Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

15:30:00
06.06.2010
DEAtH ROLL
Mooc obdivujem tento tvoj projekt a táto 136 bude isto moooc luxusná, strašne ti fandím4
upraveno 1x, naposled 06.06.2010 15:48:56
15:27:14
06.06.2010
honzula
ne že vzdáš ten projekt jak se tady dočítám
15:11:43
06.06.2010
Mates
-> Péďa17: Já vím,že to není tvoje,ale můžou ti to platit rodiče,když tu nebudeš.Nejhorší je se rozhodnout,já se taky rozhodoval ohledně kol a nakonec jsem do toho šel,ale je to pálka.
upraveno 1x, naposled 06.06.2010 15:12:15
13:14:37
06.06.2010
Péďa17
-> Mates: No uvidim co a jak bude,možná že pujdu makat na slovensko nebo do polska.tak vazne nevim,premyslim nad tim uz 14 dni.kdyby to byla moje garaz tak nereknu,ale bohuzel neni
11:17:56
06.06.2010
Mates
-> Crestik: Na internetu u výrobce Synpo je to tak psané,ale pán co mi ji míchal říkal,že to mohu i použít na normální plech,ale i nemusím,že antikorozní je i barva AKZ.A ten tomu hodně rozumí,takže mu věřím.

Potom jsem se ptal jednoho kluka,co ted kompletně renovuje Mitsubishi L200 a má tím nastříkaný komplet podvozek i kastly ze spodu a přes ní AKZ.Na kastly použil ještě nějakou barvu UBS.
10:44:05
06.06.2010
Crestik
Mates 05.06.10 22:02:56 napsal: Dneska jsme nalakovali komplet opískovanou část karoserie.Základ epoxidová barva EPS620
a vrchní barva PUR AKZ ral 1015,zbytek bude akrylátem odstín 8180.

Makali jsme od rána až do 21:00,jsem uplně vyřízen63

Více je ve fotkách


jen dotaz, není EPS620 jen na lehké kovy a pozink?
08:55:28
06.06.2010
Mates
-> Péďa17: No včera jsme si mákli s tátou,skoro 12hodin.

Doufám,že s tím nechceš seknout,ikdyž nemáš čas???Vždyt ji můžeš dodělat o trochu déle a zaím si sehnat jiné auto na ježdění.

Já myslel,že ji taky nedodělám,ale hodně mi pomohl táta,je to skoro jeho auto 5
08:45:33
06.06.2010
Péďa17
-> Mates: koukám že ti to jde od ruky6 Bohužel mě čeká velké rozhodnutí.Jinak hodně štěstí a nervů při další práci na autě
08:40:03
06.06.2010
Mates
-> honzula: Já tě mám taky v oblíbených,taky to bude pěkná škodna,ikdyž jiný styl.

Do ní se bude celkem investovat dost peněz,vše si píšu,ale lepší by bylo nepsat,když to vidím,tak si říkam že bych měl na nové auto3,ale to je tak většinou,když se staví od základu.
upraveno 1x, naposled 06.06.2010 08:40:56
23:36:39
05.06.2010
honzula
tole musí vydržet když to dalo tolik prace taky to slisim ze je to stara skodovka at se toho zbavim ale mam to jako hracku taky sem ji vyvaroval daval nove dily atd taky mam zatim hodne prace a penez ale takhle odstrojene sem to nemel!!!!!mam te v oblibenych budu to sledovat dal
23:02:07
05.06.2010
Mates
-> minno: Tak to bývá,člověk si stále něco najde na zdokonalení.

Já když jsem dělal hudbu a dokončil jsem ji,tak jsem hned hledal co jiného dělat,tak mi přeskočilo v hlavě a pustil jsem se do ní.Hudba tam nakonec nebude,protože jsem změnil plány a ted leží v garáži.

Ale nikdy víc už to nechci vidět,nečekal jsem,že na tom strávím tolika času.3

Už jsem měl někdy tendenci s tím seknout.Poslouchat pořád ty keci vždyť je to jen stará škodovka.To mě tak vytáčelo.
22:53:58
05.06.2010
minno
-> Mates: aha, vďaka za ozrejmenie.

Ináč to som si aj ja tak stále hovoril: teraz už len to, už len to, to najhoršie už mám za sebou, teraz to už pôjde rýchlo, už len tamto......a stále nie a nie sa dorobiť3
22:39:39
05.06.2010
Mates
-> honzula: Dík,hlavně aby to něco vydržero,když se s tím tak dělám a hlavně to nenabourat.



Největší kus práce je za námi(ještě nalakovat kufr interier a motorový prostor) a pak už to bude na lakýrovi,čalouníkovi.Po nich už se bude skládat,ale nejhorší bude elektrika3.
upraveno 1x, naposled 05.06.2010 22:40:09
22:30:22
05.06.2010
honzula
drzím palce s renovaci a upravou bude to uplne jak nové auto
22:24:20
05.06.2010
Mates
-> minno:

Dík,od tebe mě to těší,máš krásně zrenovovanou škodovku4 .

dávali jsem vrchní barvu zhruba po 2 hodinách,protože než se celé auto stříklo tak to trvalo.

Tahle barva se muže lakovat mokrá do mokrého.

Kdybych to lakoval až cca za 5 dní,tak tu základní barvu musím zdrsnit a to by se mi na spodku auta nechtělo.Kufr a vnitřek pujde krásně zdrsnit abych to nalakoval akrylátem.4
22:11:33
05.06.2010
minno
-> Mates: vyzerá to super. a to ste dávali základ a hneď na to aj vrch?
22:02:56
05.06.2010
Mates
Dneska jsme nalakovali komplet opískovanou část karoserie.Základ epoxidová barva EPS620

a vrchní barva PUR AKZ ral 1015,zbytek bude akrylátem odstín 8180.



Makali jsme od rána až do 21:00,jsem uplně vyřízen63



Více je ve fotkách
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 05.06.2010 22:02:56
upraveno 1x, naposled 05.06.2010 22:04:03
07:39:59
29.05.2010
Mates
-> jarda.u1: Protože jsem nechtěl,aby byl všude písek,ale stejně si našel cestu.Bude se dávat nová,takže to je jedno jestli se poníčila.
upraveno 1x, naposled 29.05.2010 08:31:56
18:32:27
28.05.2010
jarda.u1
-> Mates: a proc jsi nesundal stropnici?
18:16:06
28.05.2010
Mates
-> jarda.u1: Jo když už tak od základu,ale ted musí být hezky abych to nastříkal.

Ty kapsy jsou zdravé,to co tam je vařené,tak to je menší výztuha z 2mm plechu.Vyztuženy mám i držáky tlumičů v kufru,když tam bude tvrdší podvozek,aby to něco vydrželo.A pár dalších výztuh. 1
Extreme Tyres