Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

09:19:52
20.06.2010
Mates
-> hany: Mě to taky nebavilo,když auto ještě nebylo po opískování,ale ted se to hodně pohlo a zachvilku člověk nebude mít co dělat .



Hany ještě se tě chci zeptat,jaké tam máš pružiny(délku) a domky.Já tam dal od sakyho délka myslím 390mm a domky kyvkové a zatím je to celkem koza8 ,ale je to bez motoru,převodovky,skel atd.,tak snad si to sedne.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 20.06.2010 09:19:52
upraveno 1x, naposled 20.06.2010 09:20:59
09:08:07
20.06.2010
hany
-> Mates: jenže mě to už nebaví jak se to vleče 3 stále něco neni
08:45:48
20.06.2010
Mates
-> hany: Na tebe nemám to je pravda1 a asi nikdo jiný zde na virtu to tak dlouho neměl a nemá rozdělané jako ty,alespon tam budeš mít vše co chceš a nebudeš ji hned zase rozebírat.

Já jsem to chtěl do dvou let mít hotové,tak snad to vyjde.



-> honzula: Docela hodně lidí zde na virtu dělá auto od základu.
08:10:10
20.06.2010
hany
-> Mates: ale i tak... na mejch 5 let nemáš 3 a to to stále neni a nebude 8
22:33:15
19.06.2010
honzula
máš můj obdiv kdyby bylo více lidí ktěří to takhle udělaj od základu mám to v plánu s tou stovkou.
20:22:56
19.06.2010
Mates
-> honzula: Vrchní bude Červená Rally (8180),snad už bude koncem srpna.

Teď v týdnu budu lakovat motorový prostor a plechařinu AKZtem
20:09:31
19.06.2010
honzula
dobře postupuješ a jaká bude vrchní barva
08:56:07
19.06.2010
Mates
-> hany: Za týden to hotové nebude 3.Do lakovny se asi poveze začátkem července a potom skládání a nejhorší bude elektrika u ní strávím věčnost3.
upraveno 1x, naposled 19.06.2010 08:56:39
21:31:42
18.06.2010
hany
ještě týden a jsem opravdu jedinej kdo to nemá daný dokupy 3
17:05:43
18.06.2010
Mates
-> marrw: Díky4 .

Nemyslím si,že by Honza(Tuner#2) měl konkurenci,má ji o hodně hezčí.Já mám třeba lakovanej podvozek,ale on má zas jiný věci,které já tam nemám a ani tam nebudou a hlavně vše má propracované do detailu a ladímu to k sobě.



-> jarda.u1: Snad něco vydrží,ikdyž toho asi stejně moc nenajezdím.

Mám je z Plzně a když jsem se jich ptal,jestli je už někdo reklamoval,tak říkali že zatím žádný s nimi problém nebyl.Viděl jsem ty tvoje jak byly hodně vyhřáté.
upraveno 1x, naposled 18.06.2010 20:15:34
09:15:03
18.06.2010
jarda.u1
-> Mates: doufam,ze te nezklamou ty druhovyrobni bubny.Ja je mel a reklamoval je 2x a nakonec mi radsi vratili penize.Jinak hezky pokracujes 4
09:05:21
18.06.2010
marrw - zrušená registrace
-> Mates: cus, tak to je masakr, moc pekna prace uz ted je videt, ze to bude opravdu libova kara. Vypada to, ze zlutka od Tuner#2 (ta se mi libi asi nejvic tady na virtu) bude mit poradnyho konkurenta 5 Doufam ze se nekdy dostanu na tu svoji skudku, uz ma na to nejvyssi cas 6
upraveno 6x, naposled 18.06.2010 09:20:28
18:34:35
17.06.2010
Mates
-> Tuner#2: Možná že až budeš dělat třeba další sérii pružin,tak si taky objednám.4

Pružiny mám od sakyho,ale mám ty tlumiče GAZ,tak to nastavím,aby to bylo trochu tvrdší5
18:14:36
17.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Jasný, na tohle je Alkyton zlatej, vybrousil jsem a zavařil co jsem potřeboval v průběhu a nic nepoznáš. Každopádně tragédie to není a se Sakyho pružinama jsem taky jezdil bez výztuh a předělával to až s novýma pružinama a odklonama.4
18:11:02
17.06.2010
Mates
-> Tuner#2: Tak člověk se chybama učí a ted už je to stejně jedno,předělat to nejde kvůli komaxitu.
18:08:19
17.06.2010
Mates
->AllDíky

-> minno: Ted to skládá většinou táta,když jsem v práci.Nápravy jsem měl už od Vánoc hotové,tak to jde celkem rychle.



-> hany: Dík 4 .Chci aby byla hotová příští rok na jaře,ale musí jít vše podle plánu,aby se v zimě skládalo.



-> RajCZeksmi: Už možná vyjede těd o víkendu,ale jen na chvilku musím ji vyčistit a mít místo na lakování blatníků,čel a převodovky.

Jezdila tady taky ta modrá s mangelsy,ale nevím jestli ji má ještě,ale podvozek byl v hrozném stavu co jsem slyšel.Takže možná bude nejhezčí v okolí,ale já to dělám,aby se hlavně líbila mě5.

Klidně se někdy o víkendu zastav
18:02:20
17.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 17.06.10 17:56:48: To neděláš dobře Bohumile 1 Zmenší se tím přenos rázů a takové to jemné klepání/chvění při přejezdu děr.
17:56:48
17.06.2010
Mates
-> Petrson: Díky.Vím že nemám vyztužené řízení,nechtěl jsem to vyztužovat,stačí mi origo držáky.
00:39:42
17.06.2010
RajCZeksmi
teda Martine, až tohle vyjede, tak to bude nejhezčí škodovka v celém okolí4 máš to moc pěkné4 budu tiše závidět3
21:48:11
16.06.2010
hany
paráda pane 1 jen tak dál a zbudu jen já kdo to nebude mít hotový 3
Extreme Tyres