Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

12:46:11
24.05.2011
Mates
-> CHLUP: dík

-> Norton: Jo už se to konečně rýsuje,ještě asi pár detailů.

Jak jsi na tom ty,už máš nějaké fotky??Nemohu se dočkat na barvu.
upraveno 1x, naposled 24.05.2011 12:46:54
12:03:04
24.05.2011
Norton
-> Mates: mno konecne pekne pokracujes :o)
08:51:57
24.05.2011
CHLUP
Klobouk dolů chlape fakt bomba 10
21:41:45
23.05.2011
Mates
-> Eidy: Někdy se taky budu chtít svést svižneji,ale až bude lepší motor.Měl jsem skoro nové dvě pneumatiky,tak jsem sehnal další dvě nové a zatím to tak nechám.Jak jsem psal nejsou peníze,ale třeba zas budou a seženu kvalitní a s jiným rozměrem.

Do octavie,dám určo čip,s tím jezdím skoro každý den,tak tam se to užije.Ze škodnou budu jezdit jen o víkendu a v pěkném počasí,tak toho moc nenajedu.
21:41:01
23.05.2011
-> Eidy: : nojo toho se taky bojím 10 ale 10 let bych taky bral....8
21:35:01
23.05.2011
Eidy
-> T: Tak to se určitě pustím. Do smrti to v tomhle stavu nevydrží. Už tam frčej malý puchejře. 10
21:33:20
23.05.2011
-> Mates: : OK 4



-> Eidy: : tak uvidíš, třeba se pustíš do téhle a od základu,ale já bych nic neměnil na Tvém autě 4
21:32:53
23.05.2011
Eidy
-> Mates: Tak to bych se vyprdnul na čip a koupil pořádný gumy. Jako neříkám, že s tím musíš lítat bokem. Ale ten podvozek nevynikne. A zrovna tyhle Barumky bych snad nedal ani na trakař. Ale pokud plánuješ s autem jezdit kloboukovsky a užívat si krajiny, pak není o čem.4
21:30:16
23.05.2011
Eidy
-> T: Tak já ze Kóču rozhodně nestydím, ba naopak. Ale říkám, že to jde udělat ještě líp. A jinou kastli teda dávat rozhodně nebudu. To už by bylo jiný auto.
21:29:41
23.05.2011
Mates
-> T: Možná se někde setkáme na nějakém srazu,tak pak ji můžeš omrknout a já tvé.

-> Eidy: Já to až zas do detailů nemám,možná že mám o proti tobě udělaný podvozek v barvě,ale ty máš hlavně jiné parametry co do výkonu,tak i podvozek a pneu,to je jiná úroveň.

Pneu tam zatím budou Barum Brilantis a Brilant,vím že to není moc kvalitní,ale stejně asi s ní moc nenajezdím a bokem s ní určo jezdit nebudu3,to bych se s ní mohl hned rozloučit.

Možná někdy v budoucnu pořídím jiný kola i s pneu,ale ted chci ještě nechat nachipovat octavii a momentálně jsem bez práce,tak peníze dochází.
upraveno 3x, naposled 23.05.2011 21:34:53
21:25:49
23.05.2011
-> Eidy: : pak mam taky co dělat...štětec v kufru a motoru,tlumex na spodku a olej se taky najde 8 3

ale máš ho zase už 10 let pokud se nepletu, tak na karoserii jendou dojde čas, teď to dovedeš k dokonalosti technicky a třeba za 5 let se najde nějaká pěkná kastle a to už na to bude nárok...nikdo nepostaví auto napoprvé dokonalé, to zjišťuje časem ty mouchy přeci 4

a jinak myslím, že zrovna ty se za auto stydět nemusíš rozhodně 4
21:14:17
23.05.2011
Eidy
-> T: No co, spodek mám natlumexovanej (fuj), motorovej prostor naštětcovanej (fuj), kufr taky a všude z toho teče olej.

A navíc jak jsem ty úpravy dělal postupně na jezdícím autě, tak nejsou úplně perfektní. Aspoň teda zpracování. A ty trubky pod autem? Taky děs. Musím to udělat krásný z hliníku.
upraveno 1x, naposled 23.05.2011 21:15:29
21:11:44
23.05.2011
-> Eidy: : co to povídáš? 4 131
21:09:32
23.05.2011
Eidy
-> Mates: Počkej až se poprvé projedeš a až odladíš mušky. To bude perfektní pocit. Věř mi.

Perfektně si s ní hraješ a jdeš do detailů. Kéž bych já měl Kóču takhle dotaženou.

Edit: Nevím teda, jaký gumy plánuješ, ale hlavně to s nima nezabij. Máš slušný tlumiče, tak tam obuj nějaký Yokohamky nebo tak a bude to hezky poslouchat.
upraveno 1x, naposled 23.05.2011 21:12:55
20:59:23
23.05.2011
-> Mates: : proto jsem ji tam cpal co nejmíň 40 tak uvidíme,až ti to někde obhlídnu ve skutečnosti 4
20:49:03
23.05.2011
Mates
-> Mates: Moc se nesměj,nebo tě nikdy nesvezu pokud to tedy někdy pojede.3

Měl jsem s tím seknout jako ty a měl bych po starostech,jenže mám k ní pouto je po dědovi,tak si říkám než ji dát do šrotu,tak ji uděláme nový kabát,ale nějak se to na 100% nepovedlo.

Jinak pokud budeš mít čas třeba v týdnu tak se stav,krom pátku.Pujdu do města na dny.
upraveno 1x, naposled 23.05.2011 20:49:44
20:45:45
23.05.2011
Péďa17
-> Mates: 3
20:44:37
23.05.2011
Mates
-> T: Dík,ale nevím jestli je až zas tak hezké,objevuji čím dál víc vad po lakýrovy a i dost viditelné.

Někdy už si říkám,že jsem se do toho pustil a nekoupil jsem si raději jiné auto na blbnutí.

Jinak dneska jsem si udělal alespon radost,už mi fungují el.okna,těch jsem se bál nejvíc.Elektrika ta je nejhorší.
upraveno 1x, naposled 23.05.2011 20:45:48
20:32:49
23.05.2011
-> Mates: : už to začíná připomínat auto...a hezké auto 4
07:07:50
21.05.2011
Eidy
-> Mates: Jo tak s lakýrníkama mám vlastní zkušenosti a i když byl některej profík, tak byl stejně trochu natvrdlej. Lakování Kóči je kapitola sama pro sebe a naposled, když jsem nechával lakovat kapoty (u někoho jinýho) tak mu říkám "Chci to lehký a je to dobrá práce, stačí to jenom plničem a netřeba to kitovat." On to vzal doslova a nechal mi tam několik dírek po bublinách. Naštěstí jsou na hraně, že nejsou skoro vidět.
Extreme Tyres