Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 17.10.20 18:59 | 520x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje

Karoserie:

-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem

-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

Přední náprava:

-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 9 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-nové řízení
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči

Zadní náprava:

-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči

Interier:

-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu

Exterier:

-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem

Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200, bez duší nafoukané dusíkem
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13

Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500

Zadní brzdy:
Nové bubny a Beral obložení

Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči

Motor:

Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-Weber 32/36 DGV 1st. 140/170 2st. 150/165, difuzory 26/27
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-sací potrubí zvětšené 28.5 mm by Vena136 a výhřev sání
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedéné do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej 10w60 Millers Oil
-svíčky Bosch Platinum FR6DP
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan

-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou

-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg

Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

02:46:50
21.10.2020
Mates
-> Tuner#2 20.10.20 18:39:11: ano od Kalouska, kvalitní práce 5
18:39:11
20.10.2020
Tuner#2
-> Mates 20.10.20 15:07:24: od koho? Kalousek?
15:07:24
20.10.2020
Mates
Včera přišel balíček
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 20.10.2020 15:07:24
08:05:46
18.10.2020
Shader
-> Mates: To jste mě chlapi zase potěšili 3 , podívám se na to. Snad budou ještě někde k sehnáni 5
03:45:36
18.10.2020
Mates
-> Shader: jak píše Honza dej tam kyvkove4. Jinak ten předek je už dost nízko, ale mám hlavně levou stranu, ta pravá je skoro jako zadek, budu dělat podložky.
20:03:01
17.10.2020
Shader
-> Tuner#2: Přiznávám, má to pár much 3 Snad přes zimu vše vyřeším.
19:43:29
17.10.2020
Tuner#2
-> Shader 17.10.20 17:48:39: Oba dva závity? To je holý nesmysl. Při tuhosti 80kN musíš být zákonitě neustále na dorazu a navíc náprava a ramena jsou v takovém postavení, že každé propružení znamená velkou změnu geometrie. Už jsem tě to psal, že to máš strašně padlé na předek, to nemůže rozumně fungovat 4 A zadek máš lepší dát z kyvky než to bláto ze speedpra. Ty zadní jsou jen kratší vlečkové, takže 21kN.
19:14:12
17.10.2020
Shader
-> Mates: Na předku mám r14 s pneu 195/45, takže je to hodně nízko. Pravdou je, že přední čelo občas něco lízne 3
18:51:26
17.10.2020
Mates
-> Shader: 9 , to kdybych uřízl, tak asi čelem beru zem , 13ti palcová kola jsou znát, už tak jsem párkrát poničil předek 8. Nejvíc to schytal, když nevydrželo tažné a auto sjelo z odtahovky, naštěstí jsem plechy narovnal ,ale lak je poškozen 7
upraveno 2x, naposled 17.10.2020 18:53:31
17:48:39
17.10.2020
Shader
-> Mates: Jo taky je mám a oba závity řízlé 3 ... takže 180-190? 3 . Mám trošku odsazené tlumiče. Ale u tak radikálního snížení, chystám přes zimu opatření 3 . Nerad bych ty tlumiče odkouřil 3. Jinak vzadu jsem zkoušel pružiny Kalmar 300mm, ale to už je extrém, nyní tam mám speepdro 370mm, tuším.
17:35:46
17.10.2020
Mates
-> Tuner#2: JJ asi si to nějak sedlo, nic jsem neřezal, to bych asi už ležel úplně na zemi3 . Po výměně pružin, jsem to neověřil, chybami se člověk učí1
17:25:45
17.10.2020
Tuner#2
-> Mates 17.10.20 17:09:37: Jinak tlumič nesmí chodit na doraz u žádné pružiny, to je o konstrukci dorazu a je třeba si to ověřit bez pružiny. Proto já má těla tlumičů na zakázku kratší.
17:24:18
17.10.2020
Tuner#2
-> Mates 17.10.20 17:09:37: To si toho takhle sedlo bez řezání?
17:09:37
17.10.2020
Mates
-> Shader: Předek mám od Honzy asi 220mm možná trochu mín a zadek kyvka. Ty máš taky ty od Honzy? Pokud jo raději si zjisti jakou délku chodu mají tlumiče, mě po chvilce odešly, byly úplně nadoraz, musel jsem udělat domky4
15:25:53
17.10.2020
Shader
-> Mates: Jaké délky pružin máš předek/zadek?
18:48:39
16.10.2020
Mates
-> Tuner#2: jsou to fotky ze srpna4
-> T: zadek je akorát,níž už bych nekde mohl vzít příčku 1, jak píše Honza předek je níž, hlavně si sedla ridicova strana, nj pořád jezdím sám 3. Doraz je cca 2cm od plechu a na druhé straně asi 5cm. Musím udělat podložky na pružiny.
-> Shader: Koukal jsem na to a asi malinko sakne, uvidíme až bude venku víko.
12:56:12
16.10.2020
Tuner#2
-> T 16.10.20 12:02:38: malá kola, tak to klame. Spíše ten předek je už moc nízko, takhle to už moc nefunguje.
12:02:38
16.10.2020
Není ten zadek nějak vysoko?
10:52:08
16.10.2020
Shader
-> Mates: K tomu guferu, mě to taky jde přes náhon.
10:45:30
16.10.2020
Tuner#2
-> Mates: Byl jsi jezdit? 4
Extreme Tyres
Čt 31.12. Silvestrovská AOS | pá 12.06.2020 - so 01.05. 15. COVID-19 SRAZ MORAVSKÝ K.. | další akce...