skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:49:58
24.05.2009
24.05.2009
T
-> Tomo - DK: : no jak se to vezme...sranda to neni ale neni to tak hrozny jak jsem čekal...neni to uplne jako od čalouníka ale když si s tim vyhraješ tak myslim že to muže vypadat hezky :-)
20:28:48
23.05.2009
23.05.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> T: ide ti to dobre :) jedna otazocka :) je to narocne robit novy intros ? asik blba otazka ze ?
19:45:30
23.05.2009
23.05.2009
T
-> jerrom: : dík,zkusim to ale nejdříbv juknu po vrakáčích u nás :-)
19:24:08
23.05.2009
23.05.2009
T
tak sjm nelenil a rychle z Doks abych stihnul další doksy a tu je neco malo zase :-)
12:01:27
22.05.2009
22.05.2009
jerrom
-> T: zkus kontaktovat Radka RST ze www.skoda110r.cz před časem měl na prodej nové chromové obroučky na malé budíky, ale nevím jestli je ještě má
11:21:46
22.05.2009
22.05.2009
T
-> Vitek: : děkuji :-)
-> venni: : no jestli pro mě máš origo tachometr a ještě třeba 2 chrom obroučky malých budíků tak sem s tim :-D
-> Eidy: : budíky se daj tak jak mají být...jinak volant tam bude co byl jen se porahne a vyleští a sedaky jsou nisan 200 sx, až je máma potahne tak dam foto...jinak dekor stejnej jako zadní sedačky... :-)
-> venni: : no jestli pro mě máš origo tachometr a ještě třeba 2 chrom obroučky malých budíků tak sem s tim :-D
-> Eidy: : budíky se daj tak jak mají být...jinak volant tam bude co byl jen se porahne a vyleští a sedaky jsou nisan 200 sx, až je máma potahne tak dam foto...jinak dekor stejnej jako zadní sedačky... :-)
09:44:49
22.05.2009
22.05.2009
Eidy
-> T: Jo, malé budíky máš přeházený. Ale třeba to máš schválně.
Co interiér. Když je palubka jiná, jaký plánuješ sedačky a volant?
Co interiér. Když je palubka jiná, jaký plánuješ sedačky a volant?
07:11:06
22.05.2009
22.05.2009
venni
-> T: pěkný pěkný,ale tacho bych dal origo a ten palivoměr dej taky origo a uplně doleva,uprostřed je teploměr a v pravo tlakoměr (teda myslím)
23:42:14
21.05.2009
21.05.2009
Vitek
se sem koukám snad každej večer jak jsi pokročil,máš to moc pěkný
21:32:21
21.05.2009
21.05.2009
T
další kus vnitřku....jinak po večerech se porad hrabu v elektrice ale snad už se blížim od finále a dam palubku :-)
21:30:26
21.05.2009
21.05.2009
T
mame ted moc prace takže nemam moc cas takze jenom neco malo no..... :-)
11:17:38
20.05.2009
20.05.2009
spyker
pokud bude jezdit jen škoda srazy tak je mi to jedno a ještě podle toho jaký bude mít kola...pneumatiky pecka
19:33:15
16.05.2009
16.05.2009
U-Geen
-> spyker: jako by to bylo prvni cerny erko
13:40:41
14.05.2009
14.05.2009
havlik
-> T: no asi měl eště něco lepšího než řikáš ty na název si ale už nevzpomenu
13:38:51
14.05.2009
14.05.2009
T
-> havlik: : no já mam alkaprén a drží fest tak jestli on mel treba neco speciálního tak to drželo ještě líp no
-> Tuner#2: : toho se taky bojim :-(
-> spyker: : ale notak, tolik by nás nebylo ale jestli uvažuješ o světlý tak jedině bílá perleť
-> Tuner#2: : toho se taky bojim :-(
-> spyker: : ale notak, tolik by nás nebylo ale jestli uvažuješ o světlý tak jedině bílá perleť
10:57:51
14.05.2009
14.05.2009
spyker
pěkný čéče ... popravdě začínám myslet nad střebrnou barvou abych nebyl za vopičáka
22:00:07
13.05.2009
13.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Důvod byla začínající koroze dveří dole v rohu - malá bulka velikosti špendlíkové hlavičky, po vybroušení ďurka :-)
21:22:51
13.05.2009
13.05.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
havlik 13.05.09 20:26:50 napsal:
→ T: ty woe takovejch kolíčků:D když sem byl
u čalouníka tak sem se ho ptal jestli totaky dělá kolíčkama tak na mě
koukal jak kdybych spadnul z višně:) ale každopádně jde to i bez nich a
vypadá to super a cim to teda robi on ??? ci drzi rukami kym to nezaschne ? :D ale ak tam nic nedava tak to bude horsie drzat ,ci ?
→ T: ty woe takovejch kolíčků:D když sem byl
u čalouníka tak sem se ho ptal jestli totaky dělá kolíčkama tak na mě
koukal jak kdybych spadnul z višně:) ale každopádně jde to i bez nich a
vypadá to super a cim to teda robi on ??? ci drzi rukami kym to nezaschne ? :D ale ak tam nic nedava tak to bude horsie drzat ,ci ?
20:39:20
13.05.2009
13.05.2009
havlik
-> T: no on tak natahoval celou stropnici takže tohle by byla uplně hračka. A natahoval ve smyslu že za ní opravdu bral dost silou a na jedný straně mu to v klidu drželo ne tom lepidlu
20:37:14
13.05.2009
13.05.2009
T
-> havlik: : kolíčky josu bezva ale asi by to drzelo i bez nich no to je pravad... :-)