Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 19.04.19 22:14 | 392x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix

Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).

Vyroba : 1988-1989

Motor : 742.135 (742.135 Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Aleco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / Pierburg PG 7.21440.51.0
Lambda sonda : NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka : S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi : Renault 7700737572
Snímač otáček motoru : FAE 79026
Snímač teploty motoru : Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 a Molex 03-09-2151

Vůle sacích ventilů : 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů : 0,20 mm

Hodnoty pro emise :

otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-

Barva vozu : Apollo red (8302)

Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka

Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu

Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.515952058442680.10 73741825.100000836714936&a mp;type=1&l=f9e436c732

Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.564057096965509.10 73741826.100000836714936&a mp;type=1&l=1a0c0ebd76

Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy

T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400001320037745.1 073741833.100000836714936& amp;type=1&l=08b56b3e0 f

Dokončené akce :
- auto rozebrano
- bla, bla, bla :-)
- ...
- GO převodovky (Vrba)
- prodloužit povinné ručení z 3 měsíců v roce na provozní sezónu :-D

Aktuálně probíhá :
- GO motoru (zpracovává se) :)

Dlouhodobější plány a cíle :
- udělat si garáž a dílnu
- geometrie
- emise
- STK
- zajet motor a převodovku
- výměna oleje po 5 tisících
- občas se projet a hlídat korozi :-)

Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.

Richard / 135GLi - komentáře:

12:59:52
05.05.2019
Bukaj

-> rsvancara 05.05.19 10:39:08: Jak jsem komentoval na fejsbuku - vidim prvně9
11:09:06
05.05.2019
Tomaso435

-> castrol: ajo 9
11:03:39
05.05.2019
castrol

-> Tomaso435: prasklinu
11:02:33
05.05.2019
Tomaso435

-> rsvancara: a co že tam mám vidět? :D
10:54:29
05.05.2019
Dušan

-> rsvancara: to se nevidi kazdej den
10:39:08
05.05.2019
rsvancara

Tak co? Tak nic.... :)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 05.05.2019 10:39:08
upraveno 1x, naposled 05.05.2019 10:44:11
18:09:45
22.04.2019
rsvancara

-> minno: To je oboje z druhého motoru. Proč někdo montoval šrouby hlavy do silikonu netuším. Ale nic dalšího podmazané nebylo :)

No já zachránil sadu tyček z feldy a dneska jsem to i kontroloval a zdá se to být dobrý...
upraveno 1x, naposled 22.04.2019 18:11:12
13:43:07
21.04.2019
minno

-> rsvancara 20.04.19 05:59:16: To je z toho druhého motora? Aj niekto vie, aký význam má silikón na závite? :)
-> rsvancara 20.04.19 06:01:06: Že boli tyčky opačne by asi až tak nevadilo. Myslím, že je možné použiť aj všetky tyčky hliníkové a funguje to. Či tam nebola nejaká iná anomália. Napríklad nesprávna dĺžka tyčiek - sú dva druhy, rozdiel je cca 2 - 3 mm. Ktoré tyčky sa kde dávali, ti teraz z hlavy nenapíšem. Ale pri stavbe motora som to riešil.
06:01:06
20.04.2019
rsvancara

A tady je důvod, proč se při protáčení sekaly rozvody. Buď žádná vůle na ventilech nebo vadilo to, že tyhle byly na vyfukových a ocelové na sacích (což je přesně opačně) :)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 20.04.2019 06:01:06
05:59:16
20.04.2019
rsvancara

Ještě že jsme ho “trochu” rozdělali, s tímhle nemůžu souhlasit :)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 20.04.2019 05:59:16
05:57:15
14.04.2019
rsvancara

-> Tuner#2: Tady to nechám v sérii (není čas) 1
08:32:22
13.04.2019
Tuner#2

-> rsvancara: co ty sací kanály, to budeš zvětšovat na takový průměr?
03:58:09
23.02.2019
rsvancara

-> ondie: Nojo, chybí mi dvě věci, motor a velká dvougaráž :)
02:54:24
23.02.2019
ondie

-> rsvancara: Ty jo pěkný! Kdyt už to skoro musí bejt :)
Už jen ten motor chybí ?
10:59:36
25.12.2018
rsvancara

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: No už by to mohlo jezdit... :)
16:38:26
19.12.2018
Apple STS Chvojkovice-Brod

Jak by řekl Abrhám..."no tak sláva, zas to budete mít hezký" 3
16:30:13
19.12.2018
rsvancara

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: No já zaúkoloval cca před dvěma měsícema batránka, ať to vyzvedne a zařídím to jinak. Nicméně dnes jsem se dozvěděl, ŽE UŽ SE NA NĚM ZAČALO MAKAT :)
22:15:48
17.12.2018
Apple STS Chvojkovice-Brod

...a nedáš ten motor radši někomu "rychlejšímu"?* 8*
18:26:02
20.12.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod

-> rsvancara: ahaa, tak jsem to špatně pochopil4
18:22:34
20.12.2017
rsvancara

-> minno: Tak třeba se to už naučili nebo to nechám líznout na soustruhu. Zatím tam mám jetý originály (a taky šmajdaj) 3

Hloubjeji to budu řešit, až buď vyletím na STK na brzdách nebo to bude "otravovat" v provozu...
upraveno 1x, naposled 20.12.2017 18:24:50
Extreme Tyres