Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

20:45:29
11.05.2011
castrol
-> Péďa17: -> Mates: a sakra a ja ze bude nejaka pekna zostava no skoda
20:42:09
11.05.2011
Mates
-> castrol: rádio nebude,budu poslouchat chod motoru.
20:41:48
11.05.2011
Péďa17
-> castrol: audio nebude co vím
20:40:37
11.05.2011
castrol
-> Mates: a kam das radio ?
20:38:37
11.05.2011
Mates
-> Fiatak:
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 11.05.2011 20:38:37
20:33:33
11.05.2011
Fiatak
nemohol by si hodiť fotku riadiacej paky z dialky zblizsia a kulisu?
18:18:14
03.05.2011
Mates
Práce na škodně zatím přerušena,dělá se na motoru u Octavie.

Turbo na opravu,nové žhavičky a možná i startér.V sání od EGR ventilu 3mm vrstva humusu,asi zapeklý olej,ale turbo se nezdá že žere olej,tak nevím co to je.

Zlatá škodna,tam takový problém není a přístup je 100x lepší.



-> hany: Zkroutit se to může a ryskovat to nebudu
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 03.05.2011 18:18:14
upraveno 2x, naposled 03.05.2011 18:21:43
19:46:18
02.05.2011
hany
-> Mates: při sto stupních moc věcí neteče 4 leda tak voda se vaří
09:07:21
02.05.2011
Mates
-> hany: Snad jo,ale stejně každý kdo to viděl,tak mi povídal,že tam je asi málo tvrdidla.Snad to vyzraje v boxu,ale max na 60°C ne jak on říkal 100°C,ty věci by se mi roztavily a mohl bych začít od znovu.
21:02:54
01.05.2011
hany
-> Mates: super zpráva s tim lakem 1
upraveno 1x, naposled 01.05.2011 21:03:10
17:19:17
30.04.2011
Mates
-> castrol: díky 5
17:16:37
30.04.2011
castrol
-> Mates: sanka dole sefe 1
12:31:33
30.04.2011
Mates
-> Norton: to máš pravdu,do ted to tlačil jeden kůn3.Doufám že jich pak bude alespon 70.
09:12:02
30.04.2011
Norton
-> Mates: tak stale to je lepsie ako bez nicoho :o)
20:14:35
26.04.2011
Mates
-> Norton: Dneska jsem psal jednomu na fábku s údajě najeto 30tkm,tak uvidíme.

Asi mi nezbyde než ze začátku jezdit s náhradním.
21:53:37
25.04.2011
Norton
-> Mates: jaj ja ze uz to mas :o( hm thak drzim palce
21:51:29
25.04.2011
Mates
-> Péďa17: snad ano,pokud ne,tak ho asi 121

-> Norton: Tenhle je náhradní.Scháním fábii 1.4 8v s málo km na stavbu do druhého bloku.
21:36:59
25.04.2011
Péďa17
-> Mates: tak to je dobrá zpráva s lakem.
20:58:18
25.04.2011
Norton
-> Mates: co je z motorom?
16:01:22
25.04.2011
Mates
-> hany: Nakonec se zastavil, v sobotu a o malinko mi zvednul náladu to co nejdřív dodělat,tak se na to vrhnu.

Říkal,že to je v pohodě,že by to mělo dozrát.Nějaké škrábanečky rozleští i ty dveře.Dá to do boxu aby to ještě proschlo.

Akorát co mě štve,že mi říkal,že je to vodou ředitelná,co si myslím že asi je,proto je trochu měkkčí.Ale když jsem se ho ptal,tak řekne to je klasika.

V týdnu se na ní vrhnu at se pohnu,akorát mě štve ten motor.
upraveno 1x, naposled 02.05.2011 09:03:40
Extreme Tyres