skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
12:39:15
11.05.2009
11.05.2009
T
-> Tuner#2: : neni ale taky neni ta žlutá tak hezká ne, dělam si legraci...ale máš bohužel pravdu no ale co no jinak dík ale krásný to možná bude až to bude komplet
11:45:11
11.05.2009
11.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Krása, ale budeš mít na jaře těžký život... Pokud bude pylu tak jako letos, tak to bude pakárna na černým autě. Já se v běšinách jen smál, každý tam leštil a já jen omyl spodky dveří a měl hotovo - na žluté ten pyl není vidět
11:12:25
11.05.2009
11.05.2009
T
-> milanrejpid: : dík, vždyť mi pomůžeš , jinak bych ty okná asi rozmlázil kdybych to měl dělat sám jinak koukej dát nějaký ty fotky do tvýho profilu
11:06:42
11.05.2009
11.05.2009
milanrejpid
neděkuj to byla samozdřejmost a hodně uspěchu!!!
10:41:48
11.05.2009
11.05.2009
T
-> Mr.Din: : co kde jak blázen?
22:43:06
10.05.2009
10.05.2009
Mr.Din
-> T: hezky pěkně tj blázen..
21:37:01
10.05.2009
10.05.2009
T
-> petřík: : rád bych se dostavil ale asi byz erka ale každopádně v plánu to mam :-)
20:41:28
10.05.2009
10.05.2009
petřík
-> T: n nnevyhrožuju.. erko už je doma, takže tomu defakto nic nebrání .. někdy se dohodnem a přijedu.. rád bych dorazil na doksy ted za 14 nepřijedeš?
20:36:36
10.05.2009
10.05.2009
T
-> Tomo - DK: : no to je mi jasný...už teď je to za 2 dny v garáži plný prachu a venku co mam díly na sluníčku tak taky :-/ ale co no :-D
19:01:46
10.05.2009
10.05.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> T: uz ta chapem preco cierne ! :) dneska som bol si obzriet kilo a bulo cele cierne "Š120S" - kasna robena na sposob Š120S :)ked som videl to kilo a ten cierny kabat ! tak som mal oci vyocene asik este 20 minut po odchode od tial ... :)
tesim sa ked to budes mat hotove :)
P:S budes to musiet castejsie umyvat
tesim sa ked to budes mat hotove :)
P:S budes to musiet castejsie umyvat
18:48:55
10.05.2009
10.05.2009
T
-> Kloggie: : toj á taky :-)
jinak vypadá dobře ale mouchy má na laku ale jsem spokojenej :-)
jinak vypadá dobře ale mouchy má na laku ale jsem spokojenej :-)
18:46:06
10.05.2009
10.05.2009
T
-> petřík: : no bububu,jen vyhrožuješ :D alke rád budu když přijedeš ale ještě počkej,ten motor fakt vypadá brlbě tak mi přivezeš tamten :-D
17:24:24
10.05.2009
10.05.2009
Kloggie
Dobře, vypadá to luxusně. Ale taky sem chtěl kdysi dát černou. Jsem zvědavej jak to bude vypadat nastrojený.
10:02:23
10.05.2009
10.05.2009
petřík
-> T: óó už je to v laku tak gratulace , musim přijet na kontrolu :o)
09:38:37
10.05.2009
10.05.2009
T
-> m8rinek: : nezáviď, taky máš :-)
-> Tomo - DK: : děkuji za chválu ale i za rejpání...každý má svůj názor a já za něj děkuji jinak černá protože jsem ji vždycky chtěl na auto tak to odneslo eRko no
-> mAATT: : no já bych je rád ale v současný době nejsou takže se tam přesunou prepregy zatím ale kdyby se našly nějaký chromy tak bych je bral
jinak na kolech bude něco leštěnýhjo a carbon se bude ještě nějakej dělat tak se nechte překvapit
-> Tomo - DK: : děkuji za chválu ale i za rejpání...každý má svůj názor a já za něj děkuji jinak černá protože jsem ji vždycky chtěl na auto tak to odneslo eRko no
-> mAATT: : no já bych je rád ale v současný době nejsou takže se tam přesunou prepregy zatím ale kdyby se našly nějaký chromy tak bych je bral
jinak na kolech bude něco leštěnýhjo a carbon se bude ještě nějakej dělat tak se nechte překvapit
19:11:59
09.05.2009
09.05.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> m8rinek: presne tak si to vymnouk :) ja som sa len zaujimal ze "preco" :) nic v zlom ani som nechcel rypat alebo podpichovat :)
14:52:51
09.05.2009
09.05.2009
m8rinek
-> Tomo - DK: právě proto, že je černý se neztratí, je jedinečný
18:57:46
08.05.2009
08.05.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> mAATT: presne :)nehajme to uz :)
18:36:35
08.05.2009
08.05.2009
mAATT
-> Tomo - DK: pravdu máš! Stříbrná třeba s lehoučkým nádechem do modré, to by byla paráda:-) Se všemi chrom. věcmi, na ARC, interiér v červené kůži :o))) ....ale necháme snění ale nebudem to tu přeci pánovi zasírat:o))))
-> T: sorry za OT, držím palce ke zdárnému dokončení
-> T: sorry za OT, držím palce ke zdárnému dokončení
18:09:38
08.05.2009
08.05.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> mAATT: keby to vaskusal do striebornej metli dat tu erku :) to by bolo :) uz som takto v tej farbe videl :) a sekne to erku :) i ked to bola zavodna replika RS :)