zatmelit.
19:51:08
12.03.2010
milanrejpid
-> T: jojo pěkný...to zaslep by ti přisávalo jinak borec
17:58:46
12.03.2010
a poslední....4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.03.2010 17:58:46
17:57:49
12.03.2010
a teď co s timhle? to mam dát záslepku?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.03.2010 17:57:49
17:56:41
12.03.2010
takl a tady je trošku víc fotek pro zajímavost...neni to proste jako všechno od výrobce,ale na amatéra si mylsim, že to jde.... .-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.03.2010 17:56:41
12:47:00
27.02.2010
jinak teda pomaham brachovi s bydlenim,aby bylo jasno,ze opravdu něco dělám
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.02.2010 12:47:00
12:45:50
27.02.2010
ted to mam jen na zkousku prilozeny,abych to doladil,ale musel sjem to dat uz ted,aby bylo videt ze neco delam :-D

tohle by melo ochranit hadici pred vyfukem...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.02.2010 12:45:50
12:44:50
27.02.2010
neni toho moc ale preci neco malo obcas pribejva no.....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.02.2010 12:44:50
18:20:51
03.02.2010
-> minno: : no neni to až tak precizní,ale mylsim si,že na to , že mi to šije máma všechno,která nikdy nic nečalounila to jde 4 jinak je to jen potažený látkou,ona už má sama integrovaný molitan...stejný materiál,jako všude po autě4
09:00:05
03.02.2010
minno
-> T: pekné....je to len potiahnuté látkou, či si tam dával pod to aj nejaký molitan, či?
18:29:09
24.01.2010
tak,už jsou obě :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.01.2010 18:29:09
Extreme Tyres