skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
20:59:23
23.05.2011
23.05.2011
T
-> Mates: : proto jsem ji tam cpal co nejmíň tak uvidíme,až ti to někde obhlídnu ve skutečnosti
20:49:03
23.05.2011
23.05.2011
Mates
-> Mates: Moc se nesměj,nebo tě nikdy nesvezu pokud to tedy někdy pojede.
Měl jsem s tím seknout jako ty a měl bych po starostech,jenže mám k ní pouto je po dědovi,tak si říkám než ji dát do šrotu,tak ji uděláme nový kabát,ale nějak se to na 100% nepovedlo.
Jinak pokud budeš mít čas třeba v týdnu tak se stav,krom pátku.Pujdu do města na dny.
Měl jsem s tím seknout jako ty a měl bych po starostech,jenže mám k ní pouto je po dědovi,tak si říkám než ji dát do šrotu,tak ji uděláme nový kabát,ale nějak se to na 100% nepovedlo.
Jinak pokud budeš mít čas třeba v týdnu tak se stav,krom pátku.Pujdu do města na dny.
20:45:45
23.05.2011
23.05.2011
Péďa17
-> Mates:
20:44:37
23.05.2011
23.05.2011
Mates
-> T: Dík,ale nevím jestli je až zas tak hezké,objevuji čím dál víc vad po lakýrovy a i dost viditelné.
Někdy už si říkám,že jsem se do toho pustil a nekoupil jsem si raději jiné auto na blbnutí.
Jinak dneska jsem si udělal alespon radost,už mi fungují el.okna,těch jsem se bál nejvíc.Elektrika ta je nejhorší.
Někdy už si říkám,že jsem se do toho pustil a nekoupil jsem si raději jiné auto na blbnutí.
Jinak dneska jsem si udělal alespon radost,už mi fungují el.okna,těch jsem se bál nejvíc.Elektrika ta je nejhorší.
20:32:49
23.05.2011
23.05.2011
T
-> Mates: : už to začíná připomínat auto...a hezké auto
07:07:50
21.05.2011
21.05.2011
Eidy
-> Mates: Jo tak s lakýrníkama mám vlastní zkušenosti a i když byl některej profík, tak byl stejně trochu natvrdlej. Lakování Kóči je kapitola sama pro sebe a naposled, když jsem nechával lakovat kapoty (u někoho jinýho) tak mu říkám "Chci to lehký a je to dobrá práce, stačí to jenom plničem a netřeba to kitovat." On to vzal doslova a nechal mi tam několik dírek po bublinách. Naštěstí jsou na hraně, že nejsou skoro vidět.
01:09:31
21.05.2011
21.05.2011
Mates
Dneska jsme nasazovali dveře,přední pasujou nádherně.Zadní nejdou pořádně na panty,před lakováním pasovaly.Musím si s tím poradit.
Lakýra mě dost už se*e,zadní pravé dveře maj jiný odstín,tak bude muset přelakovat a ještě kus hrany na lemu překitovat,je tam mezera mezi vraty a lemem,hlavně že jsem mu to říkal a měl to nádherně spasované a on je hned sundá.
Jsem už z toho na prášky .
Během víkendu dám foto
Lakýra mě dost už se*e,zadní pravé dveře maj jiný odstín,tak bude muset přelakovat a ještě kus hrany na lemu překitovat,je tam mezera mezi vraty a lemem,hlavně že jsem mu to říkal a měl to nádherně spasované a on je hned sundá.
Jsem už z toho na prášky .
Během víkendu dám foto
16:43:45
12.05.2011
12.05.2011
Mates
-> Athlonek: Parádní fotka EGR ventilu,to ten motor si musel chroupat.Z intercoleru tam ani nemohl moc proudit vzduch.Jám měl cca 3mm nános v sacím potrubí a něco i v EGR ventilu.
Jinak už je v provozu a paráda,šlape nádherně,ale dám ještě chip.Ještě jsem udělal žebrování do podběhu od intercoleru.
-> hany: Lak je asi pořád stejný,uvidíme až po boxu.
-> Radek Retro eLeSo: No mezi těma reprakama,to bylo bomba .Snad někdy,třeba jestli jezdíš i Blatnou,Plasy nebo možná Želiv a Doksy.Uvidíme.
Rád bych se chtěl i setkat s Hanym,Nortonem.
Jinak už je v provozu a paráda,šlape nádherně,ale dám ještě chip.Ještě jsem udělal žebrování do podběhu od intercoleru.
-> hany: Lak je asi pořád stejný,uvidíme až po boxu.
-> Radek Retro eLeSo: No mezi těma reprakama,to bylo bomba .Snad někdy,třeba jestli jezdíš i Blatnou,Plasy nebo možná Želiv a Doksy.Uvidíme.
Rád bych se chtěl i setkat s Hanym,Nortonem.
21:59:54
11.05.2011
11.05.2011
Radek Retro eLeSo
pěkně pokračuješ,snad se brzo někde potkáme a dáme delší pokec než mezi reprákama
21:32:00
11.05.2011
11.05.2011
hany
-> Mates: parádní.. co lak?? už dobrý?
21:16:05
11.05.2011
11.05.2011
Athlonek
21:05:02
11.05.2011
11.05.2011
Athlonek
-> Mates: Ještě že tohle nemá škodárna.
21:01:01
11.05.2011
11.05.2011
Mates
-> Athlonek: Turbo bylo na očiště a nakonec jen karbon,ložiska byly dobré.
Nejdřív jsem chtěl EGR ventil zaslepit,ale raději ho nechám protože motor s ním počítá(vím že to je jen na emise),ale raději ho občas vyčistím i intercoler od oleje.
Nejdřív jsem chtěl EGR ventil zaslepit,ale raději ho nechám protože motor s ním počítá(vím že to je jen na emise),ale raději ho občas vyčistím i intercoler od oleje.
20:56:46
11.05.2011
11.05.2011
castrol
-> Mates: oka oka tak pekne pokracuj,zatial super
20:55:48
11.05.2011
11.05.2011
Athlonek
-> Mates: Co pak se stalo turbu? Zruš zpětné vedení výfukových plynů a máš po sajrajtu v sacím potrubí.
20:53:30
11.05.2011
11.05.2011
Mates
-> tunerlada: Dík,možná se někdy potkáme,třeba doksy.
20:52:16
11.05.2011
11.05.2011
Mates
-> Fiatak: Nakonec budu dávat origo felicii,co jsem koupil tak tam nepasuje i když se poladila.
-> castrol: Hudba už tam byla před tím viz fotky na rajceti.Byla by to zbytečná zátěž a musel bych spoustu věcí dodělat.Stejně by to neladilo,tak je v oktávce a zbytek prodané.
-> castrol: Hudba už tam byla před tím viz fotky na rajceti.Byla by to zbytečná zátěž a musel bych spoustu věcí dodělat.Stejně by to neladilo,tak je v oktávce a zbytek prodané.
20:49:45
11.05.2011
11.05.2011
tunerlada
no co na to říc.t..snad jen luxusní práce doufám že budu mít čest vidět na živo
20:47:46
11.05.2011
11.05.2011
Fiatak
-> Mates: paráda...dik :) do tej diery nebudeš dávať nič? manžetu nejaku,koženku...dačo...