Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

18:11:02
17.06.2010
Mates
-> Tuner#2: Tak člověk se chybama učí a ted už je to stejně jedno,předělat to nejde kvůli komaxitu.
18:08:19
17.06.2010
Mates
->AllDíky

-> minno: Ted to skládá většinou táta,když jsem v práci.Nápravy jsem měl už od Vánoc hotové,tak to jde celkem rychle.



-> hany: Dík 4 .Chci aby byla hotová příští rok na jaře,ale musí jít vše podle plánu,aby se v zimě skládalo.



-> RajCZeksmi: Už možná vyjede těd o víkendu,ale jen na chvilku musím ji vyčistit a mít místo na lakování blatníků,čel a převodovky.

Jezdila tady taky ta modrá s mangelsy,ale nevím jestli ji má ještě,ale podvozek byl v hrozném stavu co jsem slyšel.Takže možná bude nejhezčí v okolí,ale já to dělám,aby se hlavně líbila mě5.

Klidně se někdy o víkendu zastav
18:02:20
17.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 17.06.10 17:56:48: To neděláš dobře Bohumile 1 Zmenší se tím přenos rázů a takové to jemné klepání/chvění při přejezdu děr.
17:56:48
17.06.2010
Mates
-> Petrson: Díky.Vím že nemám vyztužené řízení,nechtěl jsem to vyztužovat,stačí mi origo držáky.
00:39:42
17.06.2010
RajCZeksmi
teda Martine, až tohle vyjede, tak to bude nejhezčí škodovka v celém okolí4 máš to moc pěkné4 budu tiše závidět3
21:48:11
16.06.2010
hany
paráda pane 1 jen tak dál a zbudu jen já kdo to nebude mít hotový 3
21:48:00
16.06.2010
minno
-> Mates: ty si sa do toho teda poriadne obul9 157
21:35:14
16.06.2010
Petrson
-> Mates: Nechci bejt rejpavej ale aby jsi měl L/A nápravu, tak ti schází výztuhy řízení.4 Ale jinak mooc pěkná práce, jen tak dál.6 6
21:22:24
16.06.2010
Mates
Přidal jsem pár fotek a udělal popis,zatím neúplný5
upraveno 1x, naposled 16.06.2010 21:22:41
20:26:50
15.06.2010
Mates
-> Petr - Rapid 135: Dík,mám tě v oblíbených,ale ani nevím,že je to stejný odstín barvy.

Tu barvu už jsem měl hodně dlouho v hlavě,ještě než jsem se do ní pustil a chtěl jsem takový odstín na hudbě,ale nakonec tam byla zlatá.

Taky máš hezkého rapida4
20:18:55
15.06.2010
Petr - Rapid 135
Chválim, zatim moc pěkná práce 4 Jen tu barvu podvozku jsem už někde viděl a nevim kde 3
10:11:08
08.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 07.06.10 18:52:06: Ale kdepak 42 Jinak výběr barvy je super po zkušenostech s dvousložkouvou základovkou bych už do syntetické nešel ani náhodou. Fakt krásné to máš.
upraveno 1x, naposled 08.06.2010 10:11:22
18:52:30
07.06.2010
Mates
-> Tichy Radek: Děkuji tvuj projekt taky sleduji
18:52:06
07.06.2010
Mates
-> Tuner#2: Děkuji za pochvalu,tátovi jsem vyřídil.Tady na virtu je víc hezkých aut a myslím si nejhezčí(do detailu propracovanou) škodovku máš ty.



Je to dvousložková barva.Stříkal jsem to normální pistolí na lakování s tryskou 1,3mm.
12:17:22
07.06.2010
Tichy Radek
-> Mates: paráda 156 , jen tak dál 4
22:56:20
06.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Teda pane smekám... Z naprosto hrozného tuzingu (první fota) se stává jedno z nejlepší aut na virtu. Pozdravuj tátu a obdivuju že máte takový elán a jdete do toho naplno. To jsou dvousložkové barvy čím to stříkáte?
15:47:54
06.06.2010
DEAtH ROLL
Jaj :D pismenko ušlo ale to nič nemení na tom že tvojmu projektu moc fandím .)
15:42:58
06.06.2010
Mates
-> DEAtH ROLL: Dík za obdiv.Já nemám rapida,ale to je jedno a tátovo je 120ls s motorem 781.135.
15:39:35
06.06.2010
Mates
-> honzula: Teď když už je to takhle rozdělané a mám v tom hodně pěněz s tím neseknu,dokončím to.

Snad vyjedu příští rok v tuhle dobu.
Extreme Tyres