skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
17:56:20
31.07.2009
31.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Jasný, těším se.
22:58:58
30.07.2009
30.07.2009
rsvancara
-> Tuner#2 28.07.09 10:51:10: ve foréze je, stačilo seškrabat plastizol, par direk má - jen pro zajimavost, tahle foréza je khaki zelená. Až zase pokročím, tak udělám fotky a lepsi, ale dosly mi baterky a hned jsem to otacel na "kola" a teď to mám zase rozpracovaný, takže to nemůžu otáčet.
10:51:10
28.07.2009
28.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Aha, ono to z té fotky není vůbec poznat, vypadá to jako nové v černé foréze
10:02:00
27.07.2009
27.07.2009
rsvancara
-> Tuner#2 25.07.09 23:56:30: vyvařovat se teprve bude, ale základ je krásně zdravej a není toho moc - prahy, lemy zadních blatníků, vršky podběhů a P kapsy plus drobnosti.
23:56:30
25.07.2009
25.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Ty jo koukám kasle svařená, chtělo by to více fotek lepší kvality.
07:40:24
11.03.2009
11.03.2009
rsvancara
-> Tuner#2 10.03.09 17:31:37: jj, je to ona :-)
17:31:37
10.03.2009
10.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Moc jsem se o GLi nikdy nezajímal, ale myslím, že tohle bude jedna z nich? www.tuningforum.cz/viewto
pic.php?f=20&t...
05:44:35
04.02.2009
04.02.2009
rsvancara
-> jarda.u1 03.02.09 19:28:16: no však až bude zase složená, tak budeme jezdit po srazech :-), pokud mi klapne co plánuji, tak jsem do dvou let zpět na silnici :-D
19:28:16
03.02.2009
03.02.2009
jarda.u1
-> rsvancara: Chtěl bych to někdy vidět na živo
21:26:03
08.10.2008
08.10.2008
rsvancara
-> Nwkt 08.10.08 18:27:59: No vyříznu stěnu s VINem a navařím to do novejch dílů a bude :-D
18:27:59
08.10.2008
08.10.2008
Nwkt
-> rsvancara: Vyvaření nebo svaření nový kastle?
18:23:22
08.10.2008
08.10.2008
rsvancara
-> Tuner#2 08.10.08 12:16:21: Já se s tím párat nebudu :-) ještě pár drobností a můžu si objednat vyvaření :-D
12:16:21
08.10.2008
08.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Ty wole dle poslední fotky to bude nové auto. To je mazec, takhle to vidět na zemi
14:30:13
10.09.2008
10.09.2008
rsvancara
-> Tuner#2 10.09.08 13:26:06: Dik moc. Ted hlavne pekne povarit karoserii a bude to super.
13:26:06
10.09.2008
10.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Hezky pokračuješ, bude to nádherné GLi
07:02:24
10.09.2008
10.09.2008
rsvancara
Cena lamba sond : kupoval jsem dva kousky za 2700,- kc vc. dopravy, clo a celni sluzby vysly na 750,- kc.
13:01:59
03.09.2008
03.09.2008
Toni
-> rsvancara: ahoj, prosím tě kde jsi sehnal ty lambda sondy a kolik stojej? Díky
23:06:13
30.08.2008
30.08.2008
rsvancara
Lambda sondy dorazily, jedna namontována do potrubí, druhá uskladněna, proběhla úprava ECU
12:17:58
26.08.2008
26.08.2008
rsvancara
Dnes jsem nakoupil trochu plechařiny u pana Bizupa :-) Komentář, ty stavíš nové auto ? :-D
20:10:38
25.07.2008
25.07.2008
Petuli
pěkné pěkné!!jen tak dál