Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

17:22:16
23.04.2011
hany
-> Mates: chlape... teď ti ale nezbývá nic než počkat 10
18:18:49
22.04.2011
Mates
Jak jsem čekal,nezastavil se ani nedal vědět.Musel jsem se ozvat a zase výmluvy,že je v německu,zajímalo by mě jestli to je pravda.

Už na to nemám nervy.
08:38:55
22.04.2011
Mates
-> Norton: -> Péďa17: -> hany: díky všem,snad se nebude vymlouvat a přijede.
22:29:37
21.04.2011
Péďa17
-> Mates: držim ti palce…1
21:56:16
21.04.2011
Norton
-> Mates: budeme cakat kuk u hanyho co sa stalo mne dnes... aj ja budem zajtra informovat :o(
21:51:41
21.04.2011
hany
-> Mates: držim ti palce... 1
20:50:46
21.04.2011
Mates
-> hany: Dneska jsem ho potkal,ale vezl díly a já jel pryč.Zítra se staví,ale radost neměl.Říkám mu že je to žívé.On,to je divné jestli to není tím,že to bylo ve studené a vlhké garáži.

Ptal jsem se ho jestli se to dá ještě ozářit,prý ne.

Říkám mu kdy to vyleští a on že to je jedno,že se tomu nic nestane,ale asi neviděl,jak se vlastně ta barva chová.

Ukazoval mi nárazník,ten lakoval ráno a odpoledne u ž leštil.

Zítra napíšu,jak to dopadlo.
19:36:49
21.04.2011
hany
-> Mates: tak už dorazil?? 4
09:09:30
21.04.2011
Norton
-> Mates: 3 3 3 3 mno pekne :oD thak sa ukaze casom ale hlavne ich musime najprv dokoncit stretnut sa potom uz neni problem 3 3 3 3
17:35:19
20.04.2011
Mates
-> Norton: No uvidím,přeci jen je to daleko.Mám to celkem přes 500km.Možná na podvalu,abych cestou tam nenazbíral body3.
upraveno 2x, naposled 20.04.2011 18:32:45
10:45:41
20.04.2011
Norton
-> Mates: tak ale do ceska ja hej doksy podzim uz musim dojst :o)
08:45:38
20.04.2011
Mates
-> Norton: Nevím jestli se někdy potkáme, na slovensko nejezdím.
08:08:29
20.04.2011
Norton
-> Mates: jj neboj urcite pekne pojde aj tvoja kraska.... uz sa na nu tesim..... dofam ze ju raz stretnem aj realne :o)
17:57:21
19.04.2011
Mates
-> Norton: Taky jsem dal videa,ale o proti tvému motoru je to slabota.Nádherně si bručí2.

Snad se brzy taky dočkám fábky.
12:05:53
19.04.2011
Norton
-> Mates: thak po dvoch rokoch vcera som aj ja nastartoval moju bol to krasny pocit mam aj videa ked chces kukni si ju :o)dnes odvzdusnim brzdy a dufam ze sa aj povozim :o)
19:58:57
13.04.2011
Mates
-> Lubes: -> Michal3119: díky

-> Péďa17: Asi až odpoledne,startovat to budu až po obědě,aby sousedi neměli řeči 3.Klidně se stav.
19:09:48
13.04.2011
Péďa17
-> Mates: Ahoj,v kolik tam zítra budeš?že by jsem se stavil
18:51:53
13.04.2011
Michal3119
Nádhera.
18:34:28
13.04.2011
Lubes - zrušená registrace
-> Mates: perfektne napreduješ 4 9
18:26:45
13.04.2011
Mates
Po dlouhé době jsem ji dneska nastartoval a byl to nádherný okamžik i zvouček.Už se těším na lidi,jak se budou ohlížet1.
upraveno 1x, naposled 14.04.2011 17:59:28
Extreme Tyres